Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Всичко за Шкода Супърб, произведен от 2015г.
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
Аватар
YYakovliev

Почетен член

Мнения: 2591
Регистриран на: 16.08.2020, 17:55:25
Репутация: 4664
Местоположение: София
Гараж: Superb III Facelift L&K, 2.0 TSI, EA888 Gen.4, 7DSG, 4x4, 426 PS, 561 Nm

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от YYakovliev »

3 пълни работни дни минаха от писмото ми - отговор няма никакъв от царете на DSG-то. Ето пример, в който започвам да се напрягам не от проблема, а от липсата на поемане на каквато и да е отговорност и отношение. Поне върни едно - "благодаря за фийдбека, ще го погледнем по-късно", ама да ме оставят да вися така след всичко, което съм им пратил, за мен е несериозно. Така бизнес не се прави (лично мнение).
тема коментари: viewtopic.php?f=37&t=3706 | тема проект: viewtopic.php?t=4340
Аватар
intense

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1471
Регистриран на: 05.10.2017, 23:10:45
Репутация: 679
Местоположение: София
Гараж: Octavia 3 FL 1.8 TSI DSG

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от intense »

Абсолютно непрофесионално...
Аватар
igeorgiev82

ŠKODA MASTER

Мнения: 5832
Регистриран на: 10.09.2015, 16:23:30
Репутация: 2010
Местоположение: София
Гараж: Octavia 3 FL 1.4TSI DSG-BLUE MAGIC

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от igeorgiev82 »

Всеки си мисли,че неговата кола/проблем е най-важен [smilie=pardon.gif]
Включително и аз съм така.
Но монетата има и друга страна. :)
В БГ имат "5 коли" направени в немско или някъде другаде сигурно са 1000 минимум.
Сигурно всеки иска отговор до 1-2 часа.
Да програмират ли,или да пишат мейли? ;)
Аватар
YYakovliev

Почетен член

Мнения: 2591
Регистриран на: 16.08.2020, 17:55:25
Репутация: 4664
Местоположение: София
Гараж: Superb III Facelift L&K, 2.0 TSI, EA888 Gen.4, 7DSG, 4x4, 426 PS, 561 Nm

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от YYakovliev »

Прочети пак какво съм написал. Не очаквам мейл от тяхна страна, който намира решение на проблема. За съвсем друго говоря, което отнема точно 5 секунди да се напише. И няма значение къде е колата, имат съпорт технически екип, който работи с целия свят и обслужва всички.

А как па са тръгнали да "програмират"...
lol
тема коментари: viewtopic.php?f=37&t=3706 | тема проект: viewtopic.php?t=4340
shpeki

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1204
Регистриран на: 17.01.2020, 23:25:12
Репутация: 372

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от shpeki »

igeorgiev82 написа: 07.03.2023, 09:37:41 Да програмират ли,или да пишат мейли? ;)
Инженерите и/или програмистите не отговарят/преглеждат мейлите, има си технически съпорт който преглежда мейлите.
Най-вероятно се чудят какво да отговорят и дали да се занимават.
Аватар
intense

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1471
Регистриран на: 05.10.2017, 23:10:45
Репутация: 679
Местоположение: София
Гараж: Octavia 3 FL 1.8 TSI DSG

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от intense »

Да не се окаже, че са 2ма човека цялата фирма [smilie=sarcastic.gif]
Аватар
igeorgiev82

ŠKODA MASTER

Мнения: 5832
Регистриран на: 10.09.2015, 16:23:30
Репутация: 2010
Местоположение: София
Гараж: Octavia 3 FL 1.4TSI DSG-BLUE MAGIC

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от igeorgiev82 »

shpeki написа: 07.03.2023, 09:57:51 Инженерите и/или програмистите не отговарят/преглеждат мейлите, има си технически съпорт
Айде бе,вЕрно ли.Мерси за "съпорта" [smilie=sarcastic.gif]
В някои фирми връзката съпорт-програмист е "скъсана" т.е. програмиста е казал "това работи/направил съм го" туй то.
Аватар
Rangel

ŠKODA MASTER

Мнения: 8582
Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
Репутация: 2423
Местоположение: София
Гараж: Octavia 3 FL 2.0 TSI 6M REVO STAGE 1

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от Rangel »

Абсолютно не е сериозно! Освен това, той си играе и им праща фийдбек по начин, по който малко хора биха си играли. Освен това, като изчистят при него проблема, ще имат готово решение за тази платформа и ще лапнат още една торба с пари.
Аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER

Мнения: 13731
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 3828
Местоположение: София
Гараж: BKC+, DTUA
ex CFGB, ex ALH

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от Цецо75 »

На тая страница n пъти се споменават програмисти... Мисля, че имате доста грешна представа за мапването като процес... [smilie=pardon.gif]

Отделно подозирам, че цялата фирма е един, максимум двама човека оркестър. Т.е тия дето ровят из картите.

Аз лично с възможно най-благ тон бих си поискал стоковия софтуер на кутията с отворена опция, ако/когато вече са наясно с процеса да ми я ъпдейтнат пак. В смисъл не е добре да се дърляме, щото не се знае - знае ли се...

Това си е лично мое виждане де, ама с уточнението, че аз кутията не бих посмял да я пипам въобще изначало.
Последно промяна от Цецо75 на 07.03.2023, 10:38:25, променено общо 1 път.
Бееееее.....
Аватар
YYakovliev

Почетен член

Мнения: 2591
Регистриран на: 16.08.2020, 17:55:25
Репутация: 4664
Местоположение: София
Гараж: Superb III Facelift L&K, 2.0 TSI, EA888 Gen.4, 7DSG, 4x4, 426 PS, 561 Nm

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от YYakovliev »

Звъннах на Диян (повече няма да ги побутвам аз лично, приключих с писането), утре ще ги сръчка той, да ми дадат някакъв отговор.


@Цецо75, няма как да не пипаш кутията, след като имаш такива коне и нютони на Stage-1.

Цецо75 написа: 07.03.2023, 10:32:29 Аз лично с възможно най-благ тон бих си поискал стоковия софтуер на кутията с отворена опция, ако/когато вече са наясно с процеса да ми я ъпдейтнат пак. В смисъл не е добре да се дърляме, щото не се знае - знае ли се...
Малко по-сложно е, защото трябва да се види, имам ли опция за софт от другаде за тази кутия, ако ще оставям техния мап на мотора. Това във връзка с горното, което написах. Ако нямам други опции за кутията и ще връщам сток, трябва да върна сток всичко. Ако имам опция (с Тодор ще трябва да го проверя това, след като ми отговорят) - тогава вече може да си взема парите за кутията и да оставя мотора.

Но пак - за да реша какво правя финално, чакам да ми отговорят НЕЩО.
:)
тема коментари: viewtopic.php?f=37&t=3706 | тема проект: viewtopic.php?t=4340
Аватар
DoH_KuXoT

Škoda Ентусиаст

Мнения: 845
Регистриран на: 28.08.2018, 13:30:50
Репутация: 424
Гараж: Passat B7 1.6tdi cayc

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от DoH_KuXoT »

Според мен, комуникацията следва да е представител за България с фирма Майка. Краен клиент обикновено в желанието си да помогне усложнява нещата.
Аватар
zalmaneca

Škoda Фен²

Мнения: 537
Регистриран на: 21.10.2019, 16:40:49
Репутация: 132
Гараж: Superb 3 FL 2.0TDI 190 L&K

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от zalmaneca »

Rangel написа: 07.03.2023, 10:17:58 Абсолютно не е сериозно!
..ще бъде ако кажат, че няма проблем в софта. [smilie=pardon.gif]
Ако кажат ...
Kiko Varna

Škoda Фен²

Мнения: 395
Регистриран на: 29.10.2021, 23:27:31
Репутация: 131
Местоположение: Варна
Гараж: Градски Транспорт София

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от Kiko Varna »

Пускай колата за 100 000 и си вземи 2 супърба за по 50 000 преди фейса. Единия го направи самолет в другия ще возиш дяцата :)

Шегата настрана, работя в ит/техническата сфера от 15 години.

Просто не знаят какво да те правят в момента и за това са те отебали. Тоя дето праща мейлите не зависи нищо от него. Той чака "одобрение" и "наставление" от тоя над него, оня от другия и някъде там се забатачват нещата.

Като бях Service Desk в PPD имах стотици такива имейли, просто ги слагахме на HOLD тикетите, но пък трябваше до 24 часа да сме контактнали кустумерот и да му разтегна 2-3 локума.

Смятай как са се забатачили нещата, щом дори един мейл не искат да връщат.
На морето колите са най-бързи!
Аватар
MHlebarov

Škoda Фен²

Мнения: 542
Регистриран на: 11.06.2021, 16:04:45
Репутация: 816
Гараж: 2.0 TDi 4x4 L&K 2018

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от MHlebarov »

Тая година няма ли да има Евро Шкода Трип? да им се изсипем 40 човека пред гаража, да им се "стемне от джи класи"?
Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 10524
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 4185
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от BlackPearl »

Kiko Varna написа: 07.03.2023, 11:23:29 Просто не знаят какво да те правят в момента и за това са те отебали.
Гледах да не пиша, ама тя темата така или иначе пак отиде у рЯката.
Вече почна да се пълни с твърдения и анализи- колко човека им е фирмата, кой с какво се занимава, кой зад кой комп е и тн.
Едва ли - не знаят какво да правят за 1 клиент от БГ с Шкода.
Нека видим развитието, пък после да търсим причините.....
П.С: РЕВО си имат телефон- звънкам и винаги като съм имал въпроси или съмнения до 10мин (разговор) са ми се изяснявали нещата.
А останалото- кой отговарял и кой не.... навсякъде го има!
Само ще кажа, че си бях правил малък експеримент (защото нямах парите а и не исках ново):
Като исках да си вземам шосейно колело, тук във форума @ИзтрЪпнал ме беше насочил и към ROSE- немци и тн.
Избрах си модел 5-6к евро и им писах на съпорта, че искам да поръчам , но искам и към него да поръчам няколко вида резервни части (ухо, спици и тн) и за напред как да поръчвам........
След 4 седмици ми отговориха...... Демек, ако ми се счупи нещо по колелото, 4 седмици ще чака, само за отговор ли?
Тогава гледах и друга марка - ПРЕМИУМ текерлек - 15 ХИЛЯДИ ЕВРО - писах и на тях.......... тях още ги чакам да ми отговорят! ( от Януари 2022).
Тук преди 2-3м гледах една китайска марка- правят рамките на FACTOR (Крис Фрум) - FACTOR OSTRO VAM модел - 10к евро и нагоре.
Самите те си правят рамка , почти реплика на ФАКТОРА - СЕКА ЕКСИЙД се казва - за 2 евра.
Ютубър им прави ревю, за което МУ Е ПЛАТЕНО ОТ ТЯХ и казва, че е супер , правиха всякакви тестове- рамката кърти, продажбите хвърчат.
Самият Ютубър- оня ден излиза с видео в което казва (и ги е уведомил, че ще го пусне, заради многото фийдбек и към него), че НЕ ГИ ПРЕПОРЪЧВА, защото съпортът им е МНОГО ЗЛЕ, въпреки, че са препълнени и продават като невидяли качествен продукт(е, винаги има някъде някакво изключение).
Не си го купувайте вика, освен ако не ви се чака с месеци за дадено нещо/съпорт.
Отплеснах се, но топ премиум фирми с много скъп продукт заради марката- също са тотал щета в съпорта!
Има резон- имат си дилър, комуникира се през дилъра.
Не всички са като AWESOME, Killerbrakes (от моя гледна точка), дето до 2-3 часа ти връщат веднага мейла.
Повечето го правят за около седмица!
Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Superb III”