Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Тунинг на 1,9 тди пд

Класически, редки и спортни автомобили. Теми свързани с Тунинг
hvp800

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1047
Регистриран на: 06.01.2016, 12:24:35
Репутация: 24

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от hvp800 » 01.03.2017, 23:48:22

bega4kata написа: И тоз майстор как позна ,че не е пукната главата.Екстрасенс ли е нещо.
Е нали се прави тест на главата, надуват я , нещо и баят и такива работи. Все си мисля, че за парите, които дадох, би трябвало да не разчитам на екстрасенси, гадатели и феномени....
А разбрах какво препоръчваш, да мина деругите с водна шкурка , и ако няма криво по главата да не я закачам повече... Или друго имаш впредвид?

За събиранията се надявам да участвам в някое мероприятие, ама за начало ще се запозная със софийската група, че нещо не ги уцелвам :) наздраве



Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7353
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 733
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от bega4kata » 02.03.2017, 00:24:44

Ти я снимал преди проверкат тогава?


Revo stg3

Потребителски аватар
tsonko

Škoda Фен²
Мнения: 429
Регистриран на: 04.03.2015, 15:59:30
Репутация: 0
Местоположение: Varna/London
Гараж: Octavia 2 TDI powered by Gunter Service

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от tsonko » 09.03.2017, 09:15:09

Ицо, ето малко полезно инфо на кой цилиндър отговаря всяка четвърт от гривната на датчика на разпределителните валове при 16в и при 8в.
Screenshot_2017-03-08-21-45-24.png
Screenshot_2017-03-08-21-41-39.png
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



hvp800

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1047
Регистриран на: 06.01.2016, 12:24:35
Репутация: 24

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от hvp800 » 09.03.2017, 15:33:51

Ахааа, така както си постнал нещата, са по разбираеми. Аз ги гледах на двете таблици, поотделно, и там не е толкоз лесно да хванеш разликата. Явно ще падне игра по наместването на гривната и положението на датчика.
Благодарско Цонко, абе ще се ходи на море за по бира, ама да видим кога ще е [smilie=sarcastic.gif]



hvp800

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1047
Регистриран на: 06.01.2016, 12:24:35
Репутация: 24

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от hvp800 » 10.03.2017, 15:02:58

Последни разходки из морги и Еконт.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



hvp800

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1047
Регистриран на: 06.01.2016, 12:24:35
Репутация: 24

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от hvp800 » 10.03.2017, 15:14:45

Малко помощ за хидравличните повдигачи на това БКД. Главата я купих с двата вала, клапаните, инсталацията, и дори подгревните свещи. Общо взето всичко без повдигачи и кобилици. Стана ми странно , докато не попитах за цената на всичките неща около повдигачите, и сумата отиде към 1000лв. Това за самите повдигачи, за разните му там кученца, лагери, кобиличен вал, и още едни джуджавки, дето още незнам за какво са.
Та въпроса ми е кое да търся втора употреба, и кое да сменям с ново? Ако някой може да обясни и принципа на работа на тези повдигачи ще е още по-добре. Тук нещата нямат нищо общо с 8 клапановите мотори, и като цяло ми идват малко сложни [smilie=pardon.gif]



Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7353
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 733
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от bega4kata » 10.03.2017, 18:23:26

Това е тъпо така да ти я продадат. С валове без повдигачи пък с клапани....?
Някой е търсил повдигач и са издърпали прътите и вс. се е разпиляло. Палачорска работа.


Revo stg3

hvp800

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1047
Регистриран на: 06.01.2016, 12:24:35
Репутация: 24

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от hvp800 » 10.03.2017, 21:27:29

Ами тя и цената си беше добра, и нямам право да се сърдя. Ама то като купуваш нещо , за което не си съвсем наясно, обикновено така се получава.
Този мотор има ли проблемите с повдигачите, както 8V , или тук проблема е решем, чрез многото валове, пръти, и прътчета ?



Потребителски аватар
skodko

Ретро Škoda
Мнения: 1349
Регистриран на: 24.02.2015, 22:28:06
Репутация: 85
Местоположение: Бургас/Чирпан
Гараж: Skoda 120 L/ Skoda Fabia 1.2 HTP/ BMW E28 520I
Контакти:

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от skodko » 12.03.2017, 17:57:31

Този няма такива проблеми.


Белята каза: Айде бягай, че ми писна от тебе! Никой не ти чете суперлативите, работнико на ЕТ!

hvp800

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1047
Регистриран на: 06.01.2016, 12:24:35
Репутация: 24

Тунинг на 1,9 тди пд

Мнение от hvp800 » 15.03.2017, 22:01:29

Понеже темата е обобщена за помпа-дюза ще пусна едни снимки на едно хард изпълнение [smilie=sarcastic.gif]
Това творение няма още резултати и ще чакам началото на тазгодишния шампионат по драг, защото по традиция създателите му са с по-големи усти, и от двете турбини барабар с колектора [smilie=sarcastic.gif]
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



Отговори

Върни се в “ВИП Гараж и Тунинг”