Поръчка на нова О4

Всичко за Шкода Октавия, произведена от 2020
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
miraclem

Škoda Фен

Мнения: 106
Регистриран на: 15.12.2020, 10:51:07
Репутация: 35
Местоположение: Ямбол
Гараж: VW Golf 7 Wagon 2.0 TDI 6DSG Highline
Skoda Octavia 4 Moon White 2.0 TDI 7 DSG Edition +++

Поръчка на нова О4

Мнение от miraclem »

Здравейте,

тези дни ще ходя да правя конфигурация на О4 Едишън, но много се чудя с какъв мотор да бъде - автоматик ще е 100 %.

Карането ми е предимно градско 20-30 км макс и на месеца 2-3 пъти да излезна на 200-300 км разходка.

2.0тди 150 коня или 1.5тси 150 коня да се насоча според вас ?

Досега съм карал същия 2.0тди 150кс на голф 7..

Благодаря предварително.
Sec8200

ŠKODA MASTER

Мнения: 5507
Регистриран на: 03.03.2016, 09:42:22
Репутация: 716
Гараж: под наем

Поръчка на нова О4

Мнение от Sec8200 »

miraclem, за това каране ... бензин. Регенерацията на моят дизел почна да иска 28-29км при загрят двигател (предишната генерация О3 2.0 150кс)
Аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER

Мнения: 13732
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 3828
Местоположение: София
Гараж: BKC+, DTUA
ex CFGB, ex ALH

Поръчка на нова О4

Мнение от Цецо75 »

Sec8200 написа: 29.04.2022, 15:24:23 Регенерацията на моят дизел почна да иска 28-29км при загрят двигател
Ъ???
Бееееее.....
Sec8200

ŠKODA MASTER

Мнения: 5507
Регистриран на: 03.03.2016, 09:42:22
Репутация: 716
Гараж: под наем

Поръчка на нова О4

Мнение от Sec8200 »

За толкова успява да свърши (засечено многократно). Това след един ъпдейт, който ми наляха последно.
Аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER

Мнения: 13732
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 3828
Местоположение: София
Гараж: BKC+, DTUA
ex CFGB, ex ALH

Поръчка на нова О4

Мнение от Цецо75 »

бах мама му, без извинение
Бееееее.....
Sec8200

ŠKODA MASTER

Мнения: 5507
Регистриран на: 03.03.2016, 09:42:22
Репутация: 716
Гараж: под наем

Поръчка на нова О4

Мнение от Sec8200 »

мдам, в момента ме спасява това, че ни е извънградска и в града много рядко се кара. Иначе щеше да е в мобилето.
Аватар
igeorgiev82

ŠKODA MASTER

Мнения: 5832
Регистриран на: 10.09.2015, 16:23:30
Репутация: 2010
Местоположение: София
Гараж: Octavia 3 FL 1.4TSI DSG-BLUE MAGIC

Поръчка на нова О4

Мнение от igeorgiev82 »

Sec8200 написа: 29.04.2022, 15:45:42 Иначе щеше да е в мобилето.
Каниш и се от нова,ама си я коткаш още [smilie=sarcastic.gif]
Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 10372
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 2774
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Поръчка на нова О4

Мнение от bega4kata »

Бензин за градско по ок.
GUNTER SERVICE Изображение
Аватар
Драгомир

Škoda Фен²

Мнения: 361
Регистриран на: 17.05.2015, 23:08:09
Репутация: 459
Местоположение: Пловдив / София
Гараж: Octavia 3, 1.4 TSI, 140к.с., 6M
Octavia 4, 1.5 TSI, 150к.с., 6М

Поръчка на нова О4

Мнение от Драгомир »

И от мен един глас за 1.5 TSI. Загрява много бързо, двигателят е по-тих и разходът е много близък до този на дизела. При по-малко от 20000 км. на година няма смисъл от дизел.
Аватар
bobo80

Škoda Ентусиаст

Мнения: 839
Регистриран на: 29.05.2017, 23:28:00
Репутация: 336
Местоположение: София
Гараж: Oktavia 3 VRS TDI DSG
Mercedes-Benz W212 350CDI

Поръчка на нова О4

Мнение от bobo80 »

С две ръце за бензинов агрегат.
“Моята” въпреки , че официално е на шурата прави регенерация на всеки 200-250 км. страшно дражнещо нещо е това при VAG нямам представа защо не я премахнат тая глупост. Имам Пежо 308 на една година вече , за 20к км веднъж не разбрах кога си чисти филтъра. Просто караш и точка.
При Шкодата много ме дразни пустата регенерация.
Ако не ти е проблем литър два повече разход скачай на бензина.
tuningmania

ŠKODA MASTER

Мнения: 8559
Регистриран на: 13.02.2017, 14:55:46
Репутация: 2107
Гараж: Съд, Конфискация и Затвор - Сега!

Skoda Octavia 1 Combi, 1999г, 1.9TDI, 110кс;
Skoda Superb 2 Facelift Combi, 2014г, 2.0TDI, 170кс, 4х4, 6DSG;
Skoda Octavia 1 Facelift Combi, 2002г, 1.9TDI, 90кс.

Поръчка на нова О4

Мнение от tuningmania »

До @bobo80 - Какво значи, че при "Peugeot" не се разбира кога си чисти "DPF"-а? Не се променят оборотите на Двигателя при "DPF"-Регенерация? Това, че не се разбира, не значи автоматично, че Автомобила не прави "DPF"-Регенерация. Или при "Peugeot" пък "DPF"-а е друга технология и не се нуждае от регенерации? Или Двигателя на Автомобила не отделя сажди? Или там не е Проблем да прекъсваш "DPF"-Регенерация? На дали. Лично аз се радвам, че усещам кога Автомобила прави "DPF"-Регенерация.
Съд, Конфискация и Затвор - Сега!

Skoda Octavia 1 Combi, 1999г, 1.9TDI, 110кс;
Skoda Superb 2 Facelift Combi, 2014г, 2.0TDI, 170кс, 4х4, 6DSG;
Skoda Octavia 1 Combi, 2002г, 1.9TDI, 90кс.
Аватар
bobo80

Škoda Ентусиаст

Мнения: 839
Регистриран на: 29.05.2017, 23:28:00
Репутация: 336
Местоположение: София
Гараж: Oktavia 3 VRS TDI DSG
Mercedes-Benz W212 350CDI

Поръчка на нова О4

Мнение от bobo80 »

Нямам представа как се чисти “DPF”-с но няма никаква индикация за това.
Нито обороти, нито звук , нито постоянно виещи перки на радиатора , нито поведение на пътя ,просто нищо.
Аз като купих Шкодата и ми направи първата регенерация изпаднах в паника, реших ,че нещо се счупи чисто новата кола. Ходих до ЕТ разтревожен. Там разбира се ми се смяха. Карай викат те са си така дизелите.
Така и не разбрах защо след 1000км извънградско започва регенерация на първия светофар като влезна в София.
Честно казано това бе една от причините да се разделя с колата.
При CDI на Мерцедес също няма никаква индикация за процес по изчистване на филтъра. Баща ми има C 220 CDI от нула км, вече е на над 150к и никога не сме хванали някакъв подобен процес както е при TDI моторите.
Аватар
Rangel

ŠKODA MASTER

Мнения: 8589
Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
Репутация: 2423
Местоположение: София
Гараж: Octavia 3 FL 2.0 TSI 6M REVO STAGE 1

Поръчка на нова О4

Мнение от Rangel »

Франсетата поне преди имаха една течност, тя се впръсква в DPF и предполагам се запалва, за това не съм сигурен. Системата им е в пъти по-добра от тази на ВАГ. Разбира се течността свършва в един момент интрябва да се зареди.
peyopetrishki

ŠKODA MASTER

Мнения: 3511
Регистриран на: 11.05.2017, 23:59:04
Репутация: 1659
Местоположение: Пловдив
Гараж: Audi A4 B9 2.0tfsi

Поръчка на нова О4

Мнение от peyopetrishki »

Sec8200 написа: 29.04.2022, 15:27:39 Това след един ъпдейт, който ми наляха последно.
Разкарваш дизелгейтския софт и си свиркаш )
It's not about the car you drive, it's about the way you drive it.
Аватар
zzankov

ŠKODA MASTER

Мнения: 3874
Регистриран на: 02.03.2016, 08:57:47
Репутация: 427
Местоположение: Враца
Гараж: Шкода Октавиа 2001
AQY
85kW/116 hp

Поръчка на нова О4

Мнение от zzankov »

Rangel написа: 01.05.2022, 09:30:17 Франсетата поне преди имаха една течност, тя се впръсква в DPF и предполагам се запалва, за това не съм сигурен. Системата им е в пъти по-добра от тази на ВАГ. Разбира се течността свършва в един момент интрябва да се зареди.
Преди да минат на АдБлу обаче. Но е факт, просто не хващаш какво прави. Само индикира, когато тази течност свърши.
Публикувай отговор

Обратно към “Octavia IV”