Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Семейно комби ASZ с RS добавки

Всичко за Шкода Октавия I и Tour, произведена от 1996г. до 2010г.
ivogiev

Škoda Фен
Мнения: 20
Регистриран на: 26.12.2018, 17:32:32

Семейно комби ASZ с RS добавки

Мнение от ivogiev » 14.01.2019, 08:59:43

zzankov написа:
13.01.2019, 18:23:33
Утре ще ти наснимам моето,с целия битак.
Конструкция е да.
Какъв е смисълът от разпънката?
Щото....
Разпънката помага на купето да запази геометрия при натоварвания, т.е. да не се гъне.
При състезателните коли от такива няма нужда , защото има цяла клетка захваната задължително за ботушите посредством заварка.
На сток колите се слагат разпънки и доста помагат. Различните коли се гънат различно, но качвайки се на бордюр най-лесно може да се оцени каква е деформацията. Обикновено почва едно скърцане. Също добър тест е вдигане на крик и отваряне на врата.
Готините разпънки са с натяг, разбирай резба и гайка по средата. Разпънката трябва да бута навън, защото всички напрежения и удари вкарват бомбетата едно към друго динамично.
Мога да кача снимки на такива разпънки от Прелюда, който карах по писти ако ви е интересно. Общо взето е неръждаема ( в моя случай) тръба Ф30-Ф35, заварена към основа лягаща на бомбето или в случая на Прелюда беше захваната към шпилките на горните носачи излизащи през бомбето, т.е. директно на окачването което е най-добрия вариант. по дължината на тръбата се слага стругован детайл представляващ гайка с права и обратна резба от двете страни, който се навива в заварени капачки с достатъчна дебелина за резба в тръбата. Монтираш най-добре при вдигната във въздуха кола и натягаш, за да може като я пуснеш да се съпротивлява на бутането в бомбетата едно към друго. На въпросния Прелюд имаше огромен ефект и при качване на бордюр, но се усещаше много при влизане в дупка или по-голяма неравност - колата някак ги поемаше цялата,а не индивидуалното колело.
deniz8912 написа:
13.01.2019, 21:29:32
Браво колега голям мераклия си.
Нещо ме чопли отвътре и не мога да не вкарвам пари в кошниците, без значение какви са - което в повечето случаи е напълно безмислено.
Но май е по-добре да вкарвам пари в хобита и вещи отколкото да ги прекарам през носа и оная работа ако ме разбираш - някак по-градивно е:)
А и тази май най-малко съм я чоплил от всичките :) Интересно е как с годините се променят приоритетите за тунинг. Прелюда беше ресто мод с много ъпгрейди, Акорда ми беше с добавки за лукс и такива в екстериора - разни ценни JDM неща. Октавията продължава тази насока с добавка за практичност :)
Последна промяна от ivogiev на 14.01.2019, 09:09:23, променено общо 3 пъти.



Потребителски аватар
deniz8912

Škoda Фен²
Мнения: 329
Регистриран на: 03.11.2017, 22:20:51
Местоположение: Бургас
Гараж: Skoda YETI AMBITION 4X4
1.8 TSI 160к.с.
Контакти:

Семейно комби ASZ с RS добавки

Мнение от deniz8912 » 14.01.2019, 09:05:29

Е разбира се и аз съм същия. Вчера 3 часа си играх да сложа оригинален подлакътник тъй като нямах. Като глезиш колата после тя глези теб.


Изображение

Потребителски аватар
lubomirov1985

Škoda Мод
Мнения: 1864
Регистриран на: 24.02.2015, 15:07:21
Местоположение: София
Гараж: 1. Škoda Octavia Tour 1.6MPI 75 kw
2. Land Rover Freelander 2.0 TDI
3. Mercedes - Benz W164, Edition - 320 cdi 4matic

Семейно комби ASZ с RS добавки

Мнение от lubomirov1985 » 14.01.2019, 10:03:21

Черният таван е мания. Много ме кефи. Поздравления.



Потребителски аватар
zzankov

Škoda Ludicrous
Мнения: 2446
Регистриран на: 02.03.2016, 08:57:47
Местоположение: Враца
Гараж: Шкода Октавиа 2001
AQY
85kW/116 hp

Семейно комби ASZ с RS добавки

Мнение от zzankov » 14.01.2019, 10:59:53

ivogiev,
Не ме разбирай погрешно.
Уважавам труда и усилията ти.
Но останах с впечатлението,че ще е семейно комби.
:)



ivogiev

Škoda Фен
Мнения: 20
Регистриран на: 26.12.2018, 17:32:32

Семейно комби ASZ с RS добавки

Мнение от ivogiev » 14.01.2019, 12:51:19

zzankov написа:
14.01.2019, 10:59:53
ivogiev,
Не ме разбирай погрешно.
Уважавам труда и усилията ти.
Но останах с впечатлението,че ще е семейно комби.
:)
Продължава да е такова. Но има разни неща дето не ме кефят и гледам да подобря.Именно заради това държах на фейслифтова Октавия, че оная сива рециклирана пластмаса в моделите до 2000-та включително ми идваше в повече.
Усилията ще са ми насочени да не загуби варианта за ежедневно ползване, затова ако мисля още развитие в посока сила на двг трябва да внимавам с какъв съединител ще мога да я карам и в какъв диапазон ще е полезна тая мощност.
Реално с направеното до момента не съм изгубил никаква функционалност, може би малко с RS-овата броня че е по-ниска напред.
Но затова я качих на В6-ци със стокови пружини вместо на В8-ци с ниски такива.
Всичко друго по нея са гъдели, които не й влияят на представянето , даже напротив - повишават пасивната безопасост.
Говоря за xenon-а, големите спирачки, че дори и плътните носачи с по-доброто управление което се очаква да донесат.
Предстои да видим с плътните носачи как ще е, може би там ще падне някаква жертва от комфорта.



Отговори

Върни се в “Octavia I”