Тунинг на 1,9 тди пд

Класически, редки и спортни автомобили. Теми свързани с Тунинг
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
hvp800

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1143
Регистриран на: 06.01.2016, 12:24:35
Репутация: 26

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от hvp800 »

bega4kata написа: И тоз майстор как позна ,че не е пукната главата.Екстрасенс ли е нещо.
Е нали се прави тест на главата, надуват я , нещо и баят и такива работи. Все си мисля, че за парите, които дадох, би трябвало да не разчитам на екстрасенси, гадатели и феномени....
А разбрах какво препоръчваш, да мина деругите с водна шкурка , и ако няма криво по главата да не я закачам повече... Или друго имаш впредвид?

За събиранията се надявам да участвам в някое мероприятие, ама за начало ще се запозная със софийската група, че нещо не ги уцелвам :) наздраве

Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 8426
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1180
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от bega4kata »

Ти я снимал преди проверкат тогава?
Revo stg3

Аватар
tsonko

Škoda Фен²

Мнения: 434
Регистриран на: 04.03.2015, 15:59:30
Репутация: 0
Местоположение: Varna/London
Гараж: Octavia 2 TDI powered by Gunter Service

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от tsonko »

Ицо, ето малко полезно инфо на кой цилиндър отговаря всяка четвърт от гривната на датчика на разпределителните валове при 16в и при 8в.
Screenshot_2017-03-08-21-45-24.png
Screenshot_2017-03-08-21-41-39.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

hvp800

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1143
Регистриран на: 06.01.2016, 12:24:35
Репутация: 26

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от hvp800 »

Ахааа, така както си постнал нещата, са по разбираеми. Аз ги гледах на двете таблици, поотделно, и там не е толкоз лесно да хванеш разликата. Явно ще падне игра по наместването на гривната и положението на датчика.
Благодарско Цонко, абе ще се ходи на море за по бира, ама да видим кога ще е [smilie=sarcastic.gif]

hvp800

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1143
Регистриран на: 06.01.2016, 12:24:35
Репутация: 26

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от hvp800 »

Последни разходки из морги и Еконт.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

hvp800

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1143
Регистриран на: 06.01.2016, 12:24:35
Репутация: 26

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от hvp800 »

Малко помощ за хидравличните повдигачи на това БКД. Главата я купих с двата вала, клапаните, инсталацията, и дори подгревните свещи. Общо взето всичко без повдигачи и кобилици. Стана ми странно , докато не попитах за цената на всичките неща около повдигачите, и сумата отиде към 1000лв. Това за самите повдигачи, за разните му там кученца, лагери, кобиличен вал, и още едни джуджавки, дето още незнам за какво са.
Та въпроса ми е кое да търся втора употреба, и кое да сменям с ново? Ако някой може да обясни и принципа на работа на тези повдигачи ще е още по-добре. Тук нещата нямат нищо общо с 8 клапановите мотори, и като цяло ми идват малко сложни [smilie=pardon.gif]

Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 8426
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1180
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от bega4kata »

Това е тъпо така да ти я продадат. С валове без повдигачи пък с клапани....?
Някой е търсил повдигач и са издърпали прътите и вс. се е разпиляло. Палачорска работа.
Revo stg3

hvp800

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1143
Регистриран на: 06.01.2016, 12:24:35
Репутация: 26

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от hvp800 »

Ами тя и цената си беше добра, и нямам право да се сърдя. Ама то като купуваш нещо , за което не си съвсем наясно, обикновено така се получава.
Този мотор има ли проблемите с повдигачите, както 8V , или тук проблема е решем, чрез многото валове, пръти, и прътчета ?

Аватар
skodko

Ретро Škoda

Мнения: 1414
Регистриран на: 24.02.2015, 22:28:06
Репутация: 130
Местоположение: Бургас/Чирпан
Гараж: Skoda 120 L/ Skoda Fabia 1.2 HTP/ BMW E28 520I
Обратна връзка:

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от skodko »

Този няма такива проблеми.
Белята каза: Айде бягай, че ми писна от тебе! Никой не ти чете суперлативите, работнико на ЕТ!

hvp800

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1143
Регистриран на: 06.01.2016, 12:24:35
Репутация: 26

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от hvp800 »

Понеже темата е обобщена за помпа-дюза ще пусна едни снимки на едно хард изпълнение [smilie=sarcastic.gif]
Това творение няма още резултати и ще чакам началото на тазгодишния шампионат по драг, защото по традиция създателите му са с по-големи усти, и от двете турбини барабар с колектора [smilie=sarcastic.gif]
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Публикувай отговор

Обратно към “ВИП Гараж и Тунинг”