Сивата мечка
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- pavel31
- Мнения: 1170
- Регистриран на: 26.02.2023, 16:53:58
- Репутация: 383
- Местоположение: Варна
- Гараж: Skoda Kodiaq 190 TDI 4x4
Сивата мечка
@TSI-LK, коя година е Аудито и как е от към пространство за шофьора? Помня, че сядах в едно мисля към 2016/2017та година и леко ми теснееше. Усещах, че предното табло ще ме прегърна всеки момент.
- TSI-LK
- Мнения: 602
- Регистриран на: 08.12.2017, 14:48:16
- Репутация: 306
- Гараж: TDI
Сивата мечка
Колата е 2017-та година.
Като размери вътре е като Супърб, в някои отношения има повече място, в други - по - малко.
Багажникът например е по - малък. Но след като вече не возим по 1-2 колички, пасва.
Таблото в никакъв случай не е голямо, според мен е абсолютно съразмерно.
Иначе пореден уикенд със заигравки.
Понеже шило в торба не стои, та и аз като докарах колата веднага бях разровил да видя какви опции има по спирачната система.
За да е рошава гаргата - винаги се гледа най - големия вариант - в случая W12 и да не са керамика.
Познат се обади, че има W12 на части, бързо направих проверка за съвместимост и след потвърждение решението беше лесно.
Спирачната система на W12 се състои от 6 бутални Брембо апарати отпред и 400 мм. дискове, отзад 356 мм.
Апаратите наистина са брутални на визия, обем и тегло, тука сравнени със стек бира
Понеже са в безупречно състояние дори и като боя, последва само основно почистване и лека профилактика на буталата.
В хода на подготовката забелязах, че в бързането не съм взел, а в последствие и не ги намерихме 4-те водача на апарата за накладките.
И настана лека паника, защото това е единствената част в спирачната система без парт номер.
Почна едно мислене и търсене, позвъни на този и онзи и разбира се на @ЦецоNOL, тоя бавняр изрови света си за един ден и стигна до артикула, за което голямо евала, човече.
В крайна сметка не се стигна до този вариант, но по - важното е, че има такива хора, на които можеш да разчиташ!!!
След 1 ден дойдоха и дискове и накладки и айде вече сетът беше готов.
Ебаси дисковете, чуек, на живо тея 400мм. са като джанти на нормална кола.
Хубавото на дисковете е, че не са ектремно тежки, а имат добро охлаждане и от вътрешната страна.
Последва малко профилактика на ламаринки, супорти и хайде да ги мятаме на колата.
Всичко пасна 1:1, следваха нормалните процедури и сега ще върви процеса по улягането и разработката.
Въпреки че и до вчера колата си спираше съвсем доволно, то разликата с този сетъп се усеща веднага.
Аз съм фен на ъпгрей на спирачките като цяло, затова подобно действие щеше да се случи рано или късно.
Еее, случи се рано
Като размери вътре е като Супърб, в някои отношения има повече място, в други - по - малко.
Багажникът например е по - малък. Но след като вече не возим по 1-2 колички, пасва.
Таблото в никакъв случай не е голямо, според мен е абсолютно съразмерно.
Иначе пореден уикенд със заигравки.
Понеже шило в торба не стои, та и аз като докарах колата веднага бях разровил да видя какви опции има по спирачната система.
За да е рошава гаргата - винаги се гледа най - големия вариант - в случая W12 и да не са керамика.
Познат се обади, че има W12 на части, бързо направих проверка за съвместимост и след потвърждение решението беше лесно.
Спирачната система на W12 се състои от 6 бутални Брембо апарати отпред и 400 мм. дискове, отзад 356 мм.
Апаратите наистина са брутални на визия, обем и тегло, тука сравнени със стек бира
Понеже са в безупречно състояние дори и като боя, последва само основно почистване и лека профилактика на буталата.
В хода на подготовката забелязах, че в бързането не съм взел, а в последствие и не ги намерихме 4-те водача на апарата за накладките.
И настана лека паника, защото това е единствената част в спирачната система без парт номер.
Почна едно мислене и търсене, позвъни на този и онзи и разбира се на @ЦецоNOL, тоя бавняр изрови света си за един ден и стигна до артикула, за което голямо евала, човече.
В крайна сметка не се стигна до този вариант, но по - важното е, че има такива хора, на които можеш да разчиташ!!!
След 1 ден дойдоха и дискове и накладки и айде вече сетът беше готов.
Ебаси дисковете, чуек, на живо тея 400мм. са като джанти на нормална кола.
Хубавото на дисковете е, че не са ектремно тежки, а имат добро охлаждане и от вътрешната страна.
Последва малко профилактика на ламаринки, супорти и хайде да ги мятаме на колата.
Всичко пасна 1:1, следваха нормалните процедури и сега ще върви процеса по улягането и разработката.
Въпреки че и до вчера колата си спираше съвсем доволно, то разликата с този сетъп се усеща веднага.
Аз съм фен на ъпгрей на спирачките като цяло, затова подобно действие щеше да се случи рано или късно.
Еее, случи се рано