След, последното посещение на диното при Тони, имаше проблеми с разхлабването на турбото и гарнитурата между него и колектора замина! В Трансексперт отстранихме проблема, като добавихме планка между турбото и блока, зщото генерацията "дърпа" турбината на долу. Така турбината е подпряна и няма как да се разхлабва.
Също така инсталирахме външен буст контролер и газ към Варна
Greddy.jpg
Всичко мина перфектно и след 2 часа рънове и кофа бензин постигнахме желаните резултати
IMAG0518.jpg
IMAG0514.jpg
IMAG0522.jpg
Новият буст контролер, позволява по-добра и прецизна настройка на налягането. Когато е изключен контролера, макс. буст е 0.7 бара. Контролера има два режима - /low/ и /high/ буст. Ниското е 1.2 бара, високото е 1.5 бара.
На графиката се вижда мощността при трите режима - изключен контролер и включен на ниско и високо налягане.
0.7 бара - към 220 кс. на гуми
1.2 бара - към 260 кс. на гуми
1.5 бара - 290 кс. и 350 Nm на гуми
Отново благодаря на Тони от ТST Racing за всичко, което направи за реализирането на проекта ми. Спокойно мога да кажа, че свърших със силовият тунинг, ама знае лли се...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.