Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Впечатления от сервизите, които посещавате за вашата любима Шкода. Теми на Партньорите на СНЦ ШФБ
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
Аватар
Цецо

Škoda Racer

Мнения: 3965
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 1279
Гараж: 089 911 69 69
Обратна връзка:

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от Цецо »

skauta написа:
26.12.2019, 15:14:29
около 6000км и си беше още бистро
КОгато мотора е чист и няма депозити и шитни в него, маслото не почернява, защото няма какво да измие.
Изображение

kograman

Škoda Ludicrous

Мнения: 1677
Регистриран на: 20.06.2017, 10:59:04
Репутация: 137

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от kograman »

skauta написа:
26.12.2019, 15:14:29
Хм, интересни въпроси, понеже и аз карам 2 дизела. Единия е TDI CR, него го карам само извън града, а другия е PD, само за в града, като и двата са с Равенол, взимам го от официалния вносител, което предполага да си е истинско, а и самия аз съм много доволен. Колата е с по-тих двигател и подържа много добра температура на магистрала с висока скорост. Та значи първия му проверих маслото на около 6000км и си беше още бистро, на втория на нямаше и 1000км, беше почерняло, но тука имах и малко проблеми с харч на масло от турбината, ся дали това има значение, нямам представа. Стана ми интересно обаче, че при непочерняло масло има проблем. Какво трябва да значи това? [smilie=unknown.gif]
Би трябвало според мен да е обратното. Един двигател до колкото аз знам се товари от 3-та нагоре. Тогава въздушното съпротивление си оказва влияние. За моите коментари, тези километри са ми само градско. По около 25 на ден.Беше ме страх да излеза навън, нямах доверие на колата.

Аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER

Мнения: 4265
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 831
Местоположение: София
Гараж: BKC+, CFGB, ALH

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от Цецо75 »

Аз досега дизеляк с бистро масло не съм виждал. Включително мойте кенефи, маслото на 1000 км след смяна е катран черно. Без значение от марката, наливал съм какво ли не. А колите са роторна помпа, помпа дюза и комън реил. Всичките цапат маслото яко.

На дизела маслото се оцветява от саждите при горенето на нафтата или поне аз тъй си мисля. Особенно на кола с ДПФ, пък идея си нямам как може да остане бистро при положение, че на всяка регенерация пъха гориво в маслото, а то горивото минало през цилиндъра си пишман от сажди...


Явно все строшени мотори са около мен.
"Среден пръст - вече 50 години лидер на пазара на мигновените съобщения!"
3ти закон на Нютон - след удара , чукът го боли точно толкова СИЛНО колкото и Вашият пръст !!!

kograman

Škoda Ludicrous

Мнения: 1677
Регистриран на: 20.06.2017, 10:59:04
Репутация: 137

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от kograman »

Аа, алфата е без ДпФ. И аз не вярвах, ама на 1200км маслото бистро. На щеката стоеше като току що налято.
Товя за Мотула.
Майстора се кефеше как и излъскал и сглобил двигателя, та не цапа маслото. С Амсойла му развалих кефа [smilie=sarcastic.gif]
Другата смяна ще сложа Равенол, ей така да сравня.

Аватар
Цецо

Škoda Racer

Мнения: 3965
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 1279
Гараж: 089 911 69 69
Обратна връзка:

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от Цецо »

Имахме едно назобано 3.0 тди на към 400кс.
ДПФ вън
Катове вън
Генерация
Започнахме с истинска синтетика на РЕД Лайн и след 4 смени след 8000км маслото излизаше медец цвят .
Изображение

Аватар
skauta

Škoda Ентусиаст

Мнения: 801
Регистриран на: 22.03.2017, 19:48:16
Репутация: 70
Местоположение: София
Гараж: Шкода Октавия Скаут 2 CR TDI
Шкода Фабия 1 TDI

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от skauta »

Значи при мене къв е случая пропуснах някои подробности. Знайте, имах проблеми с температурата на маслото и заради това - смених маслена помпа, пълна промивка на двигателя от към картера и сменен охладител на маслото. Според мен и това има значение за картинката и не се учудвам много. От днешна проверка и 1000км отгоре, ама почти градско, вече е черно. ;)

Аватар
Taratajki

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1118
Регистриран на: 26.11.2017, 16:29:00
Репутация: 259
Местоположение: София
Гараж: Fabia 3 1.2 tsi ; Octavia 3 2.0 tdi

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от Taratajki »

И двете ми коли са на по 30 хил. и малко. На бензиновата маслото си е бистро до 15 хил., като първите 5-6 хил. не се вижда на щеката, толкова е светло. На дизела след 1000 км. и е черно. И двете са с масло от ЕТ, castrol. Смятам, че двата вида двигатели имат различно отношение към маслото [smilie=sarcastic.gif]

Ванко_СуперБи

Škoda Фен

Мнения: 27
Регистриран на: 28.11.2018, 19:40:18
Репутация: 0

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от Ванко_СуперБи »

Аз утре ще правя поръчка от Дон Цеци...да видим, какво ще ми изпрати.
Момчета много колеги, като си приказвахме с тях ми казват да не се набутвам с оригиналните ОЕМ филтри, щото били консумативи и нямало смисъл.
Дано не съм сбъркал, но ще видим, като ги сложа ще пиша за отзиви.
Аз съм с помпа дюза и ДПФ маслото според Самуил е 5W40, ама драскате тук за някакъв Равенол RUP и още повече почвам да се обърквам

miroslav_r

Škoda Фен

Мнения: 253
Регистриран на: 19.11.2018, 22:50:53
Репутация: 19
Местоположение: Бургас
Гараж: Octavia 2.0 tdi AZV

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от miroslav_r »

Относно филтрите: въздушен, маслен и купе е ок да не е ОЕМ, но за горивен филтър съм твърдо за ОЕМ.
Мое мнение.

Аватар
Цецо

Škoda Racer

Мнения: 3965
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 1279
Гараж: 089 911 69 69
Обратна връзка:

Цецо Авточасти и консумативи - VAG OEM PARTS/RAVENOL LUBRICANTS

Мнение от Цецо »

@Ванко_СуперБи,
Маслото ти е VMO, защото е Mid SAPS и ще ти е ОК.
Така или иначе за твоят Автомобил 5/40 е само
VMO/RUP
Като второто е за предимно “екстремни” натоварвания.
Поздрави
Изображение

Публикувай отговор

Обратно към “Шкода Сервизи, Форумни майстори, Партньори”