Skoda Rapid 130 86г.
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Rapid
- Мнения: 107
- Регистриран на: 25.02.2015, 14:58:46
- Репутация: 2
Skoda Rapid 130 86г.
Колегите с по-новите коли се радват на джанти 19 - 20-ки ,
а аз се радвам като малко дете и на аполо 13- ки. Това ще са другите ми джанти, Благодарности на колегата Митко(krankenstein) за съдействието при намирането.
Лошото е че положихме страшно много усилия и средства по намиране на дълги шпилки, монтаж, боядисване, специални фланци и тн за да поставим сегашните джанти, но така е.
Може да измисля още една шкода за другите джанти
Това са новите по които има доста работа още.
а аз се радвам като малко дете и на аполо 13- ки. Това ще са другите ми джанти, Благодарности на колегата Митко(krankenstein) за съдействието при намирането.
Лошото е че положихме страшно много усилия и средства по намиране на дълги шпилки, монтаж, боядисване, специални фланци и тн за да поставим сегашните джанти, но така е.
Може да измисля още една шкода за другите джанти
Това са новите по които има доста работа още.
- BlackPearl
- Мнения: 11034
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 4916
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Skoda Rapid 130 86г.
Браво , Пепи! Находака са си Аполо-тата.
- PVV
- Мнения: 1296
- Регистриран на: 24.02.2015, 20:37:53
- Репутация: 720
- Местоположение: гр.Разград/гр.Шумен
- Гараж: Skoda Octavia Super - 1963г. ELIŠKA
Skoda Superb 2.5 TDI - 2003 г. Бегача
Skoda Rapid 130 86г.
Ще светнат , като ги оправиш. То така се почва в повечето случаи-от копчето на балтона. При теб може да е от джантите.
- pigoff
- Мнения: 402
- Регистриран на: 15.03.2015, 18:52:42
- Репутация: 136
- Местоположение: Karlstad, Sweden
- Гараж: Alfa Romeo Giulia Sprint 2020 RWD 200hp
- Обратна връзка:
Skoda Rapid 130 86г.
Красота...
С уважение,
Митко Пигов
Адмирации за проекта!С уважение,
Митко Пигов
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Rapid
- Мнения: 107
- Регистриран на: 25.02.2015, 14:58:46
- Репутация: 2
Skoda Rapid 130 86г.
Най- яките снимки правени на тази кола. Хиляди благодарности
- Баш Майстора
- Мнения: 1762
- Регистриран на: 25.02.2015, 22:29:04
- Репутация: 138
- Местоположение: Плевен
- Гараж: Шкода120L-52hp,
- Обратна връзка:
Skoda Rapid 130 86г.
Разкош!Кеф!..Баси снимките страхотни!
Пепи,време е да смениш аватара ...и честито за джантите!
Пепи,време е да смениш аватара ...и честито за джантите!
- skodko
- Мнения: 2498
- Регистриран на: 24.02.2015, 22:28:06
- Репутация: 1476
- Местоположение: Бургас/Чирпан
- Гараж: Skoda 120 L/ Skoda Fabia 1.2 HTP/ BMW E28 520I
- Обратна връзка:
Skoda Rapid 130 86г.
Стъкло е станал Рапида! Честито и за аполотата, страшно ще му лепнат. Само дето гледам, че тоз дето я е пастирал я е оставил на гъби, и на фона на цялата кола това напрааааво ми вади очите.
Белята каза: Айде бягай, че ми писна от тебе! Никой не ти чете суперлативите, работнико на ЕТ!
- Rapid
- Мнения: 107
- Регистриран на: 25.02.2015, 14:58:46
- Репутация: 2
Skoda Rapid 130 86г.
Толкова 2 седмици каране и влезе в бокса.
След като колата вече е с добри ламарини, започваме да работим и по механиката да стане като в "Ретро Музея" .
Сваляме всяка една част, ревизираме и качваме обратно. Тя седмица свалихме двигателя оригиналния 130 -ков (който се продава вече) и на негово място слагаме ревизиран 136 мотор пак от рапид с оригинални колектори без никакво преправяне. Двигателя го свалихме, не заради проблем, а защото скоростната кутия беше ужасно омаслена. Никъде не се виждаше че кутията е от алуминии. Беше черна с 5-6 мм. слой масло,прах и пясък. Ужасна работа, шкодовите кутии текат като лейки. Сега целта да се разглоби и презалепи. Иначе няма никакви проблеми със скоростите, но не мога да я гледам в този вид. Ще се прегледат всички носачи и тампони.
Вече почти измита
Другата събота и неделя я разглобявам. Кажете има ли някакви особености и тънкости като я отварям ? мисля да разцепя поизмия, прегледам и за я лепя със силикон. Сега вече тук е проблема какво да ползвам. Ползвал съм vilktor reinz -- не съм много доволен. Чудя се Elring или да търся нещо на wurt Дайте мнение който е ползвал. Дълеч съм от мисълта, че ще спре да тече. Но поне да е по-малко. И при опашката теча е огромен. там не знам какво е ? семеринг или лоена навивка , но е зле. Приемам всякакви съвети
След като колата вече е с добри ламарини, започваме да работим и по механиката да стане като в "Ретро Музея" .
Сваляме всяка една част, ревизираме и качваме обратно. Тя седмица свалихме двигателя оригиналния 130 -ков (който се продава вече) и на негово място слагаме ревизиран 136 мотор пак от рапид с оригинални колектори без никакво преправяне. Двигателя го свалихме, не заради проблем, а защото скоростната кутия беше ужасно омаслена. Никъде не се виждаше че кутията е от алуминии. Беше черна с 5-6 мм. слой масло,прах и пясък. Ужасна работа, шкодовите кутии текат като лейки. Сега целта да се разглоби и презалепи. Иначе няма никакви проблеми със скоростите, но не мога да я гледам в този вид. Ще се прегледат всички носачи и тампони.
Вече почти измита
Другата събота и неделя я разглобявам. Кажете има ли някакви особености и тънкости като я отварям ? мисля да разцепя поизмия, прегледам и за я лепя със силикон. Сега вече тук е проблема какво да ползвам. Ползвал съм vilktor reinz -- не съм много доволен. Чудя се Elring или да търся нещо на wurt Дайте мнение който е ползвал. Дълеч съм от мисълта, че ще спре да тече. Но поне да е по-малко. И при опашката теча е огромен. там не знам какво е ? семеринг или лоена навивка , но е зле. Приемам всякакви съвети
- PVV
- Мнения: 1296
- Регистриран на: 24.02.2015, 20:37:53
- Репутация: 720
- Местоположение: гр.Разград/гр.Шумен
- Гараж: Skoda Octavia Super - 1963г. ELIŠKA
Skoda Superb 2.5 TDI - 2003 г. Бегача
Skoda Rapid 130 86г.
Сега и огледала трябва си купуваш да показваш как е отдолу. /както в музея/ Браво Пепи. Тази процедура и аз се каня отдавна да правя, но все не ми достига смелост да я почна.
- Škoda 130LRh
- Мнения: 911
- Регистриран на: 24.02.2015, 21:07:08
- Репутация: 84
- Местоположение: Гр. Разград
- Гараж: Škoda Felicia 1.3-МОРКОВА
Škoda 120 L-136 1987
Škoda 120 L 1986 (LS)
Škoda Octavia Mk1 Vrs
(Общо Шкоди 14 броя)
Skoda Rapid 130 86г.
Пепи ако не е наложително недей да я отваряш . След отварянето може да се получат допълнителни шумове (виене ) .Иначе за силикона "Permatex" ЧЕРЕН ! Когато я отваряш оглеждай внимателно . Би трябвало на диференциала да имаш подложни шайби на размери , в никакъв случай не им сменяй местата . Също мисля ,че имаше подобни пластини на опорния лагер на 5 та скорост
КЕФА ЦЕНА НЯМА ...
- bega4kata
- Мнения: 11897
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4021
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo ex
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Skoda Rapid 130 86г.
Семеринг е на опашката.
Виж за луфт на оса там.
На Виктор рейнц цапай и си ток.
Виж за луфт на оса там.
На Виктор рейнц цапай и си ток.
GUNTER SERVICE
- Škoda 130LRh
- Мнения: 911
- Регистриран на: 24.02.2015, 21:07:08
- Репутация: 84
- Местоположение: Гр. Разград
- Гараж: Škoda Felicia 1.3-МОРКОВА
Škoda 120 L-136 1987
Škoda 120 L 1986 (LS)
Škoda Octavia Mk1 Vrs
(Общо Шкоди 14 броя)
- Rapid
- Мнения: 107
- Регистриран на: 25.02.2015, 14:58:46
- Репутация: 2
Skoda Rapid 130 86г.
Работата върви. Гредата на скоростите е свалена, изчистена, подсилена и боядисана.
При скоростната кутия има малък проблем. Едната полуоска излезе без проблем при леко натискане с щангата. Но от другата страна не излиза, а не смея да напъвам със сила. Има ли някакъв чалъм ? или зависсимост като съм извадил едната полуоска , другата да не може. Не би трябвало да е така. Лошото е че не ги свалих докато кутията си беше на колата и на канала , но ще се мъча така.
При скоростната кутия има малък проблем. Едната полуоска излезе без проблем при леко натискане с щангата. Но от другата страна не излиза, а не смея да напъвам със сила. Има ли някакъв чалъм ? или зависсимост като съм извадил едната полуоска , другата да не може. Не би трябвало да е така. Лошото е че не ги свалих докато кутията си беше на колата и на канала , но ще се мъча така.
- Rapid
- Мнения: 107
- Регистриран на: 25.02.2015, 14:58:46
- Репутация: 2
Skoda Rapid 130 86г.
Поработих по колата през последните 2 седмици.
Скоростната кутия изчистена, ревизирана, сменени гумени семеринги и уплътнители намазана с малко силикон и монтирана обратно. След една седмица и 20- 30 км навъртени взе леко да капе от жилото за километража, опръстените вътре явно са менте , но вече не ми се занимава.
Задно окачване разглобено изчистено от ръжди, (преобразовател вютр, после епоксиден грунд и накрая боя) . Сменени задни лагери на главини. Спирачки прегледани изцяло, нова течност.
Монтирах правилния мотор 136, голяма разлика в динамика и работа и вървеж.
Работата продължава трябва да монтирам предпазните ламарини около двигателния. И те са готови за монатж.
За догодина мисля цялата предница да ревизирам. Сега леко ми омръзна, ще се повозя от тук нататък.
Скоростната кутия изчистена, ревизирана, сменени гумени семеринги и уплътнители намазана с малко силикон и монтирана обратно. След една седмица и 20- 30 км навъртени взе леко да капе от жилото за километража, опръстените вътре явно са менте , но вече не ми се занимава.
Задно окачване разглобено изчистено от ръжди, (преобразовател вютр, после епоксиден грунд и накрая боя) . Сменени задни лагери на главини. Спирачки прегледани изцяло, нова течност.
Монтирах правилния мотор 136, голяма разлика в динамика и работа и вървеж.
Работата продължава трябва да монтирам предпазните ламарини около двигателния. И те са готови за монатж.
За догодина мисля цялата предница да ревизирам. Сега леко ми омръзна, ще се повозя от тук нататък.
- Баш Майстора
- Мнения: 1762
- Регистриран на: 25.02.2015, 22:29:04
- Репутация: 138
- Местоположение: Плевен
- Гараж: Шкода120L-52hp,
- Обратна връзка:
Skoda Rapid 130 86г.
Много добра работа си свършил!Евала!
Тази шумоизолация в задните калници оригинал ли е така Рапида?
Тази шумоизолация в задните калници оригинал ли е така Рапида?