Superb IV , хибрид

Всичко за Шкода Супърб, произведен от 2015г.
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Rangel

ŠKODA MASTER

Мнения: 5542
Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
Репутация: 1179
Гараж: Superb 3 TDI/140 kW/190к.c./7DSG/4х4

Superb IV , хибрид

Мнение от Rangel »

В Лагера, бл. 36 :), редовно е паркиран отпред.
Аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER

Мнения: 7995
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 1797
Местоположение: София
Гараж: BKC+, CFGB, ALH

Superb IV , хибрид

Мнение от Цецо75 »

Лепни му една визитка да пуснем малко ток на форума.
Бееееее.....
Аватар
dimibo

Škoda Ludicrous

Мнения: 1735
Регистриран на: 10.06.2015, 15:45:31
Репутация: 383
Гараж: Супърб 2, 2.0 TDI
Октавия 2, 1.9 TDI
V10

Superb IV , хибрид

Мнение от dimibo »

odo написа: 24.09.2020, 15:48:06 имам познат с Пасат GTE, в София му гори около 5/100 зарежда батерията редовно, но извън градско си харчи 6-7/100.
Т.е. файдата от електричката е нулева.
Günter Stg 1
Аватар
odo

ŠKODA MASTER

Мнения: 3200
Регистриран на: 06.08.2015, 14:09:21
Репутация: 407
Гараж: Skoda Superb 3 TSI 4x4

Superb IV , хибрид

Мнение от odo »

Човека е доволен и в тяхната фирма това е тренда да са еко, шефа им има две Тесли [smilie=pardon.gif]
Ме4о Коди

Škoda Фен

Мнения: 188
Регистриран на: 22.09.2019, 17:36:45
Репутация: 40
Местоположение: София
Гараж: Skoda Kodiaq TDI 190 DSG , Opel Astra H
Обратна връзка:

Superb IV , хибрид

Мнение от Ме4о Коди »

nzlatev написа: 24.09.2020, 14:52:50 След 7 г. Дизел автомобил, в Eвропа, в града ще е НЕпордаваем. В момента много градове ограничават достъпа на дизеловите автомобили и тази тенденция ще се засили.
Само на дизели или изобщо на ДВГ. Има си евростандарти и като покриваш най- високият , не виждам каква ше е разликата между дизел и бензин. Твърдите частици при Евро 6 са неутрализирани почти напълно- докато работи работи ДПФ-ът.БМВ имат стратегия за развитие на дизела до 2030г.
Аватар
Iccarium
Мнения: 7
Регистриран на: 13.11.2020, 21:51:46
Репутация: 7
Местоположение: София
Гараж: Superb 3 FL iV Combi 2021

Superb IV , хибрид

Мнение от Iccarium »

Аз съм собственик на Superb iV combi L&K 2021 г.

Темата е малко стара, но ще отговоря ако все още има някой да търси отговор на този въпрос. Без да искам да обиждам никого, коментарите до момента са лични мнения, които на моменти се отклоняват доста от реалността.
Има ли някой тук , който си е закупил хибридния вариант на сюпърб ?
Да, комби, само една опция има - PHEV, TSI / 160 kW / 218 к.с., 6DSG, EU6, Батерия 13 kWh, колела 19" Trinity 325/19/45
Данните по-долу са за зимния период с включени отоплителни системи и с най-неикономичните възможни гуми.
Интересно ми е да видя впечатление относно колко км се изминават реално в софийския трафик на ток .
Всяка сутрин като излизаш батерията трябва да ти е на 100%. Като с телефона, зарежда се всяка вечер или през вечер в обикновен контакт в гаража.
Ако караш леко разхода може да падне до 25 kwh/100км, при батерия 13 kWh - това прави 50 км пробег.
Ако караш по-агресивно и си постояно на газ-спирачка (както повечето карат Spark за първи път) тогава минималния разхода е към 40-50 kwh/100км - това са 20-30 км пробег
Разхода на гориво извънградско същ като гледам в интернет , си горят доста на магистрала - около 8-9 на 100 .
Зависи колко далеч отиваш, първите 50 км си на ток и разхода ти е 0 л/100 км. След като свърши батерията зависи какъв път ти остава да изминеш:
- ако е магистрала/изкачване - среден разход в хибриден режим: 7-8 л/100 км
- ако е спускане - среден разход в хибриден режим: 2-3 л/100 км
- ако е смесен (нагоре/надолу или равен) извънградски път - среден разход в хибриден режим: 4-5 л/100 км
В момента разликата между най-скъпия дизел , и хибрида , с еднакъв пакет екстри , е 3000 лева , което е приемливо .
Това е причината и аз да си го взема. Сега като гледам разликата е 10000 лв, което е не е оправдано и си е чист рекет от производителя. За мойте нужди (90% градско и 10% извънградско) ако тази година измина 10000 км, то не повече от 1000км ще са на бензинов двигател. След 10 години ще съм изминал 90К км на батерии и 10К км на бензиновия двигател. Ако сравниш това с дизелов двигател на 150-200К км, кое ще е по-запазено?
А и като гледам тенденциите на пазара , електрификацията е неизбежна
Електричеството е бъдещето! Удоволствието да караш автомобил на електричество е огромно. Няма тракане на трактор, няма черни облаци, няма динамика на параход. Всичко става на момента, колата е много тиха и когато двата двигателя работят едновременно (Sport режим) е по-пъргава от бензин, TSI / 206 kW / 280 к.c., 7DSG, 4x4, EU6. И това на цената на 26 kwh x 6 ст/kwh = 1.50 лв/100км, което се равнява на цената на 1л/100км на дизелов/бензинов автомобил. Единственото, което не бях предвидил е, че трябва всяка година да се сменя маслото и се използва масло за по-студено време, защото двигателя трябва да пали при нужда на студено. За разлика от напълно електрическите автомобили, където няма почти никакви консумативи и годишни обслужвания.
Skoda Superb 3 Facelift iV Combi, 2021г, 1.4 TSI PHEV, 218 кс (115 kW бензин + 85 kW ел. двигател), 13 kWh батерия, 6DSG.
Rangel

ŠKODA MASTER

Мнения: 5542
Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
Репутация: 1179
Гараж: Superb 3 TDI/140 kW/190к.c./7DSG/4х4

Superb IV , хибрид

Мнение от Rangel »

Гуми 325?
5rar

Škoda Фен

Мнения: 83
Регистриран на: 18.02.2021, 09:56:24
Репутация: 26

Superb IV , хибрид

Мнение от 5rar »

Iccarium написа: 02.05.2021, 11:50:43 Всичко става на момента, колата е много тиха и когато двата двигателя работят едновременно (Sport режим) е по-пъргава от бензин, TSI / 206 kW / 280 к.c., 7DSG, 4x4, EU6.
Хм, предполагам си правил сравнение, за да го твърдиш? А, когато остане маса от 1.7+ тона със 156кс.?

Весели празници! наздраве
Аватар
Iccarium
Мнения: 7
Регистриран на: 13.11.2020, 21:51:46
Репутация: 7
Местоположение: София
Гараж: Superb 3 FL iV Combi 2021

Superb IV , хибрид

Мнение от Iccarium »

@Rangel, Гумите са широки 235, а не 325.

@5rar, Не съм правил подобно сравнение, купил съм си семеен автомобил,а не рали кола. Все пак имаш право, грешно съм се изразил, по-правилно е да се каже "В Sport режим колата се усеща почти толкова пъргава колкото е TSI / 206 kW / 280 к.c., 7DSG, 4x4, EU6.". 60-те допълнителни к.с. със сигурност се отразяват на мощността.
Skoda Superb 3 Facelift iV Combi, 2021г, 1.4 TSI PHEV, 218 кс (115 kW бензин + 85 kW ел. двигател), 13 kWh батерия, 6DSG.
Rangel

ŠKODA MASTER

Мнения: 5542
Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
Репутация: 1179
Гараж: Superb 3 TDI/140 kW/190к.c./7DSG/4х4

Superb IV , хибрид

Мнение от Rangel »

Абе и аз така реших, ама да питам че друго пише.
Публикувай отговор

Обратно към “Superb III”