Реших да напиша едно кратко ревю относно първите ми 1000км. с новият ми Enyaq (Събирам предложения за име на колата
![pleasantry [smilie=pleasantry.gif]](./images/smilies/pleasantry.gif)
Возия
Дори с 21" джанти мога да кажа, че усещането е несравнимо. Комфорта е много голям! Нямам база за сравнение с други електрически автомобили, но аз го отдавам на това, че колата е със задно задвижване + ниския център на тежестта.
Адаптивните фарове са просто 'Уау'. Можеш да караш преспокойно на дълги в 90% на магистралата. Колата разпознава обекта пред теб и му прави 'blind spot' за да не го заслепява. Идвайки от автомобил 2006-та година за мен това е супер екстра

Разход
Както се вижда на снимката разхода е около 18квЧ/100 км. Почти не съм спирал климатика + подгрявам колата сутрин и вечер преди / след работа.
Все още не съм минавал по-големи разстояния (300+ км) и не мога да дам обективно мнение относно реалния пробег.Рекуперацията според мен играе голяма роля и с нея могат да се вдигнат значително изминатите километри, особено в градски условия.
Плюсове
Комфорт.
Пространство.
Голям багажник 585+ литра.
Head-Up Display - Почти не ми се налага да гледам в таблото.
Минуси
Infotainment system - Трябва му време да загрее и пак не работи 'smooth', сравнявайки го с Тесла например.
При потегляне има едно 'смъкване' на чистачките което са го забелязали и други собственици. Дано скоро пуснат ОТА иначе не ми се мисли при едно замръзване какво може да се случи.
360 camera view - Тук просто моята кола няма тази екстра. Отчитам я като минус за мен лично, тъй като колата се държи в подземен гараж и маневрирането е проблемно.
В заключение ще кажа, че без значение плюсовете и минусите, усещането да караш нова и то Електрическа кола е несравнимо спрямо фосилните такива.
Ако някой се двоуми и му предстои покупка бих дошъл да покажа колата, за да наклоня везните в правилната посока



