smoke написа: ↑21.08.2023, 10:03:14
Киа-та е джипка - с висок таван на багажника.
Съпърб-ът е седан - с нисък таван на багажника.
Така в Киа-та има обем, ама площта на багажника е малка.
не съм сигурен, но мисля, че мерят до щората. В противен случай, ако мерят над нея, разликата между Октавия седан и Октавия комби няма да е толкова малка, колкото сега в каталозите.
digitalundgrd написа: ↑21.08.2023, 10:18:13
И все пак не е толкоз зле Спортиджа като гледам по снимки какво сбират в него...
за Гърция си ги пращам по DHL, да съм сигурен. че няма да броя евраци на място
Иначе за снимката, добре изглежда, но си хванал щатската версия, която е с 20-30см по-дълга.
enenen написа: ↑21.08.2023, 11:17:48
Това си е добре, като се има предвид и че не е разработен още. Аз си мислех, че ще е близо до 10-ка. И аз на магистрала карам основно на автопилот на 130-140 и разхода ми е малко над 7.
да, още се разработва, а и дистанцията до Правец не е много, така че не знам колко да го зачитам, но предполагам при 140-150 ще доближа 9. Искаше ми се да е към 8
enenen написа: ↑21.08.2023, 11:17:48Успя ли да пробваш автопилота, с комбинация поддържане на лента? Как се справя?
Може ли и малко впечатления за автомата? Аз заради това DCT взех да се замислям дали да не гледам хибрид. Уж бил доста по-пъргав, а и там е стандартна 6 ск. кутия.
не съм автомат аз, а автопилота е стандартен. Т.е. не е адаптивен темпомат. Това го има само при автоматиците.