Всичко за Шкода Октавия, произведена от 2013г. до днес
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Продължавайте момчета,който иска може да ги види на живо в Пловдив Аз нямам намерения да убеждавам никой,не и след 25г опит в бранша!
Отрицанието е нормална реакция на мозъка когато се среща с неразбираема материя,информация…
В случая маслото изобщо не е важно,даже за първи път съм с това само защото е Шел на добра цена.
Хайде със здраве!
Абсолютно нищо грешно колега-98% от хората сменят на такива интервали,и двигателите са им здрави. На база опита през годините си бях поставил за цел да постигна такъв резултат и при кола на 300+ без да ползвам engine flush. Първоначално съм ползвал само масла с много високи TBN стойности но съм следил и сулфатната пепел заради DPF разбира се. Трудно се намира такава комбинация. Обикновено три смени на около 3-4000км първоначално водят до драстично намаляване на въглеродните отлагания. Самата чернилка която се вижда е всъщност самото масло което бавно но прогресивно се разпада на фракции. Обикновено се случва след около 5-6000км при масовите крекове.
Хубавите синтетики като Ravenol,Amsoil,Mobil( ако се намери истински) Shell държат около 8к според стила на шофиране и моточасовете. Това е на кратко темата е брутално дълга за тук. Чистата щека е гаранция за това че масленият филм контактува на достатъчна площ с метала. Повечето модерни масла са с обратен поляритет и силно се привличат от голите метали. Ако осигурим чиста среда си гарантираме максимално защитени повърхности. В такива мотори трудно се откриват смолисти отлагания и корозия тъй като маслото е имало възможността да защити правилно всички части.
Здравейте на всички, решил съм да си взема Октавия 3 около 2014-2017, но не мога да взема решение кой мотор. Бих се радвал на съвет. Колебанията ми са между RS модела 2.0 ТСИ или 1.8 ТСИ (тук вече не знам има ли не 4х4 вариант или няма)
Кой е по здрав за кой си заслужава повече. Знам че са различни доста колите от към вид и предполагам и возия, но главно искам по-безпроблемен двигател
Щом е един и същ мотора, по скоро съм клоня към RS варианта, нямах идея че са еднакви.
Приоритетите ми са да е здрава, не искам да е 4х4 май, да ми доставя кеф от карането, но най вече да е здрава
NRG, ти си луд. Това в движение ще ти направи таблото,тавана и седалки на гъз.
Недай си боже да нацепиш рязко спирачки. Ще излезе дървен материал през предният прозорец.
Да, не е лошо да укрепиш добре нещата, защото ще е трагично. Най-малкото всеки десен завой ще те подпират плоскостите. Плъзгат се яко ако не си поставил нещо между тях. Задължително ги вържи да не мърдат към те и към А-колонката на пасажера и повече ги уплътни от към предния джам. Успех!
Немой се плашите
Всичко толкова тежи, че нема мърдане. Естествено, че ке съм супер внимателен. Големият проблем е, че патят Враца-Ботевград в момента е отклонен през балкана и е ужасен, хем разбит половината, хем яко завои. Тежината също много ме притеснява, към 600+ са килограмите.
NRG написа: ↑20.07.2023, 22:54:27
Немой се плашите
Всичко толкова тежи, че нема мърдане...
Явно не си превозвал ПДЧ плоскости досега. Това от снимките ти е такава беля по завойте, за интериора не ми се мисли как ще ти го протрие прореже на места. Приемлив вариант е да ги стречоваш ако щеш по 2 или 3. Тогава евентуално няма да шават.