Страница 2 от 2

CitigoE iV

Публикувано: 07.08.2021, 09:24:15
от Неизвестен
Да добавя още наблюдения:
1. За съжаление окачването е като на другите шкоди - тропащо, въпреки че няма нищо за смяна... По павете и кълдъръм си потропва. Предните спирачни апарати потропват при тръгване напред-назад.
2. Пробега в града е страхотен - поне 200 км. с климатик при сегашните жеги. Интересното е, че като се качиш да я караш имаш желание да я караш с отворени прозорци защото не ядат от пробега :)
3. Климатика духа, ама е като да не духа. Истината е, че е по-скоро анемичен и става колкото да не прегрееш. Съощото обаче се отнася и за Октавиите, на които съм се возил сравнено с някои премиум марки.
4. Когато имаш стикер за спиране в зона е много готино - спираш и си тръгваш.
5. Ускорението и усещането за каране в града е страхотно. За мен това е перфектната кола за града - тиха, удобна, лесна за паркиране и много приятна за каране... До 60 км/ч няма кой да те настигне на светофара, като искаш да се мушнеш някъде само даваш газ и тръгва....

CitigoE iV

Публикувано: 07.08.2021, 10:45:34
от redalex
Скоро карах спарк Шкода - не е имало проблеми с климатика, както няма и на октавията. (Там има една настройка, дето ако е на минимум, имаш усещане, че няма климатик)

CitigoE iV

Публикувано: 07.08.2021, 23:45:31
от kalata
Това явно го има от 15 години. На моята Октавия ако наглася градусите на min, не духа толкова студено, колкото ако избера 16 или 17 градуса например. Ако някой ми го обясни това защо е така ще го черпя.

CitigoE iV

Публикувано: 07.08.2021, 23:57:28
от stefan L
Неизвестен написа: 07.08.2021, 09:24:15 До 60 км/ч няма кой да те настигне на светофара,
[smilie=spiteful.gif]

CitigoE iV

Публикувано: 08.08.2021, 21:25:47
от Неизвестен
redalex написа: 07.08.2021, 10:45:34 Скоро карах спарк Шкода - не е имало проблеми с климатика, както няма и на октавията. (Там има една настройка, дето ако е на минимум, имаш усещане, че няма климатик)
Ще я сменя, че много не обичам да ми вее в колата.

Пак казвам - сравнено с климатика на преимум марките не е добър...

CitigoE iV

Публикувано: 24.05.2023, 22:36:18
от saniti
Изображение

Да си дам и аз моите 5 пари по темата..
36kw батерия, 08.2020г. първоначална регистрация,пробег 8900км, предлагана от Мото Пфое. Въпреки скептицизма към търговеца я закупихме. Имаше драскотини по боята, пребоядисаха я и я получихме в състояние "като нова" - отвън и отвътре.
Първоначални впечатления:
Много пъргава количка. Мека возия за размерите си, директно управление. Въпреки размера си вътрешното пространство е добро.
Последващи впечатления:
Климтичната система и отоплението работят добре. Тропащо окачване, много тегаво поведение в завои с по-висока скорост (не че съм очаквал повече).
Адски добър пробег за момента: изминати 160км градско с климатик и шофиране без режим с рекуперация на енергията заредих 18квт.
Второто зареждане беше по смело..220км изминат градски пробег и 28квт заредени.
Минус за мен се оказа зареждането: вкъщи зарядната ми станция е монофазна и пада предпазителя. Пробвах и на съседа станцията...същата работа. Има настройка в приложението на Шкода да намалиш товара на мрежата,но пак не става...иска си трифазна станция.

За сега това е от мен :)

CitigoE iV

Публикувано: 24.05.2023, 22:44:09
от igeorgiev82
saniti написа: 24.05.2023, 22:36:18 вкъщи зарядната ми станция е монофазна и пада предпазителя.
С какво сечение е кабела?Какво е разтоянието от таблото до зарядната?

CitigoE iV

Публикувано: 24.05.2023, 23:20:13
от saniti
igeorgiev82,
Нямам идея, заварено положение е,строителя ги е поставил по време на строежа. Зарежда се Tesla Model 3, BMW i4 и Mazda MX-30. Като закача Шкодичката на която и да е станция и падат предпазителя на станцията и централния за всички станции. Като я закача на трифазната в офиса няма проблем..

CitigoE iV

Публикувано: 25.05.2023, 18:50:23
от stefan L
saniti написа: 24.05.2023, 22:36:18 вкъщи зарядната ми станция е монофазна и пада предпазителя
Колко А е предпазителят?

CitigoE iV

Публикувано: 25.05.2023, 22:36:54
от Неизвестен
Безаварийни километри желая, само да не бяхте взимали от тези в Мото пфое, доста са постни откъм оборудване, има по-добри предложения.
Моля те напиши откъде са внос и имат ли гаранция?

Ако са ви дали оригиналното зарядно (с жълт кабел, бяло-черен конектор mennekens, сива кутия - не помня марката) - то е 10А (2.2 кВ) и трябва да може да зарежда на почти всички контакти. Консумираната мощност е все едно включваш духалка на втора степен. Няма причина да пада осван ако не е повредено.

Кога пада бушона - когато го включиш в контакта БЕЗ да в включено в колата или когато го включиш в колата и светне зелената лампичка, че почва да зарежда?


От опит ще ти препоръчам да не се мяташ на домашни зарядни станции, тъй като батерията на тази кола няма нужда от по-бързо зареждане.
Сестра ми кара такава и отказва да и подаря по-бърза зарядна станция защото няма реална нужда. Оригиналната я пълни за една нощ.
Ако все пак решиш да слагаш знай, че тази кола зарежда на една фаза с максимум 16А (3.7 kW) на две фази с 2х16А (7.2 kW).
Мои клиент и приятел върти на такава по около 150 км. всеки ден и я зарежда със заводското зарядно.


Виждам, че си от Варна, иначе щях да ти предложа да минеш да го тестваме, имам няколко различни вида.