Проблем с 1.6 tdi
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 09.03.2020, 07:40:51
- Репутация: 0
Проблем с 1.6 tdi
Здравейте колеги, моля за малко помощ или насока.
Колата е Октавия 3 1.6 tdi 110 кс 2016 година, купувана нова от Бг, като сега е на 200 к км. Горивната система е на Delphi.
Преди около две години, започна да прави един странен проблем, когато си поиска, като зачести сега.
При движение с около 1500 rpm колата забива муцуната без никаква индикация и влиза в авариен режим. Грешката която дава е P2295-00 low fuel pressure regulator. При първия път, свалихме регулатора и го почистихме, пратихме дюзите във варна за преглед, прегледахме цедката в помпата и поръчах втора употреба регулатор за проба от ударена кола на малко км да видя дали е от него, че нов е 1000 лв. Като според първия сервиз, ако е регулатора ще е постоянно в грешка. Колата се оправи и почна пак да върви до като не стана студено и започнаха драмите пак когато си реши. Тръгваш караш нормално и когато реши забива муцуната и до там. Няма някаква тенденция кога го прави. Някои път на с 40 км/ч по равното на 3та. После при потегляне, последния път с 4 човека на климатик по лек байр на 3-та.
Обиколих няколко майстори в града (Шумен), като дори и оставих няколко дни автомобила, грешката стой в компютъра но колата не прави проблем и ми казват незнам. След това реших да ходя в Еуротек Горна. Отидах в Шкода, гледаха я караха я и казаха като не прави проблема няма какво да гледаме и правим, следващия път като влезе в авариен режим ни я докарай. Питам всички включително и ЕТ Горна от какво може да е, емм от клапана, от помпата, от дюзите от помпата в резервоара и т.н., това всичко може би за проба ще е бая скъп ремонт.
Всички почват да гадаят.
Молбата ми е имал ли някои подобен проблем да ме насочи към нещо или да ме насочи към Читав майстор в Шумен и региона, които да провери всичко и правилно да я диагностицира.
Колата е Октавия 3 1.6 tdi 110 кс 2016 година, купувана нова от Бг, като сега е на 200 к км. Горивната система е на Delphi.
Преди около две години, започна да прави един странен проблем, когато си поиска, като зачести сега.
При движение с около 1500 rpm колата забива муцуната без никаква индикация и влиза в авариен режим. Грешката която дава е P2295-00 low fuel pressure regulator. При първия път, свалихме регулатора и го почистихме, пратихме дюзите във варна за преглед, прегледахме цедката в помпата и поръчах втора употреба регулатор за проба от ударена кола на малко км да видя дали е от него, че нов е 1000 лв. Като според първия сервиз, ако е регулатора ще е постоянно в грешка. Колата се оправи и почна пак да върви до като не стана студено и започнаха драмите пак когато си реши. Тръгваш караш нормално и когато реши забива муцуната и до там. Няма някаква тенденция кога го прави. Някои път на с 40 км/ч по равното на 3та. После при потегляне, последния път с 4 човека на климатик по лек байр на 3-та.
Обиколих няколко майстори в града (Шумен), като дори и оставих няколко дни автомобила, грешката стой в компютъра но колата не прави проблем и ми казват незнам. След това реших да ходя в Еуротек Горна. Отидах в Шкода, гледаха я караха я и казаха като не прави проблема няма какво да гледаме и правим, следващия път като влезе в авариен режим ни я докарай. Питам всички включително и ЕТ Горна от какво може да е, емм от клапана, от помпата, от дюзите от помпата в резервоара и т.н., това всичко може би за проба ще е бая скъп ремонт.
Всички почват да гадаят.
Молбата ми е имал ли някои подобен проблем да ме насочи към нещо или да ме насочи към Читав майстор в Шумен и региона, които да провери всичко и правилно да я диагностицира.
-
- Мнения: 637
- Регистриран на: 27.08.2024, 13:34:20
- Репутация: 296
- Местоположение: София
- Гараж: Octavia 3 1.8 TSI 4x4 DSG ESTATE
Проблем с 1.6 tdi
Gunter service - Варна
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 02.09.2022, 15:15:34
- Репутация: 15
- Гараж: 1.6tdi 2014 5E5
Проблем с 1.6 tdi
Ако аз бях на твое място бих сменил горивния филтър (купи си по каталог правилния, предполагам че е без утайник за вода) и основното реле (намира се в кутията до акумулатора, маркирано 645, което е по-близо до силовите връзки. може да го размениш с другото 645 в съшата кутия с предпазителите за проба). Прегледай също и конекторите под задната седалка на помпата в резервоара. Това като начало преди да започнта да се учат за твоя сметка.
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 19.02.2019, 20:59:33
- Репутация: 447
- Гараж: Оctavia 3 FL 2.O TDI
Проблем с 1.6 tdi
Бъди сигурен, че в ЕТ няма да правят проби и ще разберат какъв е проблема, ама ти как очакваш да ти кажат? Че това е най-скъпото - диагнозата и ти я искаш баз пари.Veli4ko написа: 25.03.2025, 07:28:46 Питам всички включително и ЕТ Горна от какво може да е, емм от клапана, от помпата, от дюзите от помпата в резервоара и т.н., това всичко може би за проба ще е бая скъп ремонт.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 09.03.2020, 07:40:51
- Репутация: 0
Проблем с 1.6 tdi
Аз не искам без пари, а да си реша проблема. Просто не мисля, че е редно да почна да сменям на догадки 4 дюзи, помпа високо налягане и тн.
- bega4kata
- Мнения: 14421
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 5313
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium
0896670196 - Обратна връзка:
Проблем с 1.6 tdi
сутрин студена подаваш рязко газ,чувет ли се детонации(леки)
GUNTER SERVICE

450дизел bega4ka няма

450дизел bega4ka няма
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 09.03.2020, 07:40:51
- Репутация: 0
Проблем с 1.6 tdi
Не не се чуват детонации, колата си работи нормално, просто при лек товар (на климатик) или с хора на равна газ около 1500 оборота, позачудва се и ако не я хванеш забива муцуната и влиза в авариен режим, но това е само когато тя си реши - все едно не и стига горивото. Вчера я караш около 300 км градско и магистрала никакви ядове.
- bega4kata
- Мнения: 14421
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 5313
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium
0896670196 - Обратна връзка:
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 09.03.2020, 07:40:51
- Репутация: 0
Проблем с 1.6 tdi
Подавам и повече газ или сменям на по ниска предавка (2-ра) на по - високи обороти. Единственото събитие което наблюдавам при всичките случай са оборотите на около 1500 и само в града го прави.
- bega4kata
- Мнения: 14421
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 5313
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium
0896670196 - Обратна връзка:
- SlipX
- Мнения: 400
- Регистриран на: 24.06.2015, 22:34:40
- Репутация: 174
- Местоположение: Добрич
- Гараж: Skoda Superb III L&K 2.0 TDI 190 PS DSG 7 4x4
Skoda Fabia III 1.4 TDI DSG
Проблем с 1.6 tdi
Имах сходен проблем с Фабията 1.4 тди. Свалях дюзи за проверка( и те са делфи) сменях горивен филтър, помпа в резервоара и се бях видял в чудо. Накрая се оказа датчик за позицията на коляновия вал. Странно всеки казваше, ако е от него няма да запали после, но всичко си беше ок. Просто понякога колата придърпваше и забиваше муцуна все едно не й стига гориво, грешки не записваше.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 09.03.2020, 07:40:51
- Репутация: 0
Проблем с 1.6 tdi
и при мен е така само дето дава грешка P2295 fuel pressure regulator 2 control circuit low) - ниско налягане в рейла.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 09.04.2025, 08:39:06
- Репутация: 4
- Местоположение: София
- Гараж: CIVIC IX 2.2 i-DTEC 150к.с. и Фабия III 1.4 tdi 90k.с.
Проблем с 1.6 tdi
Това ГНП няма ли два датчика - за ниско и високо налягане?
Струва ми се, че симтомите са при ниски обороти, т.е. за ниско налягане?
Има ли развитие, решение?
Струва ми се, че симтомите са при ниски обороти, т.е. за ниско налягане?
Има ли развитие, решение?