Страница 36 от 44

Kodiaq RS

Публикувано: 24.01.2019, 12:30:21
от VALDO
7 факта за Kodiaq RS, който всеки фен на Skoda трябва да знае :

Kodiaq RS

Публикувано: 24.01.2019, 12:32:09
от BlackPearl
Така, темата е "леко" разчистена.
Който е позабравил, да прочете червения текст.
На който му се "лафи" за Ауди, Оулроуд и тн, има съответни раздели (спомагателни), на който му се лафи за тунинг- има раздел, има изповедалник.
Разбрах , а и всички разбраха, какви са "настроенията" за и против Кодиака.
Не е нужно на всяка страница да се обяснява пак и да се натяква.
Всичко, което е с различна насоченост към темата и не е ново като информация отива в коша!

Kodiaq RS

Публикувано: 26.01.2019, 11:54:16
от BlackPearl
Взето от групата ни във фейса.

Kodiaq RS

Публикувано: 26.01.2019, 11:55:29
от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Kodiaq RS

Публикувано: 11.02.2019, 21:11:34
от Slim1977
Здравейте, и аз съм пред дилема Кодиак рс или някой тестов премиум. Цената на Шкодата е 95000 лв с ддс без теглич и печка. Условието ми е да може да се вземе ддс-то тоест 7 места. От ауди имам оферта за тестова кола q7 на около 6 - 8 месеца около 8000 км на цена от 148000 лв с ддс. Има х6 тестови пак около 140 150 000 лв те са с n1 и може да се вземе ддс то. Старата х5 има около 130000 лв новата нямат още много тестови и цената е 170 000 лв. Сан тафето и сорентото е коментирано. Всичките премиуми, като чисто нови много лесно минават 200 000 лв. В момента карам а5 купено чисто ново, е ми на 95000 му се изтърка волана и седалката. Обслужване последно смяна на масло, филтри и спирачна течност 980 лв с ддс.

Kodiaq RS

Публикувано: 11.02.2019, 22:00:00
от tuningmania
До "Slim1977" - Има голяма разлика в марките/моделите, който гледаш.. Най-малко финансово са много различни.. Какво търсиш? Мощност, Визия? Цената очевидно не е на първо място..

Kodiaq RS

Публикувано: 11.02.2019, 22:26:13
от Slim1977
Аз търся сув с възможност за данъчен кредит с двойно задвижване. С отпадането на n1 не остават много възможности и кодиакът рс изглежда приемливо предложение. Реално в неговият клас всички са без данъчен кредит и разликата става минумум 20000 лв, q5 между 120 и 150 хиляди, тугуан с екстрите на кодиака 110 000. А относно предният пост незнам, защо се сравнява кодиакът с тези модели та те са два пъти и нещо по-скъпи.

Kodiaq RS

Публикувано: 11.02.2019, 23:10:55
от redalex
Вземи си каквото ти е на душата, на оперативен лизинг :)

Kodiaq RS

Публикувано: 12.02.2019, 09:39:20
от Цецо75
Апропо оперативния лизинг също не е 100% гаранция за приспадане на ДДС.

Остава си изискването "автомобилът да се използва за икономическата дейност на регистрираното лице, и то само за целите на извършваните от него облагаеми и възмездни доставки." Т.е. всичко пак си е въпрос на симбиозата между счетоводителя и данъчния.

Просто в момента данъчните гледат благосклонно на тая опция, даже съм склонен да мисля, че имат някаква завера с вносителите за да заместят далаверата с N1...

Сбъркана история е това ДДС... В БГ масово фирмени коли се ползват за частни нужди и ползват ДДС кредит. И обратно масово лични автомобили се ползват за фирмени нужди (особенно при малките фирмички), без никакви данъчни облекчения за собствениците си... [smilie=sarcastic.gif]

Въобще тоя данък сякаш е измислен още в теорията си за да се правят злоупотреби и измами с него. Не случайно в САЩ такова животно нема. Данък върху продажбата и толкоз. Няма приспадания, няма връщания и прочие простотии.

Kodiaq RS

Публикувано: 12.02.2019, 09:54:13
от redalex
Данъкът е съвсем окей... просто в България не сме свикнали да спазваме правилата и винаги си намираме оправдания да ги заобикаляме.
От друга страна и в администрацията ни са хора с дървени глави и капаци на очите ...

А, че МПС трябва да се ползва за служебни цели е ясно...само дето не ми е ясно как масово пред блоковете из жилищните квартали вечер е пълно с коли на А1, Виваком и тн ;)

А по темата - аз бих взел Х5 или GLE - но не ги знам те колко пространство имат със 7 седалки....и колко от тези седалки са използваеми.