Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Класически, редки и спортни автомобили. Теми свързани с Тунинг
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
Аватар
sonnyer

Škoda Фен²

Мнения: 344
Регистриран на: 08.03.2018, 14:48:18
Репутация: 104
Местоположение: София
Гараж: Skoda Superb II FL 2.0 TDI DSG
Opel Astra G 1.6 (ex)
Renault Laguna II FL 2.0T
Audi A4 B8K5 2.0TDI Quattro 177PS ECU

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от sonnyer »

Доста неприятна история. Да не говорим, че се познавате от години, общи теми, сбирки .... [smilie=search.gif]

За подобни неща трябва ли да се притесняват хора със Stage 1 на дизелови автомобили (както в моя случай) ? И като цяло, всички стейджове ли имат по няколко карти / настройки ? [smilie=pardon.gif]
Всеки човек има път, който трябва да извърви и грешки, които трябва да направи. Не чакай ... извърви го !

Keep walking .. Johnie Walker.

Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 8582
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1326
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от bega4kata »

Това само дилъра може да ти го каже [smilie=sarcastic.gif]
По принцип при дизела има режим анти кражба, сток и перформанс.
Revo stg3

Аватар
ЦецоNOL

Škoda Racer

Мнения: 4567
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 1553
Гараж: 089 911 69 69
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от ЦецоNOL »

Такааааааа,

Пускам и моите логове.
В два поста, защото нямам място да прикачвам.
ГАЗПРОМ 100
ШЕЛ В ПОВЕР РЕЙСИНГ
ЛУКОЙЛ 100
Горивни карти 98/100 октана.
Въпреки, че един приятел ми твърдеше постоянно , че Лукойл е топ и вече всички взимат оттам база 100 октана и мешат , не повярвах и.......
Колата е ТОП с бензина на ЛУКОЙЛ.
Равни атмосферни условия, на едно и също място с по 20 литра бензин, след светнала резерва.
По формулата kg/h -> lb/min x 10, колата излиза около 501кс, достига 600+нм и върви много балансирано с файла за 98 без абсолютно никакви корекции, нормални тайминги с по 0.5 стъпка.
На 100 октана файл съм в допустимите граници до -4 за детонации, но колата не ми харесва.
Имам си 400+ нм още от 2000+ оборота.Държи по 585+нм в мнооого голям диапазон
Температурата на входящият въздух при чарджъра не преминава 57 градуса на 6800+ оборота, колкото обещават от РЕВО.
Общо взето горивата ни имат 100 октана, НО са прекалено летливи и докато изгори бензина в камерите и става 98+.
Поздрави
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последно промяна от ЦецоNOL на 08.10.2019, 19:34:32, променено общо 1 път.
Изображение

Аватар
ЦецоNOL

Škoda Racer

Мнения: 4567
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 1553
Гараж: 089 911 69 69
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от ЦецоNOL »

Такааааааа,

Пускам и моите логове.
В два поста, защото нямам място да прикачвам.
ГАЗПРОМ 100
ШЕЛ В ПОВЕР РЕЙСИНГ
ЛУКОЙЛ 100
Горивни карти 98/100 октана.
Въпреки, че един приятел ми твърдеше постоянно , че Лукойл е топ и вече всички взимат оттам база 100 октана и мешат , не повярвах и.......
Колата е ТОП с бензина на ЛУКОЙЛ.
Равни атмосферни условия, на едно и също място с по 20 литра бензин, след светнала резерва.
По формулата kg/h -> lb/min x 10, колата излиза около 501кс, достига 600+нм и върви много балансирано с файла за 98 без абсолютно никакви корекции, нормални тайминги с по 0.5 стъпка.
На 100 октана файл съм в допустимите граници до -4 за детонации, но колата не ми харесва.
Имам си 400+ нм още от 2000+ оборота.Държи по 585+нм в мнооого голям диапазон
Температурата на входящият въздух при чарджъра не преминава 57 градуса на 6800+ оборота, колкото обещават от РЕВО.
Общо взето горивата ни имат 100 октана, НО са прекалено летливи и докато изгори бензина в камерите и става 98+.
Поздрави
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 7975
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 930
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от BlackPearl »

Само ВТОРНИК е.... [smilie=hunter.gif]
Сандъкът и той на 98 е Хирошима под товар....., след малко ....в моята ТЕМА!
Искрен ....и той малко идиот, но малко, защото кара като баба и рядко боца, а и детонациите не са големи (сега на 10градуса, ама лятото на 30- стреляме, стреляме) : [smilie=hunter.gif]

Малко по-късно: Клипчетата, как да си направите ЛОГ ФАЙЛ: [smilie=hunter.gif]
Изображение

Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 7975
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 930
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от BlackPearl »

Ето и как се прави ЛОГ файл и параметрите за нашите коли (СТ3 и Ст4).
Това са изискванията за мониторинг на горивото и наличие на детонации!

П.С: Колегите, които имат ПОЛАР ФИС, първо го ИЗКЛЮЧВАТ (Switch off) и тогава закачат кабела, че иначе кабела на VCDS-a не комуникира!


Изображение

Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 8582
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1326
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от bega4kata »

И да допълня, като ще правите тест, на баир да е и на висока предака.
На 4-та ако прави проблем, на пета ще се изразява още повече и т.н.
Особено ако се гледа егт и налягане(турбо, гориво) , както и детонации в случая. Но да ви успокоя малко, примерно от тези детонации, не може чак да ви се счупят моторите,(няма да върват оптимално), докато от предните 2 неща може със сигурност. Горивото е скапано и се пали по-рано(не в точния момент), вдига се темп. по-ранното запалване е свързано с чукване, което го улавя детонационния датчик и коригира искрата. НО НЕ ТРЯБВА ДА ГИ ИМА.
Когато станат големи и опасни, колата гаси цилиндъра.Това е вече при проблеми със свещ, бубина...
Още веднъж благодарности на Искрен и Тодор. Аз малко не съм разбрал, написах, че всичко е започнало от Тодор, че колата му имала големи и записвала грешки. Не е вярно, нещо пак съм бил: - влязло от едното, излязло от другото.
Revo stg3

Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 7975
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 930
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от BlackPearl »

Е, то за техните коли няма да има нужда да е по баир. Това е пожелателно.
Както каза Сами: На 4та от 2000, може и (до)от 2300 оборота, пълна газ и до края на 4та скорост.

@sonnyer, как да ти отговоря на този въпрос?

Ти си ходил, ти си си правил колата. Бил си там, като са ти слагали файла. Не го ли поиска, не гледа ли?
Файлът който ти е сложен трябва да се види, но за дизела нещата са : СТОК И ПЕРФОРМАНС (демек- мапнат)
Няма да имаш ядове, не би трябвало да се притесняваш.

Не знам, да не звучи егоистично, ама .... трябва да ни опънете една маса, най-вече на @todor87, де, на мен само едно десертче [smilie=sarcastic.gif] , че разработихме (изчистихме бъговете, провери Тошето и сравни всички параметри, показахме и подкарахме) ПОЛАР-а, а сега - направихме "финни" настройки на Пералнята, Бялата стрела и в реда на тестовете и замерванията се показа/доказа, че нашите коли/стейджове са само за 97 настройка на позиция 1 на SPS Switch.
Сега, @Performance99, ще знае /има едно наум и няма да си боца по презумпция обичания от него - PERFORMANCE B режим - което е 3та позиция/режим, а той си мисли, че е 2ра/и, а ще ги слага още от начало в режим в който трябва да бъдат.
(при положение, че продължи да ги издава без ЛОГ файлове де)
[smilie=beach.gif]
Изображение

Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 8582
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1326
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от bega4kata »

Има и други хора с Рево файлове, които не пишат във форума, но четат - И НА ТЯХ ПОМОГНАХТЕ, както и на доста други, за които може би не подозираме. И на мен работа ми отворихте [smilie=kiss3.gif] тези дни, ще правя тест на Рево ст 2.
Revo stg3

Аватар
Георги Г

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1067
Регистриран на: 02.03.2018, 00:04:21
Репутация: 194
Гараж: Superb 3, 2.0 TDI, 190HP

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Георги Г »

Любопитно ми е на@TSI-LK, Стоил, как стоят нещата. Той мапна в Холандия.

Публикувай отговор

Обратно към “ВИП Гараж и Тунинг”