Класически, редки и спортни автомобили. Теми свързани с Тунинг
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Мисля, че вече всички Р-чета са на 333 коня с фейса след онааа юбилейната версия. Т.е. ако не мръднат нещо при Аудито ше го взема категорично.
Ноооо тия 100 и кусур кила вероятно дават друго на Аудито...
Много искам с 5 цилиндровия мотор аз ама.... пусти кинти... Онова на Ванката, на зет му, беше перфектно! Revo му дигаха 100 коня за добър ден ама.... пусти кинти....
Ората коли си купуват по клипчета в интернет, ти сега ...
И за мен са тъпня, защото са толкова субективни, и ти дават представа за какво?
Ама ората искат да са ИнфлуенсЪре и джендърЕ ..
marcas написа: 15.08.2024, 10:26:40
Само аз ли намирам тези всичките видеа с драг състезания за изключително безполезни?
Аз честно казано намирам за много по безполезна информацията за времена на Нюрбургринг и това как всеки се пъне там да направи време. Айде за колите за track day го разбирам до някъде. Ама всички останали времена се правят от пилоти, които могат и знаят как да използват пълния потенциал на колата. А в повечето случаи за нормалния човек, който никога не стъпва на писта, тази информация ми се струва безполезна. Поне на мен ми е така : )