Препоръки и мнения за аксесоари и поддръжка на Шкода автомобил
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Ами аз на 37 градуса в Пловдив нямам наблюдения да са се пързаляли на сухо А я изтезавам 3 седмици там. За мен превъртането при тръгване е по показателно за качеството на гумата. И тези ми харесват, как се държат и в тази дисциплина. А че ABS се включва при брутално спиране на сух асфалт е точно защото гумата захапва, а неговата работа е да я накара да се върти
Taratajki написа: 29.06.2024, 00:19:08
ABS се включва при брутално спиране на сух асфалт е точно защото гумата захапва, а неговата работа е да я накара да се върти
Обратното е: ABS се включва когато гумата приплъзва, а не когато има добро сцепление. Представи си, че пътят е зъбна рейка, а гумата е зъбно колело. Сцеплението е 100 °/•. Според това, което си написал, следва, че ABS ще изключи напълно спирачките.
И аз карам с такъв Ханкук втори сезон,нямам много километри,но на мокро определено е добра гумата. В много топло време, така или иначе си имам едно наум със спирането. С тръгване не съм имал проблем, но Dsg 4x4 не предразполага да имам.
Оригиналната патерица ,която е в багажника
18 инча ,на размер 125/70/R18
Диаметър на патерицата -632 мм
Само за сравнение оригиналните гуми ,с които излиза колата са 235/45/18 -диаметър 668 мм
Тъй като ще имам дълго пътуване скоро с Шкодака ,трябва ли да купувам нова патерица ,с по -голям диаметър
Има ли изобщо патерици 19 ки ...и тн
Ще има ли проблем ако карам с джанти 19 ки (на 3 позиции ) и патерица -18 инча
Това ...при фатално спукане на гума имам предвид
Ще има разлика в съосието, разлика в броя обороти на колелото. Това може да доведе до евентуално повреда в раздатката. Ако се случи, аз не бих карал с повече от 50-60км/ч и търся най-близките сервиз.
DIDOO написа: 18.07.2024, 21:49:11
Имам предвид ,че още от завода е имало разлика
668 мм на 632 мм
Ако искаш ще измеря моята патерица 19” колко е и ако искаш ти я пращам веднага да си пътуваш спокойно .
На 66.6 е , но патерици се карат до 80км /ч и на 5 да се държи ще е Ок
Може да си вземеш втулка
ЗА ВСЯКАКВИ АВТОЧАСТИ И КОНСУМАТИВИ 0️⃣8️⃣9️⃣ 9️⃣1️⃣1️⃣ 6️⃣9️⃣6️⃣9️⃣
DIDOO написа: 18.07.2024, 21:41:24
Тъй като ще имам дълго пътуване скоро с Шкодака ,трябва ли да купувам нова патерица ,с по -голям диаметър
Този месец направих 5000 км из Европа, понеже махнах RF гумите си купих спрей и допълнителни фитили, ако нещо стане. Изгледах доста клипове как ремонтират гумите без да ги свалят от колата с фитил, колкото да стигнеш до най-близкият сервиз. Общо взето не е голяма философията.
До момента, в който не замине борд. Познат сряза на бордюр в София и 2 часа чака пътна помощ, понеже се случи в около 19ч и всичко вече не работеше. Аз съм за патерица пък била тя с различен размер, колкото да се стигне дл сервиз.
То ако работата е за фитил даже изобщо не е нужно и да ходиш до гумаджията. Аз си бях правил гумата на джипа с фитил и си я карах сигурно над година след тоя "ремонт". Ама фитила работи само при перфорация в една конкретна малка точка, пяната освен да те псуват много гумаджиите друга работа почти не върши. Резервната гума за мен е задължителна и ако е пълноразмерна още по-добре но и "патерица" върши работа.