Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Класически, редки и спортни автомобили. Теми свързани с Тунинг
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
Fuzzy Lumpkins

Škoda Фен

Мнения: 15
Регистриран на: 15.11.2017, 12:46:08
Репутация: 4
Местоположение: София
Гараж: Cupra TFSI

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Fuzzy Lumpkins »

BlackPearl написа:
10.10.2019, 09:59:43
Значи,
Отново потретвам: Това са ИЗИСКВАНИЯТА за моята кола , следователно и другите РСки със Стейдж 3 (променени турбини).

При теб какво изискват- Не знам [smilie=pardon.gif] .
Ти гледаш по CAN на Межъринг блокс ли- 08? Не на Адванс межъринг?

Ето, черно на бяло, официално от РЕВО какво пишат:
1ва страница.jpg

Ето и какво си пишат за таймингите, които се припокриват на тестовете:
3та страница.jpg

Който следи внимателно, ще види , че от 1 година, РЕВО изискват за Стейжд 4 и ъпгрейд на помпите вече- високо и ниско налягане.
Това се налага, поради факта, че в другите страни карат на 100октана настройка, а някой и на 102 октана в перфектни условия. И след 1-2 годишен бой и експлоатация, помпите "умалят /сгъват". За това , РЕВО се "застраховат" вече, изисквайки ъпгрейд за софтовете си (новите вече, за мен не важи в момента, а само е препоръчително).

П.С: Ти ако правиш 11-12 на градусите, не знам.... [smilie=sarcastic.gif]
Ще се взривиш....
[smilie=hunter.gif]

@Бай Миле-Шивача, не разбрах само....кога ще почерпиш за продажбата:
bega4kata написа:
09.10.2019, 20:59:53
Сложихме от на Бай миле стария интейк апр ския, филтъра-спортния вътре в оем кутията.
Явно номерата на блоковете се различават при мен и при вас, а и май гледаме различни неща. Избирам си ги стандартно от advance measuring blocks. Аз затова питам, защото има няколко timing-a, които излизат. Логвам блоковете, описани от APR (https://www.goapr.com/support/datalogging.php). Принципно таймингът тук (ignition timing BTDS), колкото повече, толкова по-добре - повече мощност. Като правило от това, което съм изчел е добре да стига поне 12 във високите (той нормално си расте с нарастване на оборотите)...тези с WMI и до 18-19 стига. Разбира се стойностите зависят от много неща, но примерно авансът е обратнопропорционален на бууста като при мен вероятно не ги стига заради овърбууст, който имам. Прикачвам лог от моята.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Аватар
ЦецоNOL

Škoda Racer

Мнения: 4567
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 1553
Гараж: 089 911 69 69
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от ЦецоNOL »

Може да съм пропуснал нещо@Fuzzy Lumpkins,
Каква е колата и с какъв стейдж е?
Гориво?

Поздрави
Изображение

Fuzzy Lumpkins

Škoda Фен

Мнения: 15
Регистриран на: 15.11.2017, 12:46:08
Репутация: 4
Местоположение: София
Гараж: Cupra TFSI

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Fuzzy Lumpkins »

Цецо, не помниш да си се возил в бяла Купра [smilie=sarcastic.gif] ? Сега колата е с АПР Стейдж 3 + ТТЕ420 98 файл. Аз нямам проблеми с горивото и детонациите, а с овърбууст, който чакам АПР да разрешат .... малко вероятно ....

Аватар
La Furia Roja

Škoda Racer

Мнения: 1914
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Репутация: 146
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от La Furia Roja »

Fuzzy Lumpkins написа:
10.10.2019, 12:16:16
а с овърбууст, който чакам АПР да разрешат .... малко вероятно
При мен точно Овърбууст беше проблемът. Повече надуваше отколкото трябва.
Светваше ЕПЦ и грешката се записваше.Самуил нарави логове и се видя че пренадува.
После Овърдрайв Дилъра направи логове, прати ги на АПР, нов файл ми сложиха и от тогава не съм имал проблем.
Сега какво точно са направили не знам, а и не казват.
Казаха нещо от Сорта, че с Internal Timer е имало проблем. Нищо не ми говори на мен.

Fuzzy Lumpkins

Škoda Фен

Мнения: 15
Регистриран на: 15.11.2017, 12:46:08
Репутация: 4
Местоположение: София
Гараж: Cupra TFSI

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Fuzzy Lumpkins »

Водя преговори, но е малко вероятно да доведат до успех. Според АПР не може да има проблем с техния файл, бил налят на много коли. За мен просто голяма част от собствениците си карат с 2.5 бара пик без да знаят (не може да се види през VCDS, мап сензорът мери до 2 бара). Вече намерих и друг симпатяга със същия файл и 2.5 бара пик и АПР са го отрязали. Просто при тези стейджове с хибридни турбини е трудно да се направи файл, който да работи перфектно при всички.

Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 8582
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1326
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от bega4kata »

Така е, много гориво и буст и инертно рурбо, трудно се избяга пика.На чичо Ваньо е пак така. Блъска към 2 бара и от Апр му изключиха от епрома всички ламби, щото светкаше като коледната украса на центъра на Коларовград [smilie=sarcastic.gif] Апр явно имат проблем с това.
Цецо, отделен си е кръга бе, кво като се събират. Както е при водните колери на тди то на Калоян.
Revo stg3

Аватар
ЦецоNOL

Škoda Racer

Мнения: 4567
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 1553
Гараж: 089 911 69 69
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от ЦецоNOL »

bega4kata написа:
10.10.2019, 14:45:23
Цецо, отделен си е кръга бе, кво като се събират
Ако системата е такава, а за мен тя е такава, то се обезсмисля какъвто и да било радЯтор голям, защото като ти влезе 98 градуса вода при охлаждането на компресора и ефект нулев.
Поне за мен е така.
Иска си втори кръг компресора, особено с две ролки.
Нищо не каза за изпускателната система?
Нищо не каза и за скоростите? ДСГ/8ЗФ
Но това си е мое мнение, всеки сам си избира как да си строши колата както обичам да казвам.Виждал съм 102 градуса в интейка на кола без разделени кръгове лятото.Сега във второто казанче повече от 29 градуса температура не съм виждал.
Не налагам мнение, а споделям опит.
https://www.audiworld.com/forums/a6-c7- ... 751/page3/

Изображение
Изображение

Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 8582
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1326
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от bega4kata »

Щатско е и е с 8zf.
По изпускателната нищо за сега.
Не е казано, че задължително ще стопи катовете като на твойта. [smilie=punish.gif]
Revo stg3

Аватар
redalex

Škoda Racer

Мнения: 2290
Регистриран на: 23.10.2017, 09:57:10
Репутация: 381
Местоположение: София
Гараж: vRS 245
BMW K1300S

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от redalex »

Батки тунек мастъри - прочетох повечето неща и не съм сигурен, че ги схващам тотално...та имам питане.

Да кажем, че си изпляскам стейдж 1 на Рево на моята кочина. Без хардуерни промени. Само софт.
От това, което чета излиза, че е препоръчително да имам и SPS (устройството, с което сменям режимите спрямо бензина) и съобратно направения тест/лог след това да преценя с кое гориво колата се държи най-добре и/или най-сигурно.

Правилно ли съм разбрал?

Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 8582
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1326
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от bega4kata »

За най сигурно слагаш го на 97.
Но гледам, че някои имат и 95 файлове, така че си трябва проба.
Но това дилъра трябва да ти го настрои(види) и не ти трябва спс. ЩОТО ЯВНО ГОРИВАТА НЕ ОТГОВАРЯТ НА РЕЖИМИТЕ НА АВАНСИТЕ В СЪОТВЕТНИЯ РЕЖИМ НА ОКТАН НА РЕЖИМА НА СТЕЙЧА.
Грешка е на софта нещо, щото 1 единица октаново число повече, дава доста детонации на някои коли.
Revo stg3

Публикувай отговор

Обратно към “ВИП Гараж и Тунинг”