Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Rangel
- Мнения: 8582
- Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
- Репутация: 2423
- Местоположение: София
- Гараж: Octavia 3 FL 2.0 TSI 6M REVO STAGE 1
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Абе аз не съм на това мнение. Ако Явор прецени, нека напише само колко пари е дал за гориво. Някак си не е както трябва предложена тази “услуга”. За първия път ОК, след това или момчето трябваше да дойде до София или TVS да бяха поели всички разходи след като вината е изцяло тяхна. След първоначалното им “няма проблем, ще мапнем кутията” тамън още два пъти ходи Явор.
-
- Мнения: 1901
- Регистриран на: 04.11.2017, 21:24:22
- Репутация: 1937
- Местоположение: София
- Гараж: Skoda Octavia 3 1.8TSI 4x4
- Обратна връзка:
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Като искаш да си с къстъм софт на кутията,и да си първия/втория в света с тая конфигурация на мотор/кутия,си има цена 

- Rangel
- Мнения: 8582
- Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
- Репутация: 2423
- Местоположение: София
- Гараж: Octavia 3 FL 2.0 TSI 6M REVO STAGE 1
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Аха, а сега като го сипят на още 100 коли със същата кутия ще му пуснат ли 2-3 евра по сметката? Щото сигурно не са много хората дето ще им върнат такъв фийдбек и така поднесен.
- YYakovliev
- Мнения: 2591
- Регистриран на: 16.08.2020, 17:55:25
- Репутация: 4664
- Местоположение: София
- Гараж: Superb III Facelift L&K, 2.0 TSI, EA888 Gen.4, 7DSG, 4x4, 426 PS, 561 Nm
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Според мен и двете ви тези са абсолютно прави, с пояснението, че не съм искал къстъм софт, а той стана такъв по стечение на обстоятелствата, понеже готовият им пакет не работеше за моята платформа.
Каквото станало, станало, важното е, че се свърши работа. Тези дни ще покарам малко повече, да придобия впечатления детайлни от новия софт и ще им пиша писмо на TVS с финален фийдбек. Отделно ще се опитам пак да замеря скоро 0-100 и 1/4. Мисля да го направя, докато още съм със зимните.
Каквото станало, станало, важното е, че се свърши работа. Тези дни ще покарам малко повече, да придобия впечатления детайлни от новия софт и ще им пиша писмо на TVS с финален фийдбек. Отделно ще се опитам пак да замеря скоро 0-100 и 1/4. Мисля да го направя, докато още съм със зимните.
тема коментари: viewtopic.php?f=37&t=3706 | тема проект: viewtopic.php?t=4340
- Rangel
- Мнения: 8582
- Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
- Репутация: 2423
- Местоположение: София
- Гараж: Octavia 3 FL 2.0 TSI 6M REVO STAGE 1
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Ако можеш излез по обяд някъде. Ако темп е около 13-15 градуса, зимните ти гуми ще имат много грип.
- ЦецоNOL
- Мнения: 8407
- Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
- Репутация: 7835
- Гараж: 089 911 69 69
- Обратна връзка:
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
0-100 не е толкова важно, даже изобщо.
То и Audi RS2 3 по-бързо 0-50км/ч от Макларън Ф1 ама
![sarcastic [smilie=sarcastic.gif]](./images/smilies/sarcastic.gif)
Това не е драг автомобил, просто за статистиката - ОК.
Това е семейно РСВ и е важно 60-160/100-160 как ще доускорява.
100-200 си е класика и истинският кантар колко се мести един автомобил.
Направи го Драгито на Къстъм да ти измери 60-160/80-180/60-200 и ще се види в най-използваните диапазони как се мести.
- YYakovliev
- Мнения: 2591
- Регистриран на: 16.08.2020, 17:55:25
- Репутация: 4664
- Местоположение: София
- Гараж: Superb III Facelift L&K, 2.0 TSI, EA888 Gen.4, 7DSG, 4x4, 426 PS, 561 Nm
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Вчера сутринта пристигнах в Съдиево в 9:30. Изчакахме малко холандците да си изпият кафето и след 30 мин се започна работа по софта на кутията. Този път комуникирахме директно с един от главните софтуерни инженери в TCU отдела им, с който си бях писал дълга комуникация по мейла преди това и бях разисквал проблемите и евентуалните им решения. Той знаеше, че ще идвам в петък сутринта и ме чакаше на линия, да започнем с тестването. След 20 мин прати първия файл, наляхме го и излязохме на магистралата да тестваме. Бореха се 4 оставащи проблема (описани детайлно в темата ми назад):
Много се чудех, докато си писах с въпросния човек, дали да го карам да прави корекции върху Stage-3 файл за кутията, който първоначално исках и бях сложил или да си остана на Stage-2+, където много повече ми харесваше drivability-то и плавната смяна на предавки, когато колата се кара нормално. Бях му писал в едно от последните си писма преди да отида, че не искам да го губя това усещане за плавност и искам да си остана на Stage-2+. Той пък ме убеди, че ако имам последващи творчески планове за автомобила, силно препоръчва да работи над Stage-3, защото там съединителите са натегнати да издържат на много по-голямо натоварване (700 Nm) и е много по-безопасно за кутията, ако колата един ден се доближи или надмине 600 Nm (лимита на Stage-2+ TCU). В крайна сметка реших да го послушам и му казах да работи над 3-ката.
Първото нещо, което ми направи впечатление, след като излязохме от гаража и тръгнахме е, че пичът беше запазил плавността, с която се сменят предавките, дори и на Stage-3! Нямаше нищо общо с първия Stage-3, с който карах няколко седмици, където ги сменяше грубовато с едно "чукване" при всяка смяна. Явно се беше съобразил с това, което му бях казал и беше направил някакъв хибрид като софтуер в това отношение. Пак не бяха толкова плавни смените, като на 2+, но достатъчно, че отново колата да се усеща много "мазна" за каране и да ми харесва.
Излязохме на магистралата, чукнах "S" и подадох, колата дауншифтна и тръгна без замисляне и лаг. Още една точка за Грифиндор.
Беше се опитал да пребори и ненужното бутане на 3-та при по-високи скорости, но от това беше разбъзикал цялата логика на дауншифт точките на "D" и "S", включително и на другите скорости. Демек, колата не буташе и 4-та вече, когато трябва и т.н. Отбелязахме го като проблем, направихме още 2-3 тигела по магистралата, за да се усети как се държи кутията генерално и в търсене на още неща за изчистване и после отидохме на един пуст междуселски път, за да пробваме лаунча.
Интересното тук е, че преди, когато колата беше стокова, а и след последния мап (от последната визита, когато се бяха опитали да адресират изпускането на оборотите при лаунч), когато натиснех педала на спирачката и забода цялата газ, оборотите се вдигат на 4000, но имаше едно боботене и местене на стрелката напред назад. Сега, когато пробвах, колата вдига до 4000, чака ме вече там, но боботене няма, има едно равномерно работене на двигателя и стрелката стои неподвижна, по-скоро се чува като жужене. Добре, казах си - и това е оправено, след което вдигнах рязко педала на спирачката, колата превъртя 4-те гуми за кратко и се понесе много по-брутално от всички предни лаунчове, които бях правил. Буквално до 100-120, от ускорението през цялото време те държи залепен и имаш напрежение в главата. Смените нагоре също са оправени и ги реди доста адекватно и бързо. Направихме няколко лаунча на "S" и на "M", където (на "М") сякаш беше още по-агресивно и бързо как се случват нещата, но това ще се провери с Драги, като му дойде времето. Та да, колата много добре излита вече с лаунча. Като се позатопли и като сложа и новите GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 6 и асфалта се понапече, ще е интересно вече да се види пълния потенциал и какво може да постигне като времена корабът майка за 0-100 и 1/4 миля.
Върнахме се, пратихме какво трябва да се коригира и след още 2 файла, тестове на магистралата, едно зареждане на Шел Айтос (понеже пак изхабих 1 резервоар там), в 15:00 слязох от колата и казах - това е!
Като минавах през Айтос ми се звъни по телефона и бавнярът @ЦецоNOL ми вика "ти ли си това в Айтос, не ни ли видя?". Викам кой да видя бе, само настрани гледам в Айтос като карам... Оказва се, че със @JORDITO, правят някви тежки схеми в центъра на града и са ме видели като минавам. Казах, че отивам да заредя и нямам време да се занимавам с тях и че имам още да наливам файлове и да тествам, при което ми се каза "ОК, ще се видим в Съдиево...". Викам "ъъъъъъ, ок..." и за моя изненада ония лудите бяха пред гаража, когато се върнах там. Та видяхме се и полафихме, беше приятно.
На връщане към София продължих с тестването на кутията и как се държи след корекциите - всичко беше както трябва. Няма вече играене с педала на газта, междинна газ, камшични удари и не знам си какво, в опит да се избегне лага. Кик-даун, дауншифт и излитаме във всяка една ситуация, както трябва да бъде. Колата е едновременно плавна и отзивчива - не блъска в гърба, но е светкавична в реакциите си. Усеща се много по-брутална от преди! Удоволствие беше да шофирам, съвсем различно беше пътуването. Пристигнах в София в час пик и имах възможност да видя, как се държи кутията в задръстване - отново са много добре нещата, нямам забележки.
Та това е засега, снощи за първи път изпитах едно задоволство от вече свършена работа, което постави под съмнение едни други творчески планове, които ми се въртяха в главата предните дни. Разбирайте, че толкова ми харесва как се получи автомобилът в момента на този етап (Stage-1+), че започнах да се разубеждавам, да не го променям повече за вбъдеще. Но по тази тема ще пиша отделен пост.
- Лаг и липса на бууст в момента на дауншифт на режим "S"
- Ненужно вкарване на 3-та предавка при дауншифт, за много кратко време (вместо директно 4-та), при скорости над 120 км/ч
- Не задържане на оборотите при лаунч контрол на 4000 и пускането им нагоре
- Неадекватна смяна на предавки след лаунч контрол, удряне на прекъсвач при смените и забиване на муцуната на колата
Много се чудех, докато си писах с въпросния човек, дали да го карам да прави корекции върху Stage-3 файл за кутията, който първоначално исках и бях сложил или да си остана на Stage-2+, където много повече ми харесваше drivability-то и плавната смяна на предавки, когато колата се кара нормално. Бях му писал в едно от последните си писма преди да отида, че не искам да го губя това усещане за плавност и искам да си остана на Stage-2+. Той пък ме убеди, че ако имам последващи творчески планове за автомобила, силно препоръчва да работи над Stage-3, защото там съединителите са натегнати да издържат на много по-голямо натоварване (700 Nm) и е много по-безопасно за кутията, ако колата един ден се доближи или надмине 600 Nm (лимита на Stage-2+ TCU). В крайна сметка реших да го послушам и му казах да работи над 3-ката.
Първото нещо, което ми направи впечатление, след като излязохме от гаража и тръгнахме е, че пичът беше запазил плавността, с която се сменят предавките, дори и на Stage-3! Нямаше нищо общо с първия Stage-3, с който карах няколко седмици, където ги сменяше грубовато с едно "чукване" при всяка смяна. Явно се беше съобразил с това, което му бях казал и беше направил някакъв хибрид като софтуер в това отношение. Пак не бяха толкова плавни смените, като на 2+, но достатъчно, че отново колата да се усеща много "мазна" за каране и да ми харесва.
Излязохме на магистралата, чукнах "S" и подадох, колата дауншифтна и тръгна без замисляне и лаг. Още една точка за Грифиндор.
Беше се опитал да пребори и ненужното бутане на 3-та при по-високи скорости, но от това беше разбъзикал цялата логика на дауншифт точките на "D" и "S", включително и на другите скорости. Демек, колата не буташе и 4-та вече, когато трябва и т.н. Отбелязахме го като проблем, направихме още 2-3 тигела по магистралата, за да се усети как се държи кутията генерално и в търсене на още неща за изчистване и после отидохме на един пуст междуселски път, за да пробваме лаунча.
Интересното тук е, че преди, когато колата беше стокова, а и след последния мап (от последната визита, когато се бяха опитали да адресират изпускането на оборотите при лаунч), когато натиснех педала на спирачката и забода цялата газ, оборотите се вдигат на 4000, но имаше едно боботене и местене на стрелката напред назад. Сега, когато пробвах, колата вдига до 4000, чака ме вече там, но боботене няма, има едно равномерно работене на двигателя и стрелката стои неподвижна, по-скоро се чува като жужене. Добре, казах си - и това е оправено, след което вдигнах рязко педала на спирачката, колата превъртя 4-те гуми за кратко и се понесе много по-брутално от всички предни лаунчове, които бях правил. Буквално до 100-120, от ускорението през цялото време те държи залепен и имаш напрежение в главата. Смените нагоре също са оправени и ги реди доста адекватно и бързо. Направихме няколко лаунча на "S" и на "M", където (на "М") сякаш беше още по-агресивно и бързо как се случват нещата, но това ще се провери с Драги, като му дойде времето. Та да, колата много добре излита вече с лаунча. Като се позатопли и като сложа и новите GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 6 и асфалта се понапече, ще е интересно вече да се види пълния потенциал и какво може да постигне като времена корабът майка за 0-100 и 1/4 миля.
Върнахме се, пратихме какво трябва да се коригира и след още 2 файла, тестове на магистралата, едно зареждане на Шел Айтос (понеже пак изхабих 1 резервоар там), в 15:00 слязох от колата и казах - това е!
Като минавах през Айтос ми се звъни по телефона и бавнярът @ЦецоNOL ми вика "ти ли си това в Айтос, не ни ли видя?". Викам кой да видя бе, само настрани гледам в Айтос като карам... Оказва се, че със @JORDITO, правят някви тежки схеми в центъра на града и са ме видели като минавам. Казах, че отивам да заредя и нямам време да се занимавам с тях и че имам още да наливам файлове и да тествам, при което ми се каза "ОК, ще се видим в Съдиево...". Викам "ъъъъъъ, ок..." и за моя изненада ония лудите бяха пред гаража, когато се върнах там. Та видяхме се и полафихме, беше приятно.
На връщане към София продължих с тестването на кутията и как се държи след корекциите - всичко беше както трябва. Няма вече играене с педала на газта, междинна газ, камшични удари и не знам си какво, в опит да се избегне лага. Кик-даун, дауншифт и излитаме във всяка една ситуация, както трябва да бъде. Колата е едновременно плавна и отзивчива - не блъска в гърба, но е светкавична в реакциите си. Усеща се много по-брутална от преди! Удоволствие беше да шофирам, съвсем различно беше пътуването. Пристигнах в София в час пик и имах възможност да видя, как се държи кутията в задръстване - отново са много добре нещата, нямам забележки.
Та това е засега, снощи за първи път изпитах едно задоволство от вече свършена работа, което постави под съмнение едни други творчески планове, които ми се въртяха в главата предните дни. Разбирайте, че толкова ми харесва как се получи автомобилът в момента на този етап (Stage-1+), че започнах да се разубеждавам, да не го променям повече за вбъдеще. Но по тази тема ще пиша отделен пост.
тема коментари: viewtopic.php?f=37&t=3706 | тема проект: viewtopic.php?t=4340
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 17.01.2020, 23:25:12
- Репутация: 372
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Понякога нещата имат и щастлив край. Газ и кеф оттук нататтък.
- bega4kata
- Мнения: 10372
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 2773
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
- JORDITO
- Мнения: 4705
- Регистриран на: 19.02.2017, 14:38:27
- Репутация: 2987
- Местоположение: София
- Гараж: Skoda Octavia III 1.6TDI-CR, 105PS
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Аз да кажа,че много весело се получи. Казах му на Явор,че щом сме се изсипали тук, така неочаквано сме му на късмет, явно не съм го излъгал
Той дали ме чу,вече е друга бира
![sarcastic [smilie=sarcastic.gif]](./images/smilies/sarcastic.gif)
Той дали ме чу,вече е друга бира

Моята тема за колата : Škoda Octavia III Комби 1.6 TDI-CR 105 PS
- smoke
- Мнения: 743
- Регистриран на: 17.05.2021, 16:58:31
- Репутация: 603
- Местоположение: София
- Гараж: >
Octavia II 2.0 TDI-PD BKD
Octavia 4 RS 2.0 TSI DSG
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Снимката в Съдиево казва много! Ако човек я чете извън контекста, ще се зачуди. Но който е в контекста, ще я оцени с 10. Голяма работа сте! Поклон!
Последно промяна от smoke на 19.03.2023, 03:09:18, променено общо 1 път.
- ЦецоNOL
- Мнения: 8407
- Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
- Репутация: 7835
- Гараж: 089 911 69 69
- Обратна връзка:
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Значиииии
![kiss3 [smilie=kiss3.gif]](./images/smilies/kiss3.gif)
Аз бях до Карнобат да се видя с Джорджано @JORDITO,
Той пък свърши работата бързо и предложи да идем да съпортнем Явор @YYakovliev, щото всички разбираме какво му е и да го разсеем.
Ясно е , че с Дидинко не сме много ОК двамата, даже няколко години не си бяхме говорили, обаче си ни посрещна човека и доволно си побъбрихме всички, изпростяхме доволно и всички са доволни.
Даже останахме около 20мин да си бъбрим , Явор тества, Жоро замина и обсъдихме текущи неща и не е имало нужда да ровим стари работи, та ползотворно за всички.
- smoke
- Мнения: 743
- Регистриран на: 17.05.2021, 16:58:31
- Репутация: 603
- Местоположение: София
- Гараж: >
Octavia II 2.0 TDI-PD BKD
Octavia 4 RS 2.0 TSI DSG
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
В средата ЦецоNOL, свеж и неповторим!
Отстрани JORDITO вдигнал крак, доволен и неповторим!
От другата страна друг образ (предполагам че е Дидо), с нахлупен фес до веждите, изтръпнал от студ :) :) :)
A oтзад - белият Moon White Superb с главно S - единствен такъв и неповторим :)
Страхотни сте!
Отстрани JORDITO вдигнал крак, доволен и неповторим!
От другата страна друг образ (предполагам че е Дидо), с нахлупен фес до веждите, изтръпнал от студ :) :) :)
A oтзад - белият Moon White Superb с главно S - единствен такъв и неповторим :)
Страхотни сте!
- YYakovliev
- Мнения: 2591
- Регистриран на: 16.08.2020, 17:55:25
- Репутация: 4664
- Местоположение: София
- Гараж: Superb III Facelift L&K, 2.0 TSI, EA888 Gen.4, 7DSG, 4x4, 426 PS, 561 Nm
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Много романтично стана всичко.
Не е Дидо.
![sarcastic [smilie=sarcastic.gif]](./images/smilies/sarcastic.gif)
Не е Дидо.
тема коментари: viewtopic.php?f=37&t=3706 | тема проект: viewtopic.php?t=4340
- bega4kata
- Мнения: 10372
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 2773
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
