Вторник Ванката от Разград завари разиширителния съд ,но стана късно и сряда сед работа,го монтирах,налях бензин и тя взе,че запали от раз.Направих един клип,но е от второто и палене
Никакви ядове няма,работи страхотно,е наложи се да подменя въздушните жигльори,и от кранчето прикапваше антифриз,но го оправих.И петък след работа я вкарах на стенда за сходимост,От работата ми,ми е ясно как трябва да станат наклоните и сходимоста на една състезателна кола,но предваритено бях чел за параметрите,точно за такъв тип формули.Оказа се,че страничния наклон е още по отрицатеен от например една състезатена кола.И така в наклон(camber) -3градуса,наклон на шенкела(caster)+4 и на сходимост +2,задницата -2гр наклон и-6 мм.И така остава утре жилото на газта и да си излея седалката и съм готов за тестове



.С този пост стигнах до реално време,в момента формулата е готова и в петък ще са първите тестове на летището