Историята на един "препекан" Superb III

Всичко за Шкода Супърб, произведен от 2015г.
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Заключено
Аватар
Taratajki

ŠKODA MASTER

Мнения: 3287
Регистриран на: 26.11.2017, 16:29:00
Репутация: 1170
Местоположение: София
Гараж: Fabia 3 1.2 tsi ; Octavia 3 2.0 tdi

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от Taratajki »

Понеже бавното момче от Бургас @ЦецоNOL, ме намеси, само да вметна, не ходя често по сервизи,слава Богу, но при Цецо ми допада обстановката и отношението. А си личи,че и без външна намеса, то нещата са си такива. И пак ще кажа,като човек, който решава проблеми с машини, нещата не винаги са еднозначни и лесни. А па с колите и ДВГ- тата съм сигурен, че е още по шашаво, от колкото при хидро- пневмо -електро автоматиката. Според мен е въпрос на време, както винаги [smilie=pardon.gif]
Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 9206
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 2208
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от BlackPearl »

YYakovliev написа: 03.05.2021, 18:37:33 Само да вметна, че почна да се "разваля телефона", че комуникацията със сервиза си я движа на 98% сам и Цецо никъде не е звънял последните пъти
Яворе, ще ме извиняваш, ама тук грешиш!
Аз какво съм написал:
BlackPearl написа: 03.05.2021, 17:56:07 Аз не съм ПРОТИВ сервиза, ама то малко тъпо така , поне на мен ми звучи:
- отива за МАП- обаждаш се да му обърнат специално вниманив
- става първия проблем- пак ли ще се обаждаш за специално внимание?
- втори път
- сега трети път- пак говориш за специално внимание

Какво е написал @ЦецоNOL, като си прави колата?
Даже още преди ремапа: За брава и за сензор:
ЦецоNOL написа: 11.11.2020, 18:30:36 Аз му се обадих на Адаша още сутринта към 10ч да му кажа това онова.🍻
Димибо дори тогава е писал:
dimibo написа: 11.11.2020, 18:53:14 Само да вметна - нали знаеш, че не е нормално за да получи човек нормално обслужване/отношение, да трябва някой да звъни за него, иначе евала, че помагаш
Вече, за ремапа не ми се търси. Но и днес Цецо е писал:
ЦецоNOL написа: 03.05.2021, 18:00:37 Обаждам се и за Софт като ше се прави, защото има по така цени за Форума.
След това си ходи при грешката ( с репатрака), предния път за "миене" на ДПФ и сега ще бъде 3ти път за този пробем.
Цецо днес писа и за това написах .

Не мисля, че съм подвел някого с мнението ми!
Аз пак повтарям, не съм против сервиза, напротив! Аз от Цецо имам добри впечатления като човек , кат сервиз.
Казвал съм какво не ми харесва като цяло, аз съм такъв- казвам каквото мисля.
Ако бъркам- извинявам се, стискаме си ръцете и готово! Големи хора сме все пак!
Е, вчера за Пинокио (ама и там бях прав), написах: Ако бъркам и правя интрига - извинявам се! Ама не съм сбъркал. На Пинко гласчето и файловете (тип дизел) не се бъркат. [smilie=sarcastic.gif]
Изображение
Аватар
kalata

Škoda Ludicrous

Мнения: 1984
Регистриран на: 03.08.2015, 15:59:41
Репутация: 536
Местоположение: София
Гараж: Octavia 2 Elegance 2.0 TDI-PD DSG, 2007

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от kalata »

Искрен, незнам нещо скучно ли ти е, обаче започваш ненужни дискусии. Пак се започват леки интриги, подмятания, любимата ти емотиконка: [smilie=sarcastic.gif]
Като се заровиш така в стари мнения, с цитати кой какво написал и нещата тръгват в грешна посока.
"Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича недозавиване; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за свръхзавиване" - Walter Röhrl
Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 9206
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 2208
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от BlackPearl »

Що е?
Има дискусия, аз си защитавам мнението. [smilie=beach.gif]
Изображение
Аватар
YYakovliev

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1185
Регистриран на: 16.08.2020, 17:55:25
Репутация: 1598
Местоположение: София
Гараж: Superb III Facelift L&K, 2.0 TSI, 7DSG, 4x4, 280 HP, 400 Nm

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от YYakovliev »

Не виждам смисъл от тая дискусия. Кой на кого и за какво е звънял в миналото не ме интересува, не знам с какво и това допринася за решаване на казусите напоследък? Интересува ме в периода, в който ходя на дадено място да получавам адекватно отношение и обслужване, което до този момент е факт. Не мисля, че тези неща са изкуствено провокирани от някви позвънявания, а се случват само и единствено от изградената бизнес културата на предприятияето. Тя в никакъв случай не е перфектна, ама е доста по-напред от голяма част от масата.

И наистина последно по темата - Цецо не е звънял за последните ми ходения за ремап и проблемите с освяткванията, защото не съм се чувал с него, когато тия неща са се случвали, а съм общувал директно и само със сервиза. Чух го за първи път от доста време ония ден по телефона. Физически няма как да се случи, освен Цецо да има ясновидски способности.
тема: viewtopic.php?f=37&t=3706 | Superb III - про снимки: https://photos.app.goo.gl/19iPnmmrqHCtMGxd7
Аватар
YYakovliev

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1185
Регистриран на: 16.08.2020, 17:55:25
Репутация: 1598
Местоположение: София
Гараж: Superb III Facelift L&K, 2.0 TSI, 7DSG, 4x4, 280 HP, 400 Nm

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от YYakovliev »

И ще ме извинявате ама вместо да се разискват някви теми, дето дори и на мен ми станаха интересни напоследък (разбирай автомобило-технически, в които по-бос от мене няма), покрай Тошко, логове, предположения на хората дето са врели и кипели и т.н. И ся и аз почнах да се надъхвам да понауча нещо - стойности, ЕГР, дизел-скрап и т.н. Взех някак си позитивно да гледам на колата, че обажда някви неща, защото ми обогатява културата и събужда в мене техническия човек (за хората дето не знаят, моята професия е свързана със сравнително сложни и тежки технически процеси и логики в друга сфера, но принципите на начин на мислене са едни и същи). Събужда и желанието да го хвана, да го разкостя и да го оправя, както правя всеки ден на работа.

Това което искам да кажа е, че може да се разискват по-градивни неща, от това кой на кого звънял и какво това е променило във вселената.
Последно промяна от YYakovliev на 03.05.2021, 23:28:16, променено общо 2 пъти.
тема: viewtopic.php?f=37&t=3706 | Superb III - про снимки: https://photos.app.goo.gl/19iPnmmrqHCtMGxd7
Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 9206
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 2208
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от BlackPearl »

Добре! [smilie=kiss3.gif]
Изображение
Аватар
Taratajki

ŠKODA MASTER

Мнения: 3287
Регистриран на: 26.11.2017, 16:29:00
Репутация: 1170
Местоположение: София
Гараж: Fabia 3 1.2 tsi ; Octavia 3 2.0 tdi

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от Taratajki »

Абе, всички сте прави ама.....друго си е [smilie=sarcastic.gif]

TSI
Мнения: 9
Регистриран на: 31.03.2018, 10:19:52
Репутация: 13

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от TSI »

За грешката понеже дискусията премина на друго ниво.
Грешката еднозначно показва понижено налягане в условия на процеса при нужда от повишаване.
Трмпературата е нормална в условия на така наречения воден кулер.
Обаче изискуемото налягане е ниско.
И в тази връзка трябва да се приеме,че чистенто на дпф-а не е грешно.
Да ако е запушен ще има грешка и за това но принципно е възможен причинител на такива грешки.
Въпреки,че ако е той ще има тапа и във високите.
Но както и да е за това.
Принципно такива грешки се генерират основно от актуатора когато е пътник и понякога пропуска вакуума.
Също е възможно да има пропуск във вакуумната секция като цяло.
Актуатора се проверява с така наречената помпичка с манометър.
Рядко се натрупва мизерия по мапа на в твоя случай е възможно там да натрупа антифриз.
Това което на този етап масово се пропуска като елемент от системата е клапата на ауспуха от долу.
Оная дето е заварена на изпускателната тръба най накрая от уравнението.
Редно е да почнете и нея да я гледате като потенциален проблем в колите след 2014та защото е фактор.
Нейния сензор се интересува от крайните и положения но често заклинва и това не винаги се отчита като грешка.
Но аз залагам на актуатора или мапа.
tuningmania

ŠKODA MASTER

Мнения: 5633
Регистриран на: 13.02.2017, 14:55:46
Репутация: 1146
Гараж: Skoda Octavia 1 Combi, 1999г, 1.9TDI, 110кс;
Skoda Superb 2 Facelift Combi, 2014г, 2.0TDI, 170кс, 4х4, 6DSG;
Skoda Octavia 1 Combi, 2002г, 1.9TDI, 90кс.

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от tuningmania »

До @kalata -
kalata написа: 03.05.2021, 22:28:00 Като се заровиш така в стари мнения, с цитати кой какво написал
Не вярвам да рови - подозирам, че помни наизуст [smilie=sarcastic.gif]
Skoda Octavia 1 Combi, 1999г, 1.9TDI, 110кс;
Skoda Superb 2 Facelift Combi, 2014г, 2.0TDI, 170кс, 4х4, 6DSG;
Skoda Octavia 1 Combi, 2002г, 1.9TDI, 90кс.
Заключено

Обратно към “Superb III”