Всичко свързано с модела Супърб, произведен след 2024г.
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Тия дни по Ауто Мото унд Шпорт имаше представяне на Пасат девет, там също се коментираше DCC че с два клапана в амортисьорите.На български беше предаването.
Мичев написа: 21.07.2023, 11:24:58
Май са пипнали и шумоизолацията. Като отвори багажника и надигна кората да покаже резервната гума се вижда, че цялото дъно е покрито с нещо.
в пасат В8 околорезервната гума е мокет навсякъде, на предишния супърб не е ли пак така ?
Честно казано, тайничко се надявах да остане по-голяма от Пасат-а. Съдейки по еднаквия литраж на комбитата, обаче (690 литра и при двата), както и фактът, че Пасат е пораснал сериозно на размери, май двата модела ще имат напълно идентични размери. Което е жалко, защото именно размерът беше един от главните аргументи да се предпочете Супърб пред Пасат. Както са тръгнали и цените на Чехите нагоре, ако не изненадат с новия си флагман, май ще се минава на немско...
Неприятно ме изненада и фактът, че най-мощният мотор ще бъде 195 киловата, което е с 15-20 коня по-малко от актуалния TSI. Сега чета, че ще бъде по-тесен и по-висок. Още по-чичовски ще го направят...
Спомена се и, че лостът скоростите ще бъде отстрани на волана.
EDIT: Пасатът ще бъде по-дълъг, по-широк и по-нисък от Супърба. Нещата хич не са добре...
peshodh написа: 21.07.2023, 15:05:43
чехите го направиха и колите ще са еднакви
С което си канибализираха флагмана, почти със сигурност, тъй като вече няма конкурентни предимства пред немския аналог, с изключение (евентуално) на цената.
Някъде бях чел че Пасат ще се произвежда на поточната линия на Супърб в Братислава и ще бъде само комби. Това ще е последното поколение на Пасат с ДВГ и след това става ID нещо си само на ток. В интерес на истината на цялата ВАГ група им се клатят яко краката и вече са в режим на оцеляване. Сменят се изпълнителни директори, готвят се големи съкращения, битката на китайския пазар я загубиха напълно и се изтеглят оттам. Времето ще покаже.
oggie написа: 21.07.2023, 18:51:29
Някъде бях чел че Пасат ще се произвежда на поточната линия на Супърб в Братислава и ще бъде само комби. Това ще е последното поколение на Пасат с ДВГ и след това става ID нещо си само на ток. В интерес на истината на цялата ВАГ група им се клатят яко краката и вече са в режим на оцеляване. Сменят се изпълнителни директори, готвят се големи съкращения, битката на китайския пазар я загубиха напълно и се изтеглят оттам. Времето ще покаже.
Абсолютно вярно. Такива им са сегашните планове. Но вече има индикации, че пазара ще ги накара по трудния начин да променят плановете си. Изглежда все по-вероятно да са направили отново същата генерална грешка както с дизелите, само че сега заложиха на бърза електрификация. Просто BEV не се продават както си мислеха. Вероятно Тойота ще се окажат по-далновидни с прогнозата си че близкото бъдеще е на хибридите и по-далечното на електричките. А ВАГ групата няма конкурентна хибридна технология! Имат собствени майлд хибриди и PHEV, но така наречените пълни/фул/ хибриди със самозареждане нямат! Заложиха директно на големи продажби на електрическите коли, където Тесла има изразено предимство, а се оказва, че и китайците /BYD/ са по-напреднали и това определя спада на китайския пазар.
Извинявайте за спама, май се поувлякох.
Скоростите от волана - много американско...
Или пък руско: гледах в тубата филм за руските представителни лимузини от едно време до сега и там още от 50-те г. на миналия век скоростите ги превключваха с 4 бутончета в ляво от волана.