CitigoE iV

Модел Citigo от 2011 - до днес
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Жоро

Škoda Фен

Мнения: 254
Регистриран на: 29.10.2017, 22:54:21
Репутация: 73

CitigoE iV

Мнение от Жоро »

Да добавя още наблюдения:
1. За съжаление окачването е като на другите шкоди - тропащо, въпреки че няма нищо за смяна... По павете и кълдъръм си потропва. Предните спирачни апарати потропват при тръгване напред-назад.
2. Пробега в града е страхотен - поне 200 км. с климатик при сегашните жеги. Интересното е, че като се качиш да я караш имаш желание да я караш с отворени прозорци защото не ядат от пробега :)
3. Климатика духа, ама е като да не духа. Истината е, че е по-скоро анемичен и става колкото да не прегрееш. Съощото обаче се отнася и за Октавиите, на които съм се возил сравнено с някои премиум марки.
4. Когато имаш стикер за спиране в зона е много готино - спираш и си тръгваш.
5. Ускорението и усещането за каране в града е страхотно. За мен това е перфектната кола за града - тиха, удобна, лесна за паркиране и много приятна за каране... До 60 км/ч няма кой да те настигне на светофара, като искаш да се мушнеш някъде само даваш газ и тръгва....
Аватар
redalex

Škoda Racer

Мнения: 7416
Регистриран на: 23.10.2017, 09:57:10
Репутация: 1433
Местоположение: София
Гараж: i3

CitigoE iV

Мнение от redalex »

Скоро карах спарк Шкода - не е имало проблеми с климатика, както няма и на октавията. (Там има една настройка, дето ако е на минимум, имаш усещане, че няма климатик)
Аватар
kalata

Škoda Ludicrous

Мнения: 2373
Регистриран на: 03.08.2015, 15:59:41
Репутация: 788
Местоположение: София
Гараж: Octavia 2 Elegance 2.0 TDI-PD DSG, 2007

CitigoE iV

Мнение от kalata »

Това явно го има от 15 години. На моята Октавия ако наглася градусите на min, не духа толкова студено, колкото ако избера 16 или 17 градуса например. Ако някой ми го обясни това защо е така ще го черпя.
"Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича недозавиване; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за свръхзавиване" - Walter Röhrl
Аватар
stefan L

ŠKODA MASTER

Мнения: 5345
Регистриран на: 04.08.2015, 21:59:45
Репутация: 590
Местоположение: sofia
Гараж: Golf 7 R CJXC powered by Gunter Service/ F10 535i xdrive/ F25 3.0d/ exOctavia 2.0TDI BKD powered by Gunter Service/ Волво ЕХ30, 428 к.с.

CitigoE iV

Мнение от stefan L »

Неизвестен написа: 07.08.2021, 09:24:15 До 60 км/ч няма кой да те настигне на светофара,
[smilie=spiteful.gif]
Жоро

Škoda Фен

Мнения: 254
Регистриран на: 29.10.2017, 22:54:21
Репутация: 73

CitigoE iV

Мнение от Жоро »

redalex написа: 07.08.2021, 10:45:34 Скоро карах спарк Шкода - не е имало проблеми с климатика, както няма и на октавията. (Там има една настройка, дето ако е на минимум, имаш усещане, че няма климатик)
Ще я сменя, че много не обичам да ми вее в колата.

Пак казвам - сравнено с климатика на преимум марките не е добър...
Аватар
saniti

Škoda Фен

Мнения: 113
Регистриран на: 01.02.2022, 21:18:16
Репутация: 113
Местоположение: Варна
Гараж: Skoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 206kW

CitigoE iV

Мнение от saniti »

Изображение

Да си дам и аз моите 5 пари по темата..
36kw батерия, 08.2020г. първоначална регистрация,пробег 8900км, предлагана от Мото Пфое. Въпреки скептицизма към търговеца я закупихме. Имаше драскотини по боята, пребоядисаха я и я получихме в състояние "като нова" - отвън и отвътре.
Първоначални впечатления:
Много пъргава количка. Мека возия за размерите си, директно управление. Въпреки размера си вътрешното пространство е добро.
Последващи впечатления:
Климтичната система и отоплението работят добре. Тропащо окачване, много тегаво поведение в завои с по-висока скорост (не че съм очаквал повече).
Адски добър пробег за момента: изминати 160км градско с климатик и шофиране без режим с рекуперация на енергията заредих 18квт.
Второто зареждане беше по смело..220км изминат градски пробег и 28квт заредени.
Минус за мен се оказа зареждането: вкъщи зарядната ми станция е монофазна и пада предпазителя. Пробвах и на съседа станцията...същата работа. Има настройка в приложението на Шкода да намалиш товара на мрежата,но пак не става...иска си трифазна станция.

За сега това е от мен :)
Аватар
igeorgiev82

ŠKODA MASTER

Мнения: 6543
Регистриран на: 10.09.2015, 16:23:30
Репутация: 2205
Местоположение: София
Гараж: Octavia 3 FL 1.4TSI DSG-BLUE MAGIC

CitigoE iV

Мнение от igeorgiev82 »

saniti написа: 24.05.2023, 22:36:18 вкъщи зарядната ми станция е монофазна и пада предпазителя.
С какво сечение е кабела?Какво е разтоянието от таблото до зарядната?
Аватар
saniti

Škoda Фен

Мнения: 113
Регистриран на: 01.02.2022, 21:18:16
Репутация: 113
Местоположение: Варна
Гараж: Skoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 206kW

CitigoE iV

Мнение от saniti »

igeorgiev82,
Нямам идея, заварено положение е,строителя ги е поставил по време на строежа. Зарежда се Tesla Model 3, BMW i4 и Mazda MX-30. Като закача Шкодичката на която и да е станция и падат предпазителя на станцията и централния за всички станции. Като я закача на трифазната в офиса няма проблем..
Аватар
stefan L

ŠKODA MASTER

Мнения: 5345
Регистриран на: 04.08.2015, 21:59:45
Репутация: 590
Местоположение: sofia
Гараж: Golf 7 R CJXC powered by Gunter Service/ F10 535i xdrive/ F25 3.0d/ exOctavia 2.0TDI BKD powered by Gunter Service/ Волво ЕХ30, 428 к.с.

CitigoE iV

Мнение от stefan L »

saniti написа: 24.05.2023, 22:36:18 вкъщи зарядната ми станция е монофазна и пада предпазителя
Колко А е предпазителят?
Жоро

Škoda Фен

Мнения: 254
Регистриран на: 29.10.2017, 22:54:21
Репутация: 73

CitigoE iV

Мнение от Жоро »

Безаварийни километри желая, само да не бяхте взимали от тези в Мото пфое, доста са постни откъм оборудване, има по-добри предложения.
Моля те напиши откъде са внос и имат ли гаранция?

Ако са ви дали оригиналното зарядно (с жълт кабел, бяло-черен конектор mennekens, сива кутия - не помня марката) - то е 10А (2.2 кВ) и трябва да може да зарежда на почти всички контакти. Консумираната мощност е все едно включваш духалка на втора степен. Няма причина да пада осван ако не е повредено.

Кога пада бушона - когато го включиш в контакта БЕЗ да в включено в колата или когато го включиш в колата и светне зелената лампичка, че почва да зарежда?


От опит ще ти препоръчам да не се мяташ на домашни зарядни станции, тъй като батерията на тази кола няма нужда от по-бързо зареждане.
Сестра ми кара такава и отказва да и подаря по-бърза зарядна станция защото няма реална нужда. Оригиналната я пълни за една нощ.
Ако все пак решиш да слагаш знай, че тази кола зарежда на една фаза с максимум 16А (3.7 kW) на две фази с 2х16А (7.2 kW).
Мои клиент и приятел върти на такава по около 150 км. всеки ден и я зарежда със заводското зарядно.


Виждам, че си от Варна, иначе щях да ти предложа да минеш да го тестваме, имам няколко различни вида.
shibumi

Škoda Фен

Мнения: 138
Регистриран на: 07.04.2020, 17:08:04
Репутация: 44
Местоположение: София
Гараж: Fabia 1 2006 1.4 TDI PD 80 ps, Octavia Scout 2008 2.0 TDI PD 140 ps, Fabia 1 VRS 2005 :) , Fabia 1 1.9 SDI

CitigoE iV

Мнение от shibumi »

Много и безаварйни километри пожелавам !!!
Публикувай отговор

Обратно към “Škoda Citigo”