Как се продава запазена кола/проект? Може ли да се възвърнат вложените средства в части или трябва да се върне сток?

Препоръки и мнения за аксесоари и поддръжка на Шкода автомобил
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 8833
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 1768
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Как се продава запазена кола/проект? Може ли да се възвърнат вложените средства в части или трябва да се върне сток?

Мнение от BlackPearl »

Цецо, говорим за върната СТОК кола. Никой не си помисля да си я върне с всичкия "перформънс".
Изображение
Аватар
SlipX

Škoda Фен

Мнения: 263
Регистриран на: 24.06.2015, 22:34:40
Репутация: 44
Местоположение: Добрич
Гараж: Skoda Superb II 2.0 TDI DSG

Как се продава запазена кола/проект? Може ли да се възвърнат вложените средства в части или трябва да се върне сток?

Мнение от SlipX »

На мен просто ми е интересно да видим на здрава кола, дали ще й набутат 1 лист с части за смяна например по ходова част и прочие. А не на колко биха я оценили те.
Аватар
vermeer

Škoda Фен²

Мнения: 376
Регистриран на: 01.07.2016, 18:50:20
Репутация: 55

Как се продава запазена кола/проект? Може ли да се възвърнат вложените средства в части или трябва да се върне сток?

Мнение от vermeer »

Естетсвено, че ще напишат. Как иначе да се завърти оборот. Всичко е бизнес. И аз да бях шеф на сервиз - щях да дам същите инструкции. Логика, уместност и човечност за съжаление в света на парите не съществуват.
Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 9510
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1797
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Как се продава запазена кола/проект? Може ли да се възвърнат вложените средства в части или трябва да се върне сток?

Мнение от bega4kata »

Моята кола трябва да се купи от човек, който ме познава или знае как е направена колата(по добър начин) и как е пазена. За това осъзнавам,че чрез обяви в сайтовете,шансът е малък.Повечето хора се плашат че била 400 коня. Другия вариант е да и сложа оригиналното турбо,интейк ,да запиша примерно стейч 1 или оем 220 коня ,но тогава ще трябва да намаля много цената за да е конкурентна на другите 220-ки и пак,ако не се продаде,още ще съм се набутал,че съм я намалил като перформанс.То нито така,нито иначе.
GUNTER SERVICE Изображение
sdaskalov86

Škoda Фен

Мнения: 15
Регистриран на: 11.11.2019, 15:27:10
Репутация: 0
Местоположение: София
Гараж: Superb 3 TDI/110 kW/150к.c./6DSG
Обратна връзка:

Как се продава запазена кола/проект? Може ли да се възвърнат вложените средства в части или трябва да се върне сток?

Мнение от sdaskalov86 »

Публикувай я и в Германия и в Швейцария. Там шансът ти е по-голям някой да оцени какво си направил и вложил в този автомобил.
peyopetrishki

Škoda Фен²

Мнения: 683
Регистриран на: 11.05.2017, 23:59:04
Репутация: 145

Как се продава запазена кола/проект? Може ли да се възвърнат вложените средства в части или трябва да се върне сток?

Мнение от peyopetrishki »

bega4kata написа: 20.01.2021, 10:20:30 още ще съм се набутал
Най-много си се набутал, че не си я карал. Остави си я още една година. Иди 1-2 пъти на Серес, иди на форумния тур с нея, подавай и малко газ. После си я продай с кеф.
Аватар
kalata

Škoda Ludicrous

Мнения: 1717
Регистриран на: 03.08.2015, 15:59:41
Репутация: 353
Местоположение: София
Гараж: Octavia 2 Elegance 2.0 TDI-PD DSG, 2007

Как се продава запазена кола/проект? Може ли да се възвърнат вложените средства в части или трябва да се върне сток?

Мнение от kalata »

sdaskalov86 написа: 20.01.2021, 10:45:19 Публикувай я и в Германия и в Швейцария.
Колега, не го приемай лично. Цитирайки те се обръщам и към останалите колеги, които предложиха същото по-назад.

Вие как изобщо си представяте, че някой немец или швейцарец ще прояви интерес към кола, която се намира в България? Никакъв шанс.
"Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича недозавиване; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за свръхзавиване" - Walter Röhrl
Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 8833
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 1768
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Как се продава запазена кола/проект? Може ли да се възвърнат вложените средства в части или трябва да се върне сток?

Мнение от BlackPearl »

Аз не съм запознат и се извинявам ако ми е тъп въпроса, ама там после не трябва ли да мине TUV? Как ще стане с тези пружини (дето нямат сертификат) и тази генерация, дето е "преправяна" и побългарявана спрямо изискванията на Сами и няма сертификат?
Изображение
Аватар
deas

Škoda Фен

Мнения: 82
Регистриран на: 28.12.2016, 21:17:47
Репутация: 18
Местоположение: XackoBo
Гараж: Skoda O2 1.9 2005

Как се продава запазена кола/проект? Може ли да се възвърнат вложените средства в части или трябва да се върне сток?

Мнение от deas »

kalata, преди няколко месеца четох във VW форума за продаден Голф 2, през мобиле.де във Франция (дали е вярно - незнам).
Все пак, ако обявата е безплатна, какво губиш - само малко време в комуникация с кандидат купувача.
Аватар
kalata

Škoda Ludicrous

Мнения: 1717
Регистриран на: 03.08.2015, 15:59:41
Репутация: 353
Местоположение: София
Гараж: Octavia 2 Elegance 2.0 TDI-PD DSG, 2007

Как се продава запазена кола/проект? Може ли да се възвърнат вложените средства в части или трябва да се върне сток?

Мнение от kalata »

Пак казвам никакъв шанс някой немец да прояви интерес към кола, която се намира в България. За швейцарец пък изобщо.
Колата на Сами, а и друга подобна (със сменени компоненти) трябва да мине технически преглед и всички добавени, сменени неща трябва да бъдат придружени с необходимите документи, за да бъдат евентуално признати (допуснати). После всички тези неща биват отразени в новият тамошен талон.
То дори при тамошна кола не можеш ей така да си тунинговаш. Всичко трябва да се отрази в талона. Редовно правят проверки. Има цивилни коли, със специално обучени полицаи, които могат по шума само да разберат дали генерацията е преправяна. После спират колата, проверка на място, после проверка в сервиз с независим експерт.
"Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича недозавиване; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за свръхзавиване" - Walter Röhrl
Публикувай отговор

Обратно към “Съвети за нашите шкоди”