CitigoE iV
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- PRO
- Мнения: 7083
- Регистриран на: 15.02.2015, 22:02:14
- Репутация: 810
- Местоположение: Бургас
- Гараж: VAG PQ46 3T
Powered by CAXC
CitigoE iV
Шкода представи и напълно електрическият модел ŠKODA CITIGOe iV.
Капацитета на батерията е 36.8 kWh, което позволява на направите 265км пробег с едно зареждане. Батерията тежи 248 kg, докато електромотора е с тегло 54кг. Батерията е разположена в долната част на купето, както и под задната седалка. Ако използвате бързо зареждане, за около час ще имате 80% заряд на батерията. С нормален 220V сокет, за пълно зареждане от нула ще ви трябват около 5 часа.
Капацитета на батерията е 36.8 kWh, което позволява на направите 265км пробег с едно зареждане. Батерията тежи 248 kg, докато електромотора е с тегло 54кг. Батерията е разположена в долната част на купето, както и под задната седалка. Ако използвате бързо зареждане, за около час ще имате 80% заряд на батерията. С нормален 220V сокет, за пълно зареждане от нула ще ви трябват около 5 часа.
TSI Team
- uboy
- Мнения: 1466
- Регистриран на: 23.03.2015, 17:04:25
- Репутация: 778
- Местоположение: В.Търново
- Гараж: O1 FL AGR 4x4
O2 FL BMM 4x4
S2 BMP
- bobo80
- Мнения: 843
- Регистриран на: 29.05.2017, 23:28:00
- Репутация: 338
- Местоположение: София
- Гараж: Oktavia 3 VRS TDI DSG
Mercedes-Benz W212 350CDI
CitigoE iV
Предполам около 5хилки под VW eUP
- Цецо75
- Мнения: 16687
- Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
- Репутация: 5332
- Местоположение: София
- Гараж: BKC+, DTUA
ex CFGB, ex ALH
- VALDO
- Мнения: 3072
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:18:52
- Репутация: 529
- Местоположение: БУРГАС
- Гараж: Škoda Octavia L&K 1.8TSI DSG
Yamaha Neo's 50 4T
Honda Forza 350
Toyota Corolla 2.0 Hybrid
Honda XL750 Transalp - Обратна връзка:
CitigoE iV
Кво е общото с малка електрическа кола с кораба майка?!
- Цецо75
- Мнения: 16687
- Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
- Репутация: 5332
- Местоположение: София
- Гараж: BKC+, DTUA
ex CFGB, ex ALH
- redalex
- Мнения: 7745
- Регистриран на: 23.10.2017, 09:57:10
- Репутация: 1484
- Местоположение: София
- Гараж: i3
- VALDO
- Мнения: 3072
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:18:52
- Репутация: 529
- Местоположение: БУРГАС
- Гараж: Škoda Octavia L&K 1.8TSI DSG
Yamaha Neo's 50 4T
Honda Forza 350
Toyota Corolla 2.0 Hybrid
Honda XL750 Transalp - Обратна връзка:
- redalex
- Мнения: 7745
- Регистриран на: 23.10.2017, 09:57:10
- Репутация: 1484
- Местоположение: София
- Гараж: i3
CitigoE iV
От днес
Дойде моментът на истината! Представяме ви новия ексклузивен за SPARK в България електромобил - SKODA CITIGOe iV. И то не един, а над 100!
Първите бройки вече ви очакват в приложението.
SKODA CITIGOe iV разполага с 36,7 kWh батерия , която й осигурява пробег до 265 км (WLTP) с едно зареждане и платена винетка.
Колите са страхотни, a в тях ви очакват изненади
Дойде моментът на истината! Представяме ви новия ексклузивен за SPARK в България електромобил - SKODA CITIGOe iV. И то не един, а над 100!
Първите бройки вече ви очакват в приложението.
SKODA CITIGOe iV разполага с 36,7 kWh батерия , която й осигурява пробег до 265 км (WLTP) с едно зареждане и платена винетка.
Колите са страхотни, a в тях ви очакват изненади
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 29.10.2017, 22:54:21
- Репутация: 74
CitigoE iV
Наскоро карах такова в града и извън града.
Истината е, че в града са фантастични - маневрени, бързи, много, много лесни за паркиране. Няма по-добра кола от това за в града. Бие и алтернативата - up! в града поради по-ниската цена, а на мен и дизайна ми допада доста.
За извън града стават за до 100 км. радиус. След това трябва да караш икономично. Аз минах и 180 извън града, но пестях доста и постоянно го мислих....
За съжаление тъй като краде от продажбите на up е спряна от производство....
Истината е, че в града са фантастични - маневрени, бързи, много, много лесни за паркиране. Няма по-добра кола от това за в града. Бие и алтернативата - up! в града поради по-ниската цена, а на мен и дизайна ми допада доста.
За извън града стават за до 100 км. радиус. След това трябва да караш икономично. Аз минах и 180 извън града, но пестях доста и постоянно го мислих....
За съжаление тъй като краде от продажбите на up е спряна от производство....
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 04.01.2018, 21:31:54
- Репутация: 192
CitigoE iV
Спряна е защото VW нямат капацитет да произвеждат всичките си модели.
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 27.11.2020, 21:32:55
- Репутация: 76
CitigoE iV
Разликите между Up! И Citigo са както при повечето други модели на двете марки - дискретни, но съществени за който разбира.
За мен основният недостатък спрямо Up! е окачването. На Citygo все едно са оставили същото окачване от малолитражката като са сложили батерите да тежат резултатът е яко клатене.
За мен основният недостатък спрямо Up! е окачването. На Citygo все едно са оставили същото окачване от малолитражката като са сложили батерите да тежат резултатът е яко клатене.
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 29.10.2017, 22:54:21
- Репутация: 74
CitigoE iV
Моля те дай ми някакви конкретни разлики кое е различно, тъй като като се разрових по каталозите частите по окачването са едни и същи.Monky написа: ↑15.06.2021, 08:59:58 Разликите между Up! И Citigo са както при повечето други модели на двете марки - дискретни, но съществени за който разбира.
За мен основният недостатък спрямо Up! е окачването. На Citygo все едно са оставили същото окачване от малолитражката като са сложили батерите да тежат резултатът е яко клатене.
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 27.11.2020, 21:32:55
- Репутация: 76
CitigoE iV
Карах двете през ден и разликата за мен беше очевидна. Up е по-стегнат според мен. Разбира се, разликата може и да е само в главата ми
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 29.10.2017, 22:54:21
- Репутация: 74
CitigoE iV
Според мен така ти се струва, и двете съм ги карал немалко.
Разлика c up във возията не намирам честно казано.
Разлика c up във возията не намирам честно казано.