Синята печка 3 L&K 2.0TDi 190 4x4 18'
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- MHlebarov
- Мнения: 823
- Регистриран на: 11.06.2021, 16:04:45
- Репутация: 1578
- Гараж: 2.0 TDi 4x4 L&K 2018
Синята печка 3 L&K 2.0TDi 190 4x4 18'
Близо година нищо не е правено по колата.
Ъпдейт:
На тазгодишният събор колата се представи страхотно! Десетки хора ме разпитваха: "какво е правено по нея", "това фолио ли е", "тези спирачки какви са", "я да се кача да чуя колко е тихо", "какви са кодовете на частите" и т.н., но въпреки интереса и вниманието неможах да "взема" купата за "Проект на годината" тъй като, не покрих списъка с изискванията, оповестени от организатора.
Влезох в ЕТ за малко терапия: колата е с нов маховик, охладител ЕГР, всмукателен колектор, сменено масло, филтри, разни тампони, задни накладки, върнах фабр. предна стабилизираща щанга, реглаж иииии ... горе долу е това.
Имаше вариант да сменям горивото на агрегата, но не се реализира.
Прилагам 200 еднакви снимки
Ъпдейт:
На тазгодишният събор колата се представи страхотно! Десетки хора ме разпитваха: "какво е правено по нея", "това фолио ли е", "тези спирачки какви са", "я да се кача да чуя колко е тихо", "какви са кодовете на частите" и т.н., но въпреки интереса и вниманието неможах да "взема" купата за "Проект на годината" тъй като, не покрих списъка с изискванията, оповестени от организатора.
Влезох в ЕТ за малко терапия: колата е с нов маховик, охладител ЕГР, всмукателен колектор, сменено масло, филтри, разни тампони, задни накладки, върнах фабр. предна стабилизираща щанга, реглаж иииии ... горе долу е това.
Имаше вариант да сменям горивото на агрегата, но не се реализира.
Прилагам 200 еднакви снимки
- MHlebarov
- Мнения: 823
- Регистриран на: 11.06.2021, 16:04:45
- Репутация: 1578
- Гараж: 2.0 TDi 4x4 L&K 2018
- MHlebarov
- Мнения: 823
- Регистриран на: 11.06.2021, 16:04:45
- Репутация: 1578
- Гараж: 2.0 TDi 4x4 L&K 2018
Синята печка 3 L&K 2.0TDi 190 4x4 18'
Голям кеф,
Изтърках си я и си побръмчах из улиците.
Няма нищо ново по колата.. то и не остана много




Изтърках си я и си побръмчах из улиците.
Няма нищо ново по колата.. то и не остана много





-
- Мнения: 6157
- Регистриран на: 03.03.2016, 09:42:22
- Репутация: 1090
- Гараж: под наем
Синята печка 3 L&K 2.0TDi 190 4x4 18'
MHlebarov, поздравления за композицията с прозореца ![hi [smilie=hi.gif]](./images/smilies/hi.gif)
![hi [smilie=hi.gif]](./images/smilies/hi.gif)
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 25.08.2018, 23:10:11
- Репутация: 0
Синята печка 3 L&K 2.0TDi 190 4x4 18'
Би ли споделил колко ти излезе това? Помагам на мой приятел да подбере читаво 190 коня 4х4 дизелче и събирам информация кое, колко струва при обслужванетоВлезох в ЕТ за малко терапия: колата е с нов маховик, охладител ЕГР, всмукателен колектор, сменено масло, филтри, разни тампони, задни накладки, върнах фабр. предна стабилизираща щанга, реглаж иииии ... горе долу е това.

- DoH_KuXoT
- Мнения: 1312
- Регистриран на: 28.08.2018, 13:30:50
- Репутация: 659
- Гараж: Passat B8 2.0tdi - 190hp
Синята печка 3 L&K 2.0TDi 190 4x4 18'
какъв маховик сложихте ?
- MHlebarov
- Мнения: 823
- Регистриран на: 11.06.2021, 16:04:45
- Репутация: 1578
- Гараж: 2.0 TDi 4x4 L&K 2018
Синята печка 3 L&K 2.0TDi 190 4x4 18'
Привет,
колата е правена в ЕТ и са ползвани оригинални части с оглед 2 год. гаранция.
Ако имате интерес да се информирате кое колко струва е редно да отидете на място и да разговаряте с хората.
Едно е да си купиш маховик, но към сметката се начисляват болтчета, гайки, уплътнения - консуматив, работа и т.н. и става сложно за преразказване.
Поздрави
колата е правена в ЕТ и са ползвани оригинални части с оглед 2 год. гаранция.
Ако имате интерес да се информирате кое колко струва е редно да отидете на място и да разговаряте с хората.
Едно е да си купиш маховик, но към сметката се начисляват болтчета, гайки, уплътнения - консуматив, работа и т.н. и става сложно за преразказване.
Поздрави
- MHlebarov
- Мнения: 823
- Регистриран на: 11.06.2021, 16:04:45
- Репутация: 1578
- Гараж: 2.0 TDi 4x4 L&K 2018
Синята печка 3 L&K 2.0TDi 190 4x4 18'
КАК ДА / HOW TO пост
надявам се да е полезно на някой, не се боря за "така се прави и само това е правилно"
От самото начало колата имаше две неща дето ме дразнеха - страничен body roll и прекаленото мекото на моменти окачване, което след неравност махаловидно поклаща 2-3-4 пъти - съответно ако минеш през единичен легнал полицаи е добре, но ако са нашите пътища е едно безконечно клатене във всички посоки.
В миналото пробвах:
- стабилизираща щанга HnR - колата стана прекрасна като за писта.. впоследствие беше премахната
- 40мм височина гума на 18инча джанта - приятно поведение извънградско - но колата закачаше
Миналото лято имах щастието да се возя в един супърб комби с много странно добро окачване .. А-ХА да взимам VIN номера да поръчвам пружите.. и @todor87 предложи да пробвам алгоритмите за DCC от VW Arteon.
Та, благодарен съм, силно впечатлен - колата е по-твърда без да е агресивно и натрапчиво, все още си има мекотата и комфорта, но без завихрянето и "корабното" поведение / след легнал полицаи преди се завихряше 2-3-4 пъти, а сега 1-2 пъти.
Возих една бременна в 8ми месец и тя сподели :: "Това е най-доброто подобрение по колата"
@DIDOO
доста хора са коментирали клатушкането на DCC окачването - едно елегантно решение е това според мен
надявам се да е полезно на някой, не се боря за "така се прави и само това е правилно"
От самото начало колата имаше две неща дето ме дразнеха - страничен body roll и прекаленото мекото на моменти окачване, което след неравност махаловидно поклаща 2-3-4 пъти - съответно ако минеш през единичен легнал полицаи е добре, но ако са нашите пътища е едно безконечно клатене във всички посоки.
В миналото пробвах:
- стабилизираща щанга HnR - колата стана прекрасна като за писта.. впоследствие беше премахната
- 40мм височина гума на 18инча джанта - приятно поведение извънградско - но колата закачаше
Миналото лято имах щастието да се возя в един супърб комби с много странно добро окачване .. А-ХА да взимам VIN номера да поръчвам пружите.. и @todor87 предложи да пробвам алгоритмите за DCC от VW Arteon.
Та, благодарен съм, силно впечатлен - колата е по-твърда без да е агресивно и натрапчиво, все още си има мекотата и комфорта, но без завихрянето и "корабното" поведение / след легнал полицаи преди се завихряше 2-3-4 пъти, а сега 1-2 пъти.
Возих една бременна в 8ми месец и тя сподели :: "Това е най-доброто подобрение по колата"
@DIDOO
доста хора са коментирали клатушкането на DCC окачването - едно елегантно решение е това според мен
- MHlebarov
- Мнения: 823
- Регистриран на: 11.06.2021, 16:04:45
- Репутация: 1578
- Гараж: 2.0 TDi 4x4 L&K 2018
Синята печка 3 L&K 2.0TDi 190 4x4 18'
235
Асиметричен Гудиър чистак бърсак 6та серия.ком
Асиметричен Гудиър чистак бърсак 6та серия.ком
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 07.04.2019, 00:49:56
- Репутация: 2
- Гараж: Skoda Superb 2021, 2.0TDI, 4x4, DQ381
Синята печка 3 L&K 2.0TDi 190 4x4 18'
Имаш предвид параметрия за DCC слайдър с 15те степени ли? Ако можеш да споделиш кой извърши тази задачка - ще съм благодарен

- MHlebarov
- Мнения: 823
- Регистриран на: 11.06.2021, 16:04:45
- Репутация: 1578
- Гараж: 2.0 TDi 4x4 L&K 2018
Синята печка 3 L&K 2.0TDi 190 4x4 18'
Привет,
При мен въпросният слайдер не беше възможно да се направи поради.. техническа причина, която ми беше обяснена, но не мога да възпроизведа.
Човека е @todor87 който може да го направи.
Слайдер е само един вид финна "настройка" на Алгоритмите, но самите те са различни.
На теб кое те блазни, кое те тормози?
При мен въпросният слайдер не беше възможно да се направи поради.. техническа причина, която ми беше обяснена, но не мога да възпроизведа.
Човека е @todor87 който може да го направи.
Слайдер е само един вид финна "настройка" на Алгоритмите, но самите те са различни.
На теб кое те блазни, кое те тормози?
- MHlebarov
- Мнения: 823
- Регистриран на: 11.06.2021, 16:04:45
- Репутация: 1578
- Гараж: 2.0 TDi 4x4 L&K 2018
Синята печка 3 L&K 2.0TDi 190 4x4 18'
@Rooster90
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 07.04.2019, 00:49:56
- Репутация: 2
- Гараж: Skoda Superb 2021, 2.0TDI, 4x4, DQ381
Синята печка 3 L&K 2.0TDi 190 4x4 18'
И на мен не ми се нравят тези 2-3 последователни поклащания на предница и задница след като съм минал през някоя вдлъбнатина или бабуна на пътя. Това е в режим комфорт. При нормален режим е по-добре. За това исках да видя дали, ако се сложи параметрия с плъзгач като при Артеон/Пасат, ще си намеря междинната точка между комфортен и нормален режим.
- MHlebarov
- Мнения: 823
- Регистриран на: 11.06.2021, 16:04:45
- Репутация: 1578
- Гараж: 2.0 TDi 4x4 L&K 2018
Синята печка 3 L&K 2.0TDi 190 4x4 18'
Днес колата беше обслужена и всичкото олио сменено.
Преди 32 000 километра за първи път обслужихме халдекс системата и тогава направи впечатление прословутата "цедка".
Беше ми притеснено сега как ще е, но получих приятна изненада.
преди


сега


Преди 32 000 километра за първи път обслужихме халдекс системата и тогава направи впечатление прословутата "цедка".
Беше ми притеснено сега как ще е, но получих приятна изненада.
преди


сега


- YYakovliev
- Мнения: 3183
- Регистриран на: 16.08.2020, 17:55:25
- Репутация: 6120
- Местоположение: София
- Гараж: Superb III Facelift L&K, 2.0 TSI, EA888 Gen.4, TVS Stage-1+, 426 PS, 561 Nm
Синята печка 3 L&K 2.0TDi 190 4x4 18'
Колкото повече се настъпва, толкова по-чиста е тая цедка.


тема коментари: viewtopic.php?f=37&t=3706 | тема проект: viewtopic.php?t=4340