CitigoE iV
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 29.10.2017, 22:54:21
- Репутация: 75
CitigoE iV
Да добавя още наблюдения:
1. За съжаление окачването е като на другите шкоди - тропащо, въпреки че няма нищо за смяна... По павете и кълдъръм си потропва. Предните спирачни апарати потропват при тръгване напред-назад.
2. Пробега в града е страхотен - поне 200 км. с климатик при сегашните жеги. Интересното е, че като се качиш да я караш имаш желание да я караш с отворени прозорци защото не ядат от пробега
3. Климатика духа, ама е като да не духа. Истината е, че е по-скоро анемичен и става колкото да не прегрееш. Съощото обаче се отнася и за Октавиите, на които съм се возил сравнено с някои премиум марки.
4. Когато имаш стикер за спиране в зона е много готино - спираш и си тръгваш.
5. Ускорението и усещането за каране в града е страхотно. За мен това е перфектната кола за града - тиха, удобна, лесна за паркиране и много приятна за каране... До 60 км/ч няма кой да те настигне на светофара, като искаш да се мушнеш някъде само даваш газ и тръгва....
1. За съжаление окачването е като на другите шкоди - тропащо, въпреки че няма нищо за смяна... По павете и кълдъръм си потропва. Предните спирачни апарати потропват при тръгване напред-назад.
2. Пробега в града е страхотен - поне 200 км. с климатик при сегашните жеги. Интересното е, че като се качиш да я караш имаш желание да я караш с отворени прозорци защото не ядат от пробега
3. Климатика духа, ама е като да не духа. Истината е, че е по-скоро анемичен и става колкото да не прегрееш. Съощото обаче се отнася и за Октавиите, на които съм се возил сравнено с някои премиум марки.
4. Когато имаш стикер за спиране в зона е много готино - спираш и си тръгваш.
5. Ускорението и усещането за каране в града е страхотно. За мен това е перфектната кола за града - тиха, удобна, лесна за паркиране и много приятна за каране... До 60 км/ч няма кой да те настигне на светофара, като искаш да се мушнеш някъде само даваш газ и тръгва....
- redalex
- Мнения: 7886
- Регистриран на: 23.10.2017, 09:57:10
- Репутация: 1515
- Местоположение: София
- Гараж: i3
CitigoE iV
Скоро карах спарк Шкода - не е имало проблеми с климатика, както няма и на октавията. (Там има една настройка, дето ако е на минимум, имаш усещане, че няма климатик)
- kalata
- Мнения: 2373
- Регистриран на: 03.08.2015, 15:59:41
- Репутация: 790
- Местоположение: София
- Гараж: Octavia 2 Elegance 2.0 TDI-PD DSG, 2007
CitigoE iV
Това явно го има от 15 години. На моята Октавия ако наглася градусите на min, не духа толкова студено, колкото ако избера 16 или 17 градуса например. Ако някой ми го обясни това защо е така ще го черпя.
"Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича недозавиване; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за свръхзавиване" - Walter Röhrl
- stefan L
- Мнения: 5466
- Регистриран на: 04.08.2015, 21:59:45
- Репутация: 619
- Местоположение: sofia
- Гараж: exOctavia 2.0TDI BKD powered by Gunter Service/ Golf 7 R CJXC powered by Gunter Service/ Волво ЕХ30, 428 к.с.
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 29.10.2017, 22:54:21
- Репутация: 75
CitigoE iV
Ще я сменя, че много не обичам да ми вее в колата.
Пак казвам - сравнено с климатика на преимум марките не е добър...
- saniti
- Мнения: 113
- Регистриран на: 01.02.2022, 21:18:16
- Репутация: 113
- Местоположение: Варна
- Гараж: BMW
CitigoE iV
Да си дам и аз моите 5 пари по темата..
36kw батерия, 08.2020г. първоначална регистрация,пробег 8900км, предлагана от Мото Пфое. Въпреки скептицизма към търговеца я закупихме. Имаше драскотини по боята, пребоядисаха я и я получихме в състояние "като нова" - отвън и отвътре.
Първоначални впечатления:
Много пъргава количка. Мека возия за размерите си, директно управление. Въпреки размера си вътрешното пространство е добро.
Последващи впечатления:
Климтичната система и отоплението работят добре. Тропащо окачване, много тегаво поведение в завои с по-висока скорост (не че съм очаквал повече).
Адски добър пробег за момента: изминати 160км градско с климатик и шофиране без режим с рекуперация на енергията заредих 18квт.
Второто зареждане беше по смело..220км изминат градски пробег и 28квт заредени.
Минус за мен се оказа зареждането: вкъщи зарядната ми станция е монофазна и пада предпазителя. Пробвах и на съседа станцията...същата работа. Има настройка в приложението на Шкода да намалиш товара на мрежата,но пак не става...иска си трифазна станция.
За сега това е от мен
- igeorgiev82
- Мнения: 6667
- Регистриран на: 10.09.2015, 16:23:30
- Репутация: 2271
- Местоположение: София
- Гараж: Octavia 3 FL 1.4TSI DSG-BLUE MAGIC
- saniti
- Мнения: 113
- Регистриран на: 01.02.2022, 21:18:16
- Репутация: 113
- Местоположение: Варна
- Гараж: BMW
CitigoE iV
igeorgiev82,
Нямам идея, заварено положение е,строителя ги е поставил по време на строежа. Зарежда се Tesla Model 3, BMW i4 и Mazda MX-30. Като закача Шкодичката на която и да е станция и падат предпазителя на станцията и централния за всички станции. Като я закача на трифазната в офиса няма проблем..
Нямам идея, заварено положение е,строителя ги е поставил по време на строежа. Зарежда се Tesla Model 3, BMW i4 и Mazda MX-30. Като закача Шкодичката на която и да е станция и падат предпазителя на станцията и централния за всички станции. Като я закача на трифазната в офиса няма проблем..
- stefan L
- Мнения: 5466
- Регистриран на: 04.08.2015, 21:59:45
- Репутация: 619
- Местоположение: sofia
- Гараж: exOctavia 2.0TDI BKD powered by Gunter Service/ Golf 7 R CJXC powered by Gunter Service/ Волво ЕХ30, 428 к.с.
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 29.10.2017, 22:54:21
- Репутация: 75
CitigoE iV
Безаварийни километри желая, само да не бяхте взимали от тези в Мото пфое, доста са постни откъм оборудване, има по-добри предложения.
Моля те напиши откъде са внос и имат ли гаранция?
Ако са ви дали оригиналното зарядно (с жълт кабел, бяло-черен конектор mennekens, сива кутия - не помня марката) - то е 10А (2.2 кВ) и трябва да може да зарежда на почти всички контакти. Консумираната мощност е все едно включваш духалка на втора степен. Няма причина да пада осван ако не е повредено.
Кога пада бушона - когато го включиш в контакта БЕЗ да в включено в колата или когато го включиш в колата и светне зелената лампичка, че почва да зарежда?
От опит ще ти препоръчам да не се мяташ на домашни зарядни станции, тъй като батерията на тази кола няма нужда от по-бързо зареждане.
Сестра ми кара такава и отказва да и подаря по-бърза зарядна станция защото няма реална нужда. Оригиналната я пълни за една нощ.
Ако все пак решиш да слагаш знай, че тази кола зарежда на една фаза с максимум 16А (3.7 kW) на две фази с 2х16А (7.2 kW).
Мои клиент и приятел върти на такава по около 150 км. всеки ден и я зарежда със заводското зарядно.
Виждам, че си от Варна, иначе щях да ти предложа да минеш да го тестваме, имам няколко различни вида.
Моля те напиши откъде са внос и имат ли гаранция?
Ако са ви дали оригиналното зарядно (с жълт кабел, бяло-черен конектор mennekens, сива кутия - не помня марката) - то е 10А (2.2 кВ) и трябва да може да зарежда на почти всички контакти. Консумираната мощност е все едно включваш духалка на втора степен. Няма причина да пада осван ако не е повредено.
Кога пада бушона - когато го включиш в контакта БЕЗ да в включено в колата или когато го включиш в колата и светне зелената лампичка, че почва да зарежда?
От опит ще ти препоръчам да не се мяташ на домашни зарядни станции, тъй като батерията на тази кола няма нужда от по-бързо зареждане.
Сестра ми кара такава и отказва да и подаря по-бърза зарядна станция защото няма реална нужда. Оригиналната я пълни за една нощ.
Ако все пак решиш да слагаш знай, че тази кола зарежда на една фаза с максимум 16А (3.7 kW) на две фази с 2х16А (7.2 kW).
Мои клиент и приятел върти на такава по около 150 км. всеки ден и я зарежда със заводското зарядно.
Виждам, че си от Варна, иначе щях да ти предложа да минеш да го тестваме, имам няколко различни вида.
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 07.04.2020, 17:08:04
- Репутация: 53
- Местоположение: София
- Гараж: Fabia 1 2006 1.4 TDI PD 80 ps, Octavia Scout 2008 2.0 TDI PD 140 ps, Fabia 1 VRS 2005 :) , Fabia 1 1.9 SDI
CitigoE iV
Много и безаварйни километри пожелавам !!!
- dotamaster
- Мнения: 120
- Регистриран на: 23.05.2022, 17:46:47
- Репутация: 70
- Местоположение: Sofia
- Гараж: Superb 3 2.0TSI 4x4 2018
CitigoE iV
@saniti, как са впечатленията от мъника след 1 година - разход, возия, зареждане, друго? Работи ли Skoda connect приложението за отдалечен старт на климатроника/зареждането или е допълнителна екстра? Оглеждам се за малка градска кола на ток, за да развеждам децата напред-назад, и това ми се стори добър вариант.
[Everybody lies]
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 29.10.2017, 22:54:21
- Репутация: 75
CitigoE iV
@dotamaster, ще си позвлоя аз да отговоря, през ръцете ми са минали поне 40 такива коли, а и в семейството още караме една от около няколко години.
Skoda connect работи, въпреки че по някой път реагира бавно. Климатизирането на купето се пуска, но трябва да е (мисля) над 30% батерията.
За градска кола този вариант е от нстрахотен заедно с bmw i3, но там цената е различна. Имаш вариант и dacia spring, който честно казано не препоръчвам.
Ако искаш да разгледаш и трите варианта дай знак, имам ги налични, даже от citigo ще има и два цвята.
Колкото до зарядната станция - нашата я зареждаме от контакта, тъй като за такава батерия няма нужда от по-голяма мощност.
Skoda connect работи, въпреки че по някой път реагира бавно. Климатизирането на купето се пуска, но трябва да е (мисля) над 30% батерията.
За градска кола този вариант е от нстрахотен заедно с bmw i3, но там цената е различна. Имаш вариант и dacia spring, който честно казано не препоръчвам.
Ако искаш да разгледаш и трите варианта дай знак, имам ги налични, даже от citigo ще има и два цвята.
Колкото до зарядната станция - нашата я зареждаме от контакта, тъй като за такава батерия няма нужда от по-голяма мощност.