Явно номерата на блоковете се различават при мен и при вас, а и май гледаме различни неща. Избирам си ги стандартно от advance measuring blocks. Аз затова питам, защото има няколко timing-a, които излизат. Логвам блоковете, описани от APR (https://www.goapr.com/support/datalogging.php). Принципно таймингът тук (ignition timing BTDS), колкото повече, толкова по-добре - повече мощност. Като правило от това, което съм изчел е добре да стига поне 12 във високите (той нормално си расте с нарастване на оборотите)...тези с WMI и до 18-19 стига. Разбира се стойностите зависят от много неща, но примерно авансът е обратнопропорционален на бууста като при мен вероятно не ги стига заради овърбууст, който имам. Прикачвам лог от моята.BlackPearl написа: ↑10.10.2019, 09:59:43 Значи,
Отново потретвам: Това са ИЗИСКВАНИЯТА за моята кола , следователно и другите РСки със Стейдж 3 (променени турбини).
При теб какво изискват- Не знам.
Ти гледаш по CAN на Межъринг блокс ли- 08? Не на Адванс межъринг?
Ето, черно на бяло, официално от РЕВО какво пишат:
1ва страница.jpg
Ето и какво си пишат за таймингите, които се припокриват на тестовете:
3та страница.jpg
Който следи внимателно, ще види , че от 1 година, РЕВО изискват за Стейжд 4 и ъпгрейд на помпите вече- високо и ниско налягане.
Това се налага, поради факта, че в другите страни карат на 100октана настройка, а някой и на 102 октана в перфектни условия. И след 1-2 годишен бой и експлоатация, помпите "умалят /сгъват". За това , РЕВО се "застраховат" вече, изисквайки ъпгрейд за софтовете си (новите вече, за мен не важи в момента, а само е препоръчително).
П.С: Ти ако правиш 11-12 на градусите, не знам....![]()
Ще се взривиш....
@Бай Миле-Шивача, не разбрах само....кога ще почерпиш за продажбата:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 15.11.2017, 12:46:08
- Репутация: 4
- Местоположение: София
- Гараж: Cupra TFSI
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ЦецоNOL
- Мнения: 5505
- Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
- Репутация: 2874
- Гараж: 089 911 69 69
- Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Може да съм пропуснал нещо@Fuzzy Lumpkins,
Каква е колата и с какъв стейдж е?
Гориво?
Поздрави
Каква е колата и с какъв стейдж е?
Гориво?
Поздрави
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 15.11.2017, 12:46:08
- Репутация: 4
- Местоположение: София
- Гараж: Cupra TFSI
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Цецо, не помниш да си се возил в бяла Купра
? Сега колата е с АПР Стейдж 3 + ТТЕ420 98 файл. Аз нямам проблеми с горивото и детонациите, а с овърбууст, който чакам АПР да разрешат .... малко вероятно ....
![sarcastic [smilie=sarcastic.gif]](./images/smilies/sarcastic.gif)
- La Furia Roja
- Мнения: 2021
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 160
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
- Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
При мен точно Овърбууст беше проблемът. Повече надуваше отколкото трябва.Fuzzy Lumpkins написа: ↑10.10.2019, 12:16:16 а с овърбууст, който чакам АПР да разрешат .... малко вероятно
Светваше ЕПЦ и грешката се записваше.Самуил нарави логове и се видя че пренадува.
После Овърдрайв Дилъра направи логове, прати ги на АПР, нов файл ми сложиха и от тогава не съм имал проблем.
Сега какво точно са направили не знам, а и не казват.
Казаха нещо от Сорта, че с Internal Timer е имало проблем. Нищо не ми говори на мен.
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 15.11.2017, 12:46:08
- Репутация: 4
- Местоположение: София
- Гараж: Cupra TFSI
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Водя преговори, но е малко вероятно да доведат до успех. Според АПР не може да има проблем с техния файл, бил налят на много коли. За мен просто голяма част от собствениците си карат с 2.5 бара пик без да знаят (не може да се види през VCDS, мап сензорът мери до 2 бара). Вече намерих и друг симпатяга със същия файл и 2.5 бара пик и АПР са го отрязали. Просто при тези стейджове с хибридни турбини е трудно да се направи файл, който да работи перфектно при всички.
- bega4kata
- Мнения: 9510
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 1797
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Така е, много гориво и буст и инертно рурбо, трудно се избяга пика.На чичо Ваньо е пак така. Блъска към 2 бара и от Апр му изключиха от епрома всички ламби, щото светкаше като коледната украса на центъра на Коларовград
Апр явно имат проблем с това.
Цецо, отделен си е кръга бе, кво като се събират. Както е при водните колери на тди то на Калоян.
![sarcastic [smilie=sarcastic.gif]](./images/smilies/sarcastic.gif)
Цецо, отделен си е кръга бе, кво като се събират. Както е при водните колери на тди то на Калоян.
- ЦецоNOL
- Мнения: 5505
- Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
- Репутация: 2874
- Гараж: 089 911 69 69
- Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Ако системата е такава, а за мен тя е такава, то се обезсмисля какъвто и да било радЯтор голям, защото като ти влезе 98 градуса вода при охлаждането на компресора и ефект нулев.
Поне за мен е така.
Иска си втори кръг компресора, особено с две ролки.
Нищо не каза за изпускателната система?
Нищо не каза и за скоростите? ДСГ/8ЗФ
Но това си е мое мнение, всеки сам си избира как да си строши колата както обичам да казвам.Виждал съм 102 градуса в интейка на кола без разделени кръгове лятото.Сега във второто казанче повече от 29 градуса температура не съм виждал.
Не налагам мнение, а споделям опит.
https://www.audiworld.com/forums/a6-c7- ... 751/page3/

- bega4kata
- Мнения: 9510
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 1797
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Щатско е и е с 8zf.
По изпускателната нищо за сега.
Не е казано, че задължително ще стопи катовете като на твойта.![punish [smilie=punish.gif]](./images/smilies/punish.gif)
По изпускателната нищо за сега.
Не е казано, че задължително ще стопи катовете като на твойта.
![punish [smilie=punish.gif]](./images/smilies/punish.gif)
- redalex
- Мнения: 3523
- Регистриран на: 23.10.2017, 09:57:10
- Репутация: 746
- Местоположение: София
- Гараж: vRS 245
BMW K1300S
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Батки тунек мастъри - прочетох повечето неща и не съм сигурен, че ги схващам тотално...та имам питане.
Да кажем, че си изпляскам стейдж 1 на Рево на моята кочина. Без хардуерни промени. Само софт.
От това, което чета излиза, че е препоръчително да имам и SPS (устройството, с което сменям режимите спрямо бензина) и съобратно направения тест/лог след това да преценя с кое гориво колата се държи най-добре и/или най-сигурно.
Правилно ли съм разбрал?
Да кажем, че си изпляскам стейдж 1 на Рево на моята кочина. Без хардуерни промени. Само софт.
От това, което чета излиза, че е препоръчително да имам и SPS (устройството, с което сменям режимите спрямо бензина) и съобратно направения тест/лог след това да преценя с кое гориво колата се държи най-добре и/или най-сигурно.
Правилно ли съм разбрал?
- bega4kata
- Мнения: 9510
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 1797
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
За най сигурно слагаш го на 97.
Но гледам, че някои имат и 95 файлове, така че си трябва проба.
Но това дилъра трябва да ти го настрои(види) и не ти трябва спс. ЩОТО ЯВНО ГОРИВАТА НЕ ОТГОВАРЯТ НА РЕЖИМИТЕ НА АВАНСИТЕ В СЪОТВЕТНИЯ РЕЖИМ НА ОКТАН НА РЕЖИМА НА СТЕЙЧА.
Грешка е на софта нещо, щото 1 единица октаново число повече, дава доста детонации на някои коли.
Но гледам, че някои имат и 95 файлове, така че си трябва проба.
Но това дилъра трябва да ти го настрои(види) и не ти трябва спс. ЩОТО ЯВНО ГОРИВАТА НЕ ОТГОВАРЯТ НА РЕЖИМИТЕ НА АВАНСИТЕ В СЪОТВЕТНИЯ РЕЖИМ НА ОКТАН НА РЕЖИМА НА СТЕЙЧА.
Грешка е на софта нещо, щото 1 единица октаново число повече, дава доста детонации на някои коли.