Проблеми при Octavia 1.9TDI AGR
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 03.01.2025, 18:10:25
- Репутация: 0
Проблеми при Octavia 1.9TDI AGR
Здравейте колеги!
От днес съм собственик на въпросната кола, която има няколко проблема.
Първият, който установих още преди покупка е че парното й е много слабо, духа съвсем малко топло. Предполагам е за радиатор на парното, но разбрах, че също някакви клапи дефектирали. Вярно ли е това? Тези клапи предлагат ли се като резервна част от магазините или трябва да се модифицират? Автомобилът е с климатик, не с климатроник, ако това е от значение.
Другият проблем, който установих вече като се прибрах, е че след завъртане на контактният ключ за изгасяне на автомобила, двигателят продължи да работи за още няколко секунди(2-5) преди да угасне и работи някак странно. А преди това при тестовете преди покупка не го беше правил този номер. На какво може да се дължи това?
Благодаря Ви предварително!
От днес съм собственик на въпросната кола, която има няколко проблема.
Първият, който установих още преди покупка е че парното й е много слабо, духа съвсем малко топло. Предполагам е за радиатор на парното, но разбрах, че също някакви клапи дефектирали. Вярно ли е това? Тези клапи предлагат ли се като резервна част от магазините или трябва да се модифицират? Автомобилът е с климатик, не с климатроник, ако това е от значение.
Другият проблем, който установих вече като се прибрах, е че след завъртане на контактният ключ за изгасяне на автомобила, двигателят продължи да работи за още няколко секунди(2-5) преди да угасне и работи някак странно. А преди това при тестовете преди покупка не го беше правил този номер. На какво може да се дължи това?
Благодаря Ви предварително!
- bega4kata
- Мнения: 13485
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4856
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium
0896670196 - Обратна връзка:
Проблеми при Octavia 1.9TDI AGR
Щом са няколко само,добре еhiji написа: 11.01.2025, 16:54:35 От днес съм собственик на въпросната кола, която има няколко проблема.

Трябва да се свали таблото и целия кош на парното и да се запушат дупките на клапите.
Виждаш ли малки тъмни дунапренчета във въздуховодите.
GUNTER SERVICE

450дизел bega4ka няма

450дизел bega4ka няма
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 03.01.2025, 18:10:25
- Репутация: 0
Проблеми при Octavia 1.9TDI AGR
Ами на първо четене са само няколко, та да видим.
Ами не съм забелязвал такива дунапренчета, но и не съм се вглеждал много обстойно. А как и с какво става това запушване на дупките? Има ли някакъв клип, който показва нагледно? Гледах как се сваля цялото парно за смяна на радиатор(голям филм ще е), но не видях никаква интервенция за въпросните клапи.

Ами не съм забелязвал такива дунапренчета, но и не съм се вглеждал много обстойно. А как и с какво става това запушване на дупките? Има ли някакъв клип, който показва нагледно? Гледах как се сваля цялото парно за смяна на радиатор(голям филм ще е), но не видях никаква интервенция за въпросните клапи.
- bega4kata
- Мнения: 13485
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4856
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium
0896670196 - Обратна връзка:
Проблеми при Octavia 1.9TDI AGR
Ами не зная за клипче,не съм търсил.
Аз ги облепвам с армирана лента (сивата) ,като се оставя и малко - около 3-4 мм.устни да натстърчат в двата края на вяка клапа,за да уплътнява в корпуса на парното.
Пусни насочване към тяло потока,венилатора на макс и се вгледай.
Аз ги облепвам с армирана лента (сивата) ,като се оставя и малко - около 3-4 мм.устни да натстърчат в двата края на вяка клапа,за да уплътнява в корпуса на парното.
Пусни насочване към тяло потока,венилатора на макс и се вгледай.
GUNTER SERVICE

450дизел bega4ka няма

450дизел bega4ka няма
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 03.01.2025, 18:10:25
- Репутация: 0
Проблеми при Octavia 1.9TDI AGR
Сега ходих да я оглеждам пак в снега. Има едно голямо сиво/кафяво парче от дунапрен в средният въздуховод. Значи е ясна работата, радиаторче(превантивно) и оправяне на тези клапи.
А другият проблем установих от къде е, не е бил двигателя
, а компресора на климатика, като я изгася с работещ климатик и се чува едно ромолене и се усеща вибриране, явно е от съединителя или от самият компресор.
Друг проблем, който установих, че няма лампи за включени нито къси, нито дълги светлини на таблото, като се включат фаровете само подсветката на таблото светва. Така ли си е или не работят? Две лампи ли трябва да светват зелена и синя?
И една снимка на самият автомобил.

А другият проблем установих от къде е, не е бил двигателя
![pardon [smilie=pardon.gif]](./images/smilies/pardon.gif)
Друг проблем, който установих, че няма лампи за включени нито къси, нито дълги светлини на таблото, като се включат фаровете само подсветката на таблото светва. Така ли си е или не работят? Две лампи ли трябва да светват зелена и синя?
И една снимка на самият автомобил.
![pleasantry [smilie=pleasantry.gif]](./images/smilies/pleasantry.gif)

- R Dynamic LR5
- Мнения: 427
- Регистриран на: 24.08.2022, 04:16:41
- Репутация: 273
- Местоположение: София
- Гараж: Шкода Октавия 3 1.4ТSI 6M
Ленд Ровър Дискавъри 5 - Обратна връзка:
Проблеми при Octavia 1.9TDI AGR
Ето така беше при мен, с включени къси светлини, колата е Октавия 1 1.9 TDI ALH 2007 година.hiji написа: 11.01.2025, 18:45:44 Друг проблем, който установих, че няма лампи за включени нито къси, нито дълги светлини на таблото, като се включат фаровете само подсветката на таблото светва. Така ли си е или не работят? Две лампи ли трябва да светват зелена и синя?
На по-ранните версии, около 2004 година, няма светлинна индикация за отворена врата.
Снимката е от преди 12 години, тогава колата беше на 6 години. Сега вече е при някой друг.
С включени дълги се появяваше синя индикация близо до зелената от долната снимка.

P.S. Намерих още една снимка на таблото на колата, правена от съпругът ми по време на движение:

- bega4kata
- Мнения: 13485
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4856
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium
0896670196 - Обратна връзка:
Проблеми при Octavia 1.9TDI AGR
R Dynamic LR5, ти я пазиш ли
снимката

GUNTER SERVICE

450дизел bega4ka няма

450дизел bega4ka няма
- bega4kata
- Мнения: 13485
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4856
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium
0896670196 - Обратна връзка:
Проблеми при Octavia 1.9TDI AGR
Я пак виж,дали не е от перката на радиатораhiji написа: 11.01.2025, 18:45:44 А другият проблем установих от къде е, не е бил двигателя , а компресора на климатика, като я изгася с работещ климатик и се чува едно ромолене и се усеща вибриране, явно е от съединителя или от самият компресор.

Я разклати там малко да видиш кое вибрира по точно.
GUNTER SERVICE

450дизел bega4ka няма

450дизел bega4ka няма
- R Dynamic LR5
- Мнения: 427
- Регистриран на: 24.08.2022, 04:16:41
- Репутация: 273
- Местоположение: София
- Гараж: Шкода Октавия 3 1.4ТSI 6M
Ленд Ровър Дискавъри 5 - Обратна връзка:
Проблеми при Octavia 1.9TDI AGR
ABBC3_OFFTOPIC
bega4kata, Едва ли съм единствената, но аз и Ицо - Вероломния Кръчмар - пазим огромен архив от 2007 насам - клубни/форумни срещи, събори, колеги, Шкоди, всичко.
За едната снимка реагирах веднага, защото днес ми излезе като спомен, за другата се сетих бързо къде мога да погледна.
За едната снимка реагирах веднага, защото днес ми излезе като спомен, за другата се сетих бързо къде мога да погледна.