Здравейте, чудя се дали имам повод за притеснение.
Става дума за Октавия 2, 2.0 комън рейл 170коня. Колата я имам от близо 1г. когато я купих нивото на антифриза беше точно на минимума (долната черта), долях до горния минимум и подкарах по магистралата лятно време, спрях на бензиностанция перките въртяха и беше изхвърлила малко антифриз от преливника. Охлади на място и си продължих. Стрелката на таблото не е подминавала 90 то градуса. Нивото си остана на долния минимум. Колата е с премахнат ДПФ и монтиран даунпайп. Премахнат ЕГР и ЕГР охладител физически с монтиран рейс пайп и тапа на колектора.. Премахнат физически целия воден кръг за ЕГР охладителя. Софтуерно изключени системи и лек ремап. Всичко наред, но долея ли малко повече течност я хвърля и горния маркуч на радиатора ми се струва твърдичък. Смених термостата и подкарах колата с следейки живи данни през ОБД и се втрещих като видях каква температура достига антифриза с нормално каране 90-100км/ч държи от 88 до 96 градуса, но при продължително изкачване достига 105 106 градуса така до 111 като нагоре ме е страх, спирам отварям капака маркуча след термостата студен, радиатора лекоо затоплен. До тук е сменена водна помпа, радиатор парно, втори термостат проверен в тенджерата, проверен воден радиатор, проверени тръби маркучи няма течове от никъде, две проверки за изгорели газове в антифриза отрицателни, перките тръгват на 98 градуса, проверена глава с термокамера температурата е действителна с показаното през ОБД. Бистър антифриз и масло, но парното изчезва в движение при 82 84 градуса, сменени маркучи за обезвъздушаването с нови. Циркулация има. Не губи антифриз и масло
.Колата върви добре и пали на -15 от едно завъртане, но температурата е висока. Имам съмнение за спукан блок.
Висока температура на антифриза
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 08.09.2024, 22:19:27
- Репутация: 0
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 08.09.2024, 22:19:27
- Репутация: 0
Висока температура на антифриза
В крайна сметка нищо и няма на колата, имало е въздух в системата и лек теч от термостата + доста студено време преди една две седмици. След поредно сваляне и качване всичко е наред, температурата на антифриза при скорост
160-180 км/ч е 88 89 градуса![search [smilie=search.gif]](./images/smilies/search.gif)
160-180 км/ч е 88 89 градуса
![search [smilie=search.gif]](./images/smilies/search.gif)
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 19.02.2019, 20:59:33
- Репутация: 447
- Гараж: Оctavia 3 FL 2.O TDI
Висока температура на антифриза
Радвам се, че си решил проблема, но как студеното време е било една от причините за високата t⁰С, не разбрах.