DSG и неговата правилна експлоатация.

Препоръки и мнения за аксесоари и поддръжка на Шкода автомобил
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
Аватар
stefan L

ŠKODA MASTER

Мнения: 5788
Регистриран на: 04.08.2015, 21:59:45
Репутация: 736
Местоположение: sofia
Гараж: exOctavia 2.0TDI BKD powered by Gunter Service/ Golf 7 R CJXC powered by Gunter Service/ Волво ЕХ30, 428 к.с.

DSG и неговата правилна експлоатация.

Мнение от stefan L »

n_ivanov написа: 27.12.2024, 17:34:11 Едни преценят
"Всеки сам си преценя" [smilie=sarcastic.gif]
Аватар
n_ivanov

Škoda Фен²

Мнения: 517
Регистриран на: 10.01.2022, 14:59:41
Репутация: 638
Местоположение: Бургас
Гараж: > Skoda Superb 3 | L&K | 1.8 TSI - 180 к.с. | DSG 7 DQ200
> Mercedes B-class | 180 CDI - 109 к.с. | manual

DSG и неговата правилна експлоатация.

Мнение от n_ivanov »

Хаха, еми така си е [smilie=sarcastic.gif]

Имам и друго по-любимо "Не знам брат, ти ди знаеш"
Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 14389
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 5303
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium
0896670196
Обратна връзка:

DSG и неговата правилна експлоатация.

Мнение от bega4kata »

GUNTER SERVICE
Изображение
450дизел bega4ka няма
maiden

Škoda Фен²

Мнения: 594
Регистриран на: 04.01.2018, 21:31:54
Репутация: 434

DSG и неговата правилна експлоатация.

Мнение от maiden »

bega4kata написа: 12.01.2025, 07:47:16 https://automedia.investor.bg/a/2-novin ... stni-kutii
Октавия 2 FL, 12г без смяна на масло на ръчна скоростна кутия ("На ръчка масло не се сменя"):
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
mazut
Мнения: 71
Регистриран на: 27.10.2024, 18:17:44
Репутация: 58

DSG и неговата правилна експлоатация.

Мнение от mazut »

На колко км е този автомобил?
maiden

Škoda Фен²

Мнения: 594
Регистриран на: 04.01.2018, 21:31:54
Репутация: 434

DSG и неговата правилна експлоатация.

Мнение от maiden »

120 000 реални.
baijoro

Škoda Фен²

Мнения: 879
Регистриран на: 19.02.2019, 20:59:33
Репутация: 447
Гараж: Оctavia 3 FL 2.O TDI

DSG и неговата правилна експлоатация.

Мнение от baijoro »

При нормална експлоатация това не би следвало да се получи за 120 000 км. Или километрите са много повече, или маслото е било неподходящо, или е било недостатъчно, или нещо друго...
Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 14389
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 5303
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium
0896670196
Обратна връзка:

DSG и неговата правилна експлоатация.

Мнение от bega4kata »

Лагерите са евтини боклуци,за да излезе ниска цената на колата. Те го знаят,но ценово 1,6 трябва да излезе по евтино. За това и продължават с тъпите Делфи дюзи. Хем ги знаят че гаранцията изкарват едвам.
Голфовете има 1,6 с бош. Ама Голфа струва повече. Суперба винаги 1,6 е с бош дюзи,ама и той струва повече.
Винаги ако едно нещо струва повече, обикновено има защо. 1,4 тси също трябва да е евтина.
GUNTER SERVICE
Изображение
450дизел bega4ka няма
Аватар
zar

Škoda Ludicrous

Мнения: 2259
Регистриран на: 10.08.2015, 13:50:29
Репутация: 751
Гараж: О2 Scout ,Powered by NOx

DSG и неговата правилна експлоатация.

Мнение от zar »

maiden написа: 12.01.2025, 12:09:20 ("На ръчка масло не се сменя"):
Само ако ще я караш до към 100 к км.и после ще я продадеш на някой ентусиаст [smilie=sarcastic.gif] Ял съм дървото от подобни твърдения.
То уж и на халдекс 4 му беше "необслужваем" филтъра.
И раздатката и тя уж им беше с необслужваемо масло и куп такива глупости още ,написани за балами ,но пък и хората не са виновни ,че им вярват.Добре ,че си показал на снимки последствията колега [smilie=good.gif] В общи линии моята "ръчка " й сменям маслото на същите интервали ,както на ДСГ-то.Може би се престаравам ,но пък засега не ме е предала :)
Dieselgate Team member
DasSkoda

Škoda Фен²

Мнения: 383
Регистриран на: 05.09.2024, 14:21:12
Репутация: 83

DSG и неговата правилна експлоатация.

Мнение от DasSkoda »

bega4kata написа: 12.01.2025, 18:56:13 Винаги ако едно нещо струва повече, обикновено има защо. 1,4 тси също трябва да е евтина.
Не може да бъде ....
peyopetrishki

ŠKODA MASTER

Мнения: 4483
Регистриран на: 11.05.2017, 23:59:04
Репутация: 2326
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Octavia 3 1.8TSI st.3 320hp
ex. Audi A4 B9 2.0TSI st.1 320hp
ex. VW Passat B8 2.0 biTDI st.1 300hp
ex. Skoda Octavia 2 VRS 2.0TFSI st. 1 240hp
ex. Audi A4 B6 1.8T 150hp

DSG и неговата правилна експлоатация.

Мнение от peyopetrishki »

@pdimanov пробвах снощи теорията за ръчната спирачка - при дърпане таблото светва, но колата си се върти )) Това е при първа позиция на спряно ЕСП.
It's not about the car you drive, it's about the way you drive it.
Аватар
todor87

Škoda Racer

Мнения: 4990
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Репутация: 2126
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda_Superb_3_Combi_2.0_TSI_4×4=>
=>Revo Stg_2 killer😁

DSG и неговата правилна експлоатация.

Мнение от todor87 »

pdimanov написа: 26.12.2024, 21:54:16 Дали тези системи разбират за дръпнатата ръчна и да се "пазят"?
Разбира се, в момента, който дръпнеш халдекса отваря, то още като пуснеш газта сигурно е отворил но все тая....няма проблем, опъвай си на воля [smilie=sarcastic.gif]
Аватар
pdimanov

Škoda Фен²

Мнения: 645
Регистриран на: 31.01.2022, 18:38:27
Репутация: 1063
Гараж: Octavia III Scout 2015, 2.0 TDI, 184hp, 6-speed DSG
VW T-roc 2019, 1.5 TSI, 150hp, 7-speed DSG
Superb III FL Scout 2020, 2.0 TDI, 190hp, 7-speed DSG

DSG и неговата правилна експлоатация.

Мнение от pdimanov »

Айдеее! Баси якото. Писна ми в първите моменти да има леко недозавиване преди да ритне задницата [smilie=sarcastic.gif]
ratel
Мнения: 24
Регистриран на: 27.08.2017, 09:10:54
Репутация: 21
Местоположение: Швейцария
Гараж: Škoda Octavia 3 2.0 TDI DSG

DSG и неговата правилна експлоатация.

Мнение от ratel »

Здравейте, да пораздвижа и аз темата с лично преживяване от преди 2 дена (за съжаление негативно).
При пътуване от Щвейцари до БГ в Италия ми се развали скоростната кутия. Ще разкажа накратко преживяването и ще се радвам ако някои има предоложения какво може да се е случило. Колата е Škoda Octavia 3 2.0 TDI DSG (150PS/110kW).

Всичко да кажем че до 300км. на пътуването беше Ок видимо, нямаше никакви индикации за предстоящите събитя. При 1 зареждане в Италия с дизел да кажем около 15литра при излизане от бензиностанцията получих предупреждение:
-има проблем със скоростната кутия, която е в авариен режим и че мога да продължа пътуването. Веднага отбих и оставих колата да изстине 10-15 мин, като си помислих, че е от кофти гориво на Италиянците. Колата реално досега е карана само с Швейцарско, Немско и Австрийско гориво (от всякакви бензиностанции). След този интервал на изчакване изчезна предупреждението, но малко след това пака се появи (правейки тази процедура по спиране, изчакване и тръгване) и едвам се добрах още 200км до място от което да мога да влеза в някакъв севрвиз. В "селския" сервиз се опитаха да изтрият грешката и успяха, като след 500м. каране градско всичко се срина и повече от 2 предавка не можеше да качи.
Вече разбрах, че нещата са повече от сериозни и викнах Пътна помощ да ми върнат колата в Швейцария и да я вкарат в официален сервиз на Щкода. В Италия единственото което разбрах, че проблема е голям и че поне 15 дена щял да трае ремонта и че никои там не говори друг език освен италиянски.

Та да попитам доколкото може да се предположи без да се е видяла колата:

1. Възможно ли е от скапано гориво /дизел, на Италиянците да се скапе скоростната кутия. Аз не съм я карал бързо или натискал. Дори бих казал, че я карам пенсионерски 100-120 съм подържал като скорост. Без резки изпреварвания и спирания.

2. До инцидента съм карал 300км непрекъснато почти с 2 малки спирания по 10мин.

3. Възможно ли е да прегрее DSG 7 при непрекъснато каране на 300км.

4. Маслото на скоростната кутия е сменено преди 20 000км., маслото на колата преди 9000км и е обсужен Халдекс системата (въпреки, че в Швейцария не го предлагат, а ти трябва да си го искаш).

5. Колата е на 96000км, като я взех беше на 68000км., в Швейцария я карам 98% извънградско със скорост 80-100 км.
Аватар
zloQQ

ŠKODA MASTER

Мнения: 3962
Регистриран на: 25.03.2017, 23:29:31
Репутация: 1540
Местоположение: София
Гараж: ŠKODA Octavia L&K 1.9 TDI AHF
ŠKODA Octavia vRS 2.0 TDI CR CEGA
Обратна връзка:

DSG и неговата правилна експлоатация.

Мнение от zloQQ »

Вероятно просто се е строшила. Няма никаква логика в предположенията. Дали механично или управлението е проблем... Най-вероятно в управлението. Странно е за кола на толкова малко километра да го направи, но се случва.
Успех с отстраняването на проблема наздраве
Публикувай отговор

Обратно към “Съвети за нашите шкоди”