Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
OctavianNot написа: ↑10.09.2024, 23:45:14
И аз не разбирам - каква е логиката да имаш кола с 265 коня, да е по-скъпа от предишната RS И! да не можеш да я поръчаш 4х4?
Фокус 4х4 не съществува в никаква форма.
Последният RS който беше 4х4 с ръчни скорости 350 кс.
имаше тегло над 1800 кг.
До към 130 км/ч се местеше прилично, но след това е направо умрял!
Автомобил на предно с 350кс направо го подминава, като спрял.
Да! За Октавия! Все пак ако говорим за сериозен спорт се ползва задно (Формула 1) или на 4х4 (Рали автомобилите).
И те сладурите махат 4х4, защото примерно е 5% от покупките, и печалбата по принцип не е 20%(примерно), а е 12%. Е трябва и да се купуват Голф-четата, но ние Шкода шофьорите не сме ли хора?
Не че не можем, да си вземем 150 коня 4х4 (ще изкарват ли 4х4 на обикновенните Октавии?), но не е същото.
Излъгани сме!!!
@mordo, ЧукчаGPT?
Реферираш ми автомобили RC1 (1М евро) и RC2 (300К евро) като масови? Масовия спорт е в т. нар. регионални ралита, където масово се карат RC5 и RC4, защото цената на автомобила и впоследствие на състезателен километър, е много по-достъпна. Или за теб масовия спорт е въпрос на медийно отразяване а не на практикуване?
Насочвам те към този документ от FIA, класовете са все още актуални. Обърни внимание на "Regional Championships only", после може да се заровиш в приложенията.
Добро утро.
Минавам да кажа, че знаех, че ще стане така..
Но! Аз лично не споря, че има и на предно.. просто аз лично предпочитам да имам 4х4 като опция.. пък нека който иска, да си вземе предно и 265 коня..
Честно, колко от вас, ще си вземат Октавия RS само на предно, ако се предлага същата, но със 4x4. За целите на теста, не гледайте, че 4х4 ще струва повече (първоначално, обслужване и причие) - не гледайте парите. Колко, ама честно?
Аз също, затова си взех 280 4х4 (Супърб).
Шкода не искат да правят бензинова Октавия РС-ка 4х4 или може би не им позволяват от кораба майка, както не им дадоха и 2.5 петака. Но и аз си мисля, че ако пуснат такава (Окти РС бенз 4х4), ще пръснат от продажби. За сметка на Голф Р най-вече и Ауди S3, но защо да си канибализират сегментите? Мисля, че това е ясно като цяло и не е някаква световна конспирация.
Може би на VAG не им е до тази тема изобщо, чета че затварят завод, печалбите са намаляли. По ред причини..едната от които вероятно са "санкциите".
Аз лично бих купил vRS на предно, дори да има 4х4.
За мен това е допълнително желязо, което не ми трябва, но ще мъкна и ще храня (пари, поддръжка, гориво). За мен е достатъчно пониженото окачване, спортния изглед и конете, които да ползвам при изпреварвания и някой ластик да се накефя.
По сходни причини ще избера кросоувър с предно, не ми трябва 4х4, но пък искам удобствата и високия просвет.
Т.е. за всеки влак си има пътници.
Най-добре да имаме избор - ръчка или DSG, 4x2 или 4х4, но явно вече не могат да си позволят от Шкода.
chill написа: ↑12.09.2024, 06:13:47@mordo, ЧукчаGPT?
Реферираш ми автомобили RC1 (1М евро) и RC2 (300К евро) като масови? Масовия спорт е в т. нар. регионални ралита, където масово се карат RC5 и RC4, защото цената на автомобила и впоследствие на състезателен километър, е много по-достъпна. Или за теб масовия спорт е въпрос на медийно отразяване а не на практикуване?
Насочвам те към този документ от FIA, класовете са все още актуални. Обърни внимание на "Regional Championships only", после може да се заровиш в приложенията.
Добро утро.
Чукча писател (не читател), OctavianNot и chill говорят за "рали автомобилите/масовите рали автомобили". Под това, което обикновеният запалянко разбира като "рали" (WRC), автомобилите са с 4х4 задвижване. Иначе в долните класове може да са само на предно, но не са "сток".
@mordo, Ясно, Чукча запалянко.
Няма "сток", има хомологация. Нека боравим с правилните термини в конкретната тематика. WRC/RC1 е върха на айсберга. Масовия спорт е в RC5 и RC4 - FWD автомобили. Обикновения запалянко под рали разбира и планинско, писта/затворен маршрут, автокрос и какво ли още не. По БНТ-то всичко е рали.
Съфорумци - не се карайте, аз само исках да подсиля тезата си.
За жалост не съм ни RC5, еле пък RC1 състезател и едно 4х4 си мислех, че може да коригира малки грешки.. но изглежда ще купуваме Супърб/Кодиак вече (ако 4х4 ни е изискване + 265 коня). Впрочем в момента Октавия няма 4х4 изпълнение за никой от двигателите.. и всичко е 'Мост' отзад
Edit1: RS версията поне, ще е 'разкачена' отзад (според данните в момента).
Не споря, защото не са съвсем еднакви, но в момента седан Octavia RS (без кожа и екстри) е - 78000 лв. (C9DYX67L)
Форд комби със 7 ст. автомат (по ценова листа, без добавки) е 81900 лв...
Тоест НЕ е за по-малко пари
Едит 1: Ако ще сравняваме О4 FL RS със хетчбека на Focus, пак НЕ е по-малко, защото той е 80500 лв.