Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Модел Yeti от 2009 до 2017
Karoq от 2017
Kamiq от 2019
Потребителски аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER
Мнения: 3720
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 786
Местоположение: София
Гараж: BKC+, CFGB, ALH

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от Цецо75 »

Ахъм ще си каже я, тя е програмирана да се самоубие [smilie=sarcastic.gif]


"Среден пръст - вече 50 години лидер на пазара на мигновените съобщения!"
3ти закон на Нютон - след удара , чукът го боли точно толкова СИЛНО колкото и Вашият пръст !!!

Потребителски аватар
odo

Škoda Ludicrous
Мнения: 2280
Регистриран на: 06.08.2015, 14:09:21
Репутация: 200
Гараж: Skoda Superb 3 TSI 4x4
Skoda Fabia 3 TSI 7DSG

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от odo »

Rangel написа:
02.12.2019, 09:13:00
Това го пише по всичките теми, интересно ми е някой от пишещите дали е бил при сглобяването, при тестовете? Може пък те да правят след някакво разработване смяната? Едно време всички казваха обратно в сервиза след 2к за смяна, сега вече все по рядко. Ако може да се сметне, колко пари са загубили ЕТ само защото не правят тази смяна. Хиляди коли по 200-300 лв.
На Октавията искаха на 1500км смяна, това за 1,9 TDI - 110 к.с.
От там насетне не съм имал кола, която да иска смяна преди 15-20к и аз не сменям [smilie=pardon.gif]
Скоро си писах с момчето което взе Аутлендъра, станал на 10г и 130к км и колата е пушка.



Потребителски аватар
безделник

Škoda Фен
Мнения: 34
Регистриран на: 07.09.2019, 10:33:28
Репутация: 14
Гараж: Karoq SportLine 1.5 petrol 4х4 DSG

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от безделник »

Споменавам го защото предната ми кола беше Сузуки Витара и производителя препоръчваше първото обслужване да се направи в края на втората година или на 30000км (20000 мили). Дилъра се опита да се направи на по-умен от производителя и се обади в края на първата година за първо обслужване, но аз го игнорирах, според мен колкото по-късно започнат интервенциите по един двигател, толкова по-добре за двигателя. То и аз да имам сервиз и аз ще препоръчвам да се сменя маслото всеки месец.



nmnikolov

Škoda Фен
Мнения: 214
Регистриран на: 08.09.2019, 13:28:18
Репутация: 48
Гараж: ŠKODA Octavia Combi III FL Vision 1.5 TSI DSG

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от nmnikolov »

Ами тази интервенция си е съвсем рутинна процедура. Това не е ремонт на двигателя, а е просто смяна на консуматив. Аз пък в петък си карах на първо обслужване на колата на 5к, хем че по книжка е на 2г. или 30к. Следващите ще са на макс 10к. Обсъждано е тук във форума защо е простотия тоя long life интервал и колко зле се отразява на двигателя. Аз даже съм навит ако може да си платя на ЕТ пълната сума, която искат за обслужването, но да не слагат от тяхното масло, а да ми сложат Ravenol, който аз ще си занеса... Така ще са и с бонус 4.3 литра от тяхното си масло.



Потребителски аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER
Мнения: 3720
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 786
Местоположение: София
Гараж: BKC+, CFGB, ALH

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от Цецо75 »

Не мисля, че ще се навият, няма как да носят гаранцията ако наливат нещо което не е под техен контрол.

Престави си, че им занесеш някакво добре изглеждащо менте и после хвърли мотора. Гаранция по правило се носи, само ако сервиза осигурява влаганите материали.


"Среден пръст - вече 50 години лидер на пазара на мигновените съобщения!"
3ти закон на Нютон - след удара , чукът го боли точно толкова СИЛНО колкото и Вашият пръст !!!

Rangel

ŠKODA MASTER
Мнения: 2877
Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
Репутация: 392
Гараж: Superb 3 TDI/140 kW/190к.c./7DSG/4х4

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от Rangel »

odo написа:
02.12.2019, 11:29:17
Rangel написа:
02.12.2019, 09:13:00
Това го пише по всичките теми, интересно ми е някой от пишещите дали е бил при сглобяването, при тестовете? Може пък те да правят след някакво разработване смяната? Едно време всички казваха обратно в сервиза след 2к за смяна, сега вече все по рядко. Ако може да се сметне, колко пари са загубили ЕТ само защото не правят тази смяна. Хиляди коли по 200-300 лв.
На Октавията искаха на 1500км смяна, това за 1,9 TDI - 110 к.с.
От там насетне не съм имал кола, която да иска смяна преди 15-20к и аз не сменям [smilie=pardon.gif]
Скоро си писах с момчето което взе Аутлендъра, станал на 10г и 130к км и колата е пушка.
Абсолютно, за това ми е интересно тези митове и легенди дето се пропагандират във всяка тема, кой и как ги доказа... здраве да е:), @Цецо75, не дава да подхващаме темата.



kograman

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1433
Регистриран на: 20.06.2017, 10:59:04
Репутация: 119

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от kograman »

С едно уточнение. 50/50 от хората купуват колите тук след гаранция, другите нови. За вторите и е през муя след това какво става, ако ги сменят веднага след гаранцията.
На първите и излиза през муя като каже нещо МАУ по колата.
Затова всеки си гледа от неговата черга. Като стигна доходи на 4-5г да изкарвам от магазина кочинка, ми е все тая ко става след това. Производителя е казал кога и по колко. Той носи отговорност ако се спазва този интервал.



Потребителски аватар
Георги Г

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1022
Регистриран на: 02.03.2018, 00:04:21
Репутация: 192
Гараж: Superb 3, 2.0 TDI, 190HP

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от Георги Г »

Затова тези, които имат елементарна представа какво се случва под капака, би трябвало да оценят по-честата смяна на масло.



kograman

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1433
Регистриран на: 20.06.2017, 10:59:04
Репутация: 119

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от kograman »

Тия 30к км са като някаква мантра.
Супърб2 беше току що обслужен, ама стоял 4 месеца и само припалван.
Като го взеха даваше смяна на масло след 23 000км. Само от стоенето едни 7к надолу.
Покарах го градско едни 1500км, дпф пушеше като комин на тец, още едни 3к км надолу.
Звънях до Ет, казаха ДО 30к км е малс интервала. В зависимост от карането може и доста по-рано.



Потребителски аватар
Георги Г

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1022
Регистриран на: 02.03.2018, 00:04:21
Репутация: 192
Гараж: Superb 3, 2.0 TDI, 190HP

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от Георги Г »

На 10к - бистра главица :)



Отговори

Върни се в “Škoda Kamiq, Karoq, Yeti”