Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Впечатления от сервизите, които посещавате за вашата любима Шкода. Теми на Партньорите на СНЦ ШФБ
Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 3474
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 1228
Гараж: 089 911 69 69

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА »

skauta написа:
26.12.2019, 15:14:29
около 6000км и си беше още бистро
КОгато мотора е чист и няма депозити и шитни в него, маслото не почернява, защото няма какво да измие.



kograman

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1435
Регистриран на: 20.06.2017, 10:59:04
Репутация: 119

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от kograman »

skauta написа:
26.12.2019, 15:14:29
Хм, интересни въпроси, понеже и аз карам 2 дизела. Единия е TDI CR, него го карам само извън града, а другия е PD, само за в града, като и двата са с Равенол, взимам го от официалния вносител, което предполага да си е истинско, а и самия аз съм много доволен. Колата е с по-тих двигател и подържа много добра температура на магистрала с висока скорост. Та значи първия му проверих маслото на около 6000км и си беше още бистро, на втория на нямаше и 1000км, беше почерняло, но тука имах и малко проблеми с харч на масло от турбината, ся дали това има значение, нямам представа. Стана ми интересно обаче, че при непочерняло масло има проблем. Какво трябва да значи това? [smilie=unknown.gif]
Би трябвало според мен да е обратното. Един двигател до колкото аз знам се товари от 3-та нагоре. Тогава въздушното съпротивление си оказва влияние. За моите коментари, тези километри са ми само градско. По около 25 на ден.Беше ме страх да излеза навън, нямах доверие на колата.



Потребителски аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER
Мнения: 3737
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 787
Местоположение: София
Гараж: BKC+, CFGB, ALH

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от Цецо75 »

Аз досега дизеляк с бистро масло не съм виждал. Включително мойте кенефи, маслото на 1000 км след смяна е катран черно. Без значение от марката, наливал съм какво ли не. А колите са роторна помпа, помпа дюза и комън реил. Всичките цапат маслото яко.

На дизела маслото се оцветява от саждите при горенето на нафтата или поне аз тъй си мисля. Особенно на кола с ДПФ, пък идея си нямам как може да остане бистро при положение, че на всяка регенерация пъха гориво в маслото, а то горивото минало през цилиндъра си пишман от сажди...


Явно все строшени мотори са около мен.


"Среден пръст - вече 50 години лидер на пазара на мигновените съобщения!"
3ти закон на Нютон - след удара , чукът го боли точно толкова СИЛНО колкото и Вашият пръст !!!

kograman

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1435
Регистриран на: 20.06.2017, 10:59:04
Репутация: 119

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от kograman »

Аа, алфата е без ДпФ. И аз не вярвах, ама на 1200км маслото бистро. На щеката стоеше като току що налято.
Товя за Мотула.
Майстора се кефеше как и излъскал и сглобил двигателя, та не цапа маслото. С Амсойла му развалих кефа [smilie=sarcastic.gif]
Другата смяна ще сложа Равенол, ей така да сравня.



Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 3474
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 1228
Гараж: 089 911 69 69

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА »

Имахме едно назобано 3.0 тди на към 400кс.
ДПФ вън
Катове вън
Генерация
Започнахме с истинска синтетика на РЕД Лайн и след 4 смени след 8000км маслото излизаше медец цвят .



Потребителски аватар
skauta

Škoda Ентусиаст
Мнения: 756
Регистриран на: 22.03.2017, 19:48:16
Репутация: 59
Местоположение: София
Гараж: Шкода Октавия Скаут 2 CR TDI
Шкода Фабия 1 TDI

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от skauta »

Значи при мене къв е случая пропуснах някои подробности. Знайте, имах проблеми с температурата на маслото и заради това - смених маслена помпа, пълна промивка на двигателя от към картера и сменен охладител на маслото. Според мен и това има значение за картинката и не се учудвам много. От днешна проверка и 1000км отгоре, ама почти градско, вече е черно. ;)



Потребителски аватар
Taratajki

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1002
Регистриран на: 26.11.2017, 16:29:00
Репутация: 244
Местоположение: София
Гараж: Fabia 3 1.2 tsi ; Octavia 3 2.0 tdi

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от Taratajki »

И двете ми коли са на по 30 хил. и малко. На бензиновата маслото си е бистро до 15 хил., като първите 5-6 хил. не се вижда на щеката, толкова е светло. На дизела след 1000 км. и е черно. И двете са с масло от ЕТ, castrol. Смятам, че двата вида двигатели имат различно отношение към маслото [smilie=sarcastic.gif]



Ванко_СуперБи

Škoda Фен
Мнения: 27
Регистриран на: 28.11.2018, 19:40:18
Репутация: 0

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от Ванко_СуперБи »

Аз утре ще правя поръчка от Дон Цеци...да видим, какво ще ми изпрати.
Момчета много колеги, като си приказвахме с тях ми казват да не се набутвам с оригиналните ОЕМ филтри, щото били консумативи и нямало смисъл.
Дано не съм сбъркал, но ще видим, като ги сложа ще пиша за отзиви.
Аз съм с помпа дюза и ДПФ маслото според Самуил е 5W40, ама драскате тук за някакъв Равенол RUP и още повече почвам да се обърквам



miroslav_r

Škoda Фен
Мнения: 253
Регистриран на: 19.11.2018, 22:50:53
Репутация: 19
Местоположение: Бургас
Гараж: Octavia 2.0 tdi AZV

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от miroslav_r »

Относно филтрите: въздушен, маслен и купе е ок да не е ОЕМ, но за горивен филтър съм твърдо за ОЕМ.
Мое мнение.



Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 3474
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 1228
Гараж: 089 911 69 69

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА »

@Ванко_СуперБи,
Маслото ти е VMO, защото е Mid SAPS и ще ти е ОК.
Така или иначе за твоят Автомобил 5/40 е само
VMO/RUP
Като второто е за предимно “екстремни” натоварвания.
Поздрави



Отговори

Върни се в “Шкода Сервизи, Форумни майстори, Партньори”