Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Fabia vRS 2007

Всичко за Шкода Фабия, произведена от 1999г. до 2007г.
Потребителски аватар
Пешо - Щангата

Škoda Racer
Мнения: 462
Регистриран на: 25.02.2015, 13:55:02
Репутация: 0
Местоположение: Благоевград
Гараж: О1 TDI 4х4

Fabia vRS 2007

Мнение от Пешо - Щангата » 13.09.2019, 17:55:09

Според мен няма нужда от разпръсквачи за това турбо... та това си е обикновен хибрид на 1749вб. Има множество проекти на помпа дюза 131 с гтб 1756 и вадят по 230 кс , някои даже по 240 на тавана на дюзите/с номер завършващ на AL/ . Аз имах 1.9тди роторна помпа с турбо от Cамуил на 1.8 налягане 184 кс. Помпа дюзата да бутне още 15-20кс без проблем. След това сложих гтб 1756 и разбрах , че хибридите са глупост, при наличие на заводски модерни турбини.


1.9 TDI - VP 37 , GTB1756VK , DSS-r 280uM , 11mm pump, FMIC , 63mm exhaust pipes , ceramic clutch - > viewtopic.php?f=45&t=152

Потребителски аватар
georgemilev

Škoda Фен
Мнения: 174
Регистриран на: 10.05.2018, 19:01:02
Репутация: 42
Местоположение: София
Гараж: Fabia vRS Mk1 2007

Fabia vRS 2007

Мнение от georgemilev » 13.09.2019, 18:26:02

Пешо - Щангата написа:
13.09.2019, 17:55:09
Според мен няма нужда от разпръсквачи за това турбо... та това си е обикновен хибрид на 1749вб. Има множество проекти на помпа дюза 131 с гтб 1756 и вадят по 230 кс , някои даже по 240 на тавана на дюзите/с номер завършващ на AL/ . Аз имах 1.9тди роторна помпа с турбо от Cамуил на 1.8 налягане 184 кс. Помпа дюзата да бутне още 15-20кс без проблем. След това сложих гтб 1756 и разбрах , че хибридите са глупост, при наличие на заводски модерни турбини.
За момента няма - да. Ако реша да го надуя ще има. Аз до колкото разбрах с мойте разпръсквачи повече от 200 коня не може... такаче реша ли нещо повече ще сменям...



Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7167
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 677
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Fabia vRS 2007

Мнение от bega4kata » 13.09.2019, 23:44:19

Aбе хора,то може още гориво,но тези 230 коня с тези дюзи са голяма глупост и стига сте го повтаряли. Срамота.
Много рано и до късно трябва да пръскат. Какви сте не разбирам. Когато пръскат рано,буталото още се движи нагоре и дюзата пръска ИЗВЪН КАМЕРАТА В БУТАЛОТО КЪДЕТО ТРЯБВА ДА ВПРЪСКА. ИСКАТЕ ДА Я НАСЕРЕМ ФАБИЯТА ЛИ? Пукат се бутала и се износват сегментите много бързо така като пръска рано. Като пръска и късно пък изгаря в турбото и го претопля.Ако не го стопи,го разбалансира топлинно. Аз не мога зорлем да направа колата да се чупи.....каквото и да искат и да разправят професорите от интернет.
Приключвамс файловете за тази кола.Повече не правя нищо.
Аман от тези публични неща.
Пукал съм на форумна кола вече бутала.Няма повече. На Симо колата. И той така още и още искаше.
Преди това на един голф. То не е като само да му задръстиш дпф-а щото си се олял с горивата,да му направиш кефа и да се направиш на голям тунер.


Revo stg3

Потребителски аватар
Пешо - Щангата

Škoda Racer
Мнения: 462
Регистриран на: 25.02.2015, 13:55:02
Репутация: 0
Местоположение: Благоевград
Гараж: О1 TDI 4х4

Fabia vRS 2007

Мнение от Пешо - Щангата » 14.09.2019, 09:42:32

Чак пък срамота [smilie=sarcastic.gif] . Що се палиш , нали дискутираме . Той с това турбо ще бутне 200-210кс.


1.9 TDI - VP 37 , GTB1756VK , DSS-r 280uM , 11mm pump, FMIC , 63mm exhaust pipes , ceramic clutch - > viewtopic.php?f=45&t=152

Потребителски аватар
georgemilev

Škoda Фен
Мнения: 174
Регистриран на: 10.05.2018, 19:01:02
Репутация: 42
Местоположение: София
Гараж: Fabia vRS Mk1 2007

Fabia vRS 2007

Мнение от georgemilev » 14.09.2019, 12:00:49

bega4kata написа:
13.09.2019, 23:44:19
Aбе хора,то може още гориво,но тези 230 коня с тези дюзи са голяма глупост и стига сте го повтаряли. Срамота.
Много рано и до късно трябва да пръскат. Какви сте не разбирам. Когато пръскат рано,буталото още се движи нагоре и дюзата пръска ИЗВЪН КАМЕРАТА В БУТАЛОТО КЪДЕТО ТРЯБВА ДА ВПРЪСКА. ИСКАТЕ ДА Я НАСЕРЕМ ФАБИЯТА ЛИ? Пукат се бутала и се износват сегментите много бързо така като пръска рано. Като пръска и късно пък изгаря в турбото и го претопля.Ако не го стопи,го разбалансира топлинно. Аз не мога зорлем да направа колата да се чупи.....каквото и да искат и да разправят професорите от интернет.
Приключвамс файловете за тази кола.Повече не правя нищо.
Аман от тези публични неща.
Пукал съм на форумна кола вече бутала.Няма повече. На Симо колата. И той така още и още искаше.
Преди това на един голф. То не е като само да му задръстиш дпф-а щото си се олял с горивата,да му направиш кефа и да се направиш на голям тунер.
Аз ти се довярвам, казваш няма да я пипаме повече - няма да я пипаме. В момента върви повече от достатъчно... идеална ми е !



Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7167
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 677
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Fabia vRS 2007

Мнение от bega4kata » 14.09.2019, 12:12:03

И за 10 коня, трябва да я изнасилваме?
И да пуши и да трови.
Това турбо е идеално за тези дюзи и мощност около 190 коня.Говоря за надеждност и някои основни правила при смесите и температурите.
Ако иска повече мощност БЕЗОПАСНО, трябва да сложи разпръсквачи и гтб турбо. Защото това ще дойде малко. Няма да могат да излизат безопасно тези газове вече през перката на вб-то! Малка е дупката :) Много се свиват газовете и температурата им се вдига още.Скоростта им също и има вероятност да не може да се разтоварва и да пренадува. Геометрията на това турбо също е тясна-тоест сметната е според перката.
Сложи ли разпръсквачи на това турбо, 100% ще гръмне! Гаранция!
За това следващата стъпка трябва да е смяна и на двете. Както и премахване на другите рестрикции, за които говори Искрен гегов.


Revo stg3

Отговори

Върни се в “Fabia I”