Оctavia 3 комби 1.8tsi 4x4 DQ250 - Stage 4
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
-
- Мнения: 2259
- Регистриран на: 04.11.2017, 21:24:22
- Репутация: 2604
- Местоположение: София
- Гараж: Skoda Octavia 3 1.8TSI 4x4
- Обратна връзка:
Оctavia 3 комби 1.8TSI 4x4 DSG St.- to be continued
Под буренце предполагам визираш адаптора между термостатното тяло и водната помпа?
- Архимандрит Дионисий
- Мнения: 2983
- Регистриран на: 26.02.2015, 08:25:47
- Репутация: 1411
- Местоположение: Варна
- Гараж: SKODA SUPERB L&K
2.0 TSI 190 к.с.
Старата любов:
SKODA OCTAVIA 1.4 TSI
150 к.с.
Оctavia 3 комби 1.8TSI 4x4 DSG St.- to be continued
Тя и на 1.4 TSI е цял блок и ми протече на 45хил.км смениха я по гаранция. Незнам новат дали е със същото качество, протичали от някакво уплътнение.
-
- Мнения: 2259
- Регистриран на: 04.11.2017, 21:24:22
- Репутация: 2604
- Местоположение: София
- Гараж: Skoda Octavia 3 1.8TSI 4x4
- Обратна връзка:
Оctavia 3 комби 1.8TSI 4x4 DSG St.- to be continued
При 1.8/2.0 е те тоя уй
Реално при мен се свали помпата с която колата е произведена.На 300к км.
При мен протече уплътнението на помпата към блока,термостатното тяло беше спукано както и ей тоя тройник
Реално при мен се свали помпата с която колата е произведена.На 300к км.
При мен протече уплътнението на помпата към блока,термостатното тяло беше спукано както и ей тоя тройник
- skodko
- Мнения: 2469
- Регистриран на: 24.02.2015, 22:28:06
- Репутация: 1441
- Местоположение: Бургас/Чирпан
- Гараж: Skoda 120 L/ Skoda Fabia 1.2 HTP/ BMW E28 520I
- Обратна връзка:
Оctavia 3 комби 1.8TSI 4x4 DSG St.- to be continued
Много е изкарала.
Белята каза: Айде бягай, че ми писна от тебе! Никой не ти чете суперлативите, работнико на ЕТ!
-
- Мнения: 2259
- Регистриран на: 04.11.2017, 21:24:22
- Репутация: 2604
- Местоположение: София
- Гараж: Skoda Octavia 3 1.8TSI 4x4
- Обратна връзка:
Оctavia 3 комби 1.8TSI 4x4 DSG St.- to be continued
@skodko тва щото 1.8 от тва поколение е боклук
Нали четеш кво става по фейсбук
Нали четеш кво става по фейсбук
- Rangel
- Мнения: 10304
- Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
- Репутация: 3310
- Местоположение: София
- Гараж: Octavia 3 FL 2.0 TSI 6M REVO STAGE 1
Оctavia 3 комби 1.8TSI 4x4 DSG St.- to be continued
… а твоята освен боклук е и бавна
-
- Мнения: 2259
- Регистриран на: 04.11.2017, 21:24:22
- Репутация: 2604
- Местоположение: София
- Гараж: Skoda Octavia 3 1.8TSI 4x4
- Обратна връзка:
Оctavia 3 комби 1.8TSI 4x4 DSG St.- to be continued
Кво да праиш,толко са и силиците
-
- Мнения: 2259
- Регистриран на: 04.11.2017, 21:24:22
- Репутация: 2604
- Местоположение: София
- Гараж: Skoda Octavia 3 1.8TSI 4x4
- Обратна връзка:
Оctavia 3 комби 1.8TSI 4x4 DSG St.- to be continued
Неможах да мирясам повече от 3 месеца без да се барне нещо по колата
Пак санитарна събота
Монтаж на двойно дъно в багажника (много по естетично седи,и е два пъти по функционален от стандартния )
Както и подкарване на асистент за дълги светлини
Отново благодарение на @JORDITO,
По набавянето на чаркаля,както и хардуерния и софтуерния ъпдгред
Пак санитарна събота
Монтаж на двойно дъно в багажника (много по естетично седи,и е два пъти по функционален от стандартния )
Както и подкарване на асистент за дълги светлини
Отново благодарение на @JORDITO,
По набавянето на чаркаля,както и хардуерния и софтуерния ъпдгред
- lybrator
- Мнения: 448
- Регистриран на: 10.11.2019, 20:52:05
- Репутация: 313
- Местоположение: София
- Гараж: '05 C180 Kompressor SportCoupe LPG
'15 Vivacity 50cc 2T
'19 Leon Cupra ST300 4drive DQ381
Ex: O3, w211, 159, 147, lybra, dedra, delta
Оctavia 3 комби 1.8TSI 4x4 DSG St.- to be continued
Може ли малко повече инфо за светлинния асистент и за двойното дъно. И двете много ми допадат да си ги добавя. Благодаря предварително
-
- Мнения: 2259
- Регистриран на: 04.11.2017, 21:24:22
- Репутация: 2604
- Местоположение: София
- Гараж: Skoda Octavia 3 1.8TSI 4x4
- Обратна връзка:
Оctavia 3 комби 1.8TSI 4x4 DSG St.- to be continued
За светлинния асистент ти трябва огледало с
Номер 5Q0857511D
Трябва да видиш с какъв gateway модул си.Само Хайлайн подържа асистент,малко кабели,маллко софтуер и си готов.
За двойното дъно ти трябват двете страници на калните,самото двойно дъно и всички крепежи.
Имай в предвид,че рядко изпада.
За монтажа и всичко останало @JORDITO, ще ти съдейства
Номер 5Q0857511D
Трябва да видиш с какъв gateway модул си.Само Хайлайн подържа асистент,малко кабели,маллко софтуер и си готов.
За двойното дъно ти трябват двете страници на калните,самото двойно дъно и всички крепежи.
Имай в предвид,че рядко изпада.
За монтажа и всичко останало @JORDITO, ще ти съдейства
-
- Мнения: 2259
- Регистриран на: 04.11.2017, 21:24:22
- Репутация: 2604
- Местоположение: София
- Гараж: Skoda Octavia 3 1.8TSI 4x4
- Обратна връзка:
Оctavia 3 комби 1.8TSI 4x4 DSG St.- to be continued
Вчера,бе направена и последната стъпка в силовия тунинг на колата.
А именно Stage 4.
Сутринта започна с един прекрасен изгрев,водещ към ателието за тунинг.
А именно Arshinkov Brothers Racing Team.
В заниманието отново са включени двамата братя без които представянето на колата и възможностите и не биха били такива каквито са сега.
Баш за @SilverBullet, и @todor87 става въпрос.
Небходими части за изпълнението на въпросния стейдж са
Garrett Powermax Stage 1
Компютър Simos 18.1
Помпа за високо налягане от Golf R
Тси дюзи с рейка от Audi S3 8V
Като последните бяха пуснати на ултразвук за почистване и подмяна на ремонтни комплекти
Почистени и със сменени гумички
Цялата хардуерна работа,бе извършена от @SilverBullet, за има няма 7 часа,със любезното ми досаждане и мотане из краката
Софтуерно какво и как е правил @todor87, може да разкаже,че аз изгубих нишката в момента в който каза,че ше сменяме ECU-то
Сега по същество.
38-цата не е лоша турбина в никакъв случай.Но няма допирна точка с Гарета.Гарета я убива във всяко едно сравнение.Това турбо умора няма,в сравнение с 38-цата.
Там бяхме стигнали тоталния лимит откъм производителност.
Колата НЕ е настроена на 100% и върви много по храбро и мъжката от 38-цата.
Огромни благодарности на Стефан и Тодор.Нямам думи да опиша колко много се радвам,че сте зад мен в безумията ми.Че ме подкрепяте и съдействате и помагате в налудничавите идей
Огромно богатство е да сте ми приятели и да мога да разчитам на Вас за хардуерен и софтуерен съпорт.
А именно Stage 4.
Сутринта започна с един прекрасен изгрев,водещ към ателието за тунинг.
А именно Arshinkov Brothers Racing Team.
В заниманието отново са включени двамата братя без които представянето на колата и възможностите и не биха били такива каквито са сега.
Баш за @SilverBullet, и @todor87 става въпрос.
Небходими части за изпълнението на въпросния стейдж са
Garrett Powermax Stage 1
Компютър Simos 18.1
Помпа за високо налягане от Golf R
Тси дюзи с рейка от Audi S3 8V
Като последните бяха пуснати на ултразвук за почистване и подмяна на ремонтни комплекти
Почистени и със сменени гумички
Цялата хардуерна работа,бе извършена от @SilverBullet, за има няма 7 часа,със любезното ми досаждане и мотане из краката
Софтуерно какво и как е правил @todor87, може да разкаже,че аз изгубих нишката в момента в който каза,че ше сменяме ECU-то
Сега по същество.
38-цата не е лоша турбина в никакъв случай.Но няма допирна точка с Гарета.Гарета я убива във всяко едно сравнение.Това турбо умора няма,в сравнение с 38-цата.
Там бяхме стигнали тоталния лимит откъм производителност.
Колата НЕ е настроена на 100% и върви много по храбро и мъжката от 38-цата.
Огромни благодарности на Стефан и Тодор.Нямам думи да опиша колко много се радвам,че сте зад мен в безумията ми.Че ме подкрепяте и съдействате и помагате в налудничавите идей
Огромно богатство е да сте ми приятели и да мога да разчитам на Вас за хардуерен и софтуерен съпорт.
- bega4kata
- Мнения: 11697
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 3812
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
- SimonSez
- Мнения: 969
- Регистриран на: 06.06.2019, 15:58:52
- Репутация: 1163
- Местоположение: Разград
- Гараж: Skoda Octavia RS 245
- Обратна връзка:
Оctavia 3 комби 1.8tsi 4x4 DQ250 - Stage 4
Айде зАпри се малко, сега и аз да се чудя още какво да правя
" Burn rubber not your soul "
- vankissa
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 12.08.2019, 13:56:49
- Репутация: 828
- Местоположение: София
- Гараж: > VW Golf MK4
> Skoda Superb 3 FL, L&K, 2.0TSI/272HP, Revo PP
> Renault Captur TCe 154
Оctavia 3 комби 1.8tsi 4x4 DQ250 - Stage 4
Пръй кат мене - добави лепенки
- Rangel
- Мнения: 10304
- Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
- Репутация: 3310
- Местоположение: София
- Гараж: Octavia 3 FL 2.0 TSI 6M REVO STAGE 1
Оctavia 3 комби 1.8tsi 4x4 DQ250 - Stage 4
Няма ли да замериш времена, аз чакам с нетърпение къде е отишла? 10 и нещо ли очакваш или още по-добре?