Всичко свързано с модела Супърб, произведен след 2024г.
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Мен и малко ме съмнява,че конете са реално 265. Леко са поизлъгали заради регулации. До 100 няма да окаже въздействие въздушното. И двата са с добра аеродинамика,пренебрежимо е.
Може да е по лек,не съм гледал кг.
Черен много ме кефи
Последно промяна от bega4kata на 27.11.2024, 09:52:10, променено общо 1 път.
Sawyer написа: 26.11.2024, 18:49:30
Това беше толкова по-добре
Да призная - аз много се колебаех между дизел 200 коня или бензин 272. Гледах цифрите - разлика около 50 лева в лизинга - нищо не е. Като дизелджия (до този момент) и аз гледах много разликата в разхода...
НО - много бях залитнал по тези 2 ауспуха - те, в НАЙ-ГОЛЯМА степен наклониха везните в полза на големия бензин. Изключително хармоничен завършек за този автомобил - елегантно, без да се натрапва, но нашепва, че не е баш заспало комби.
И те така - после ясно - форума подля вода и стана дори малко по-живо комби...
MHlebarov написа: 27.11.2024, 15:04:18
така нареченото DCC pro.
е с 2 клапана. Предходното поколение е с един.
На тест драйва, имаше осезаема разлика между различните режими. На comfort се клатеше като лодка при много ниски скорсоти, като с 2-3км/ч при преминване през ж.п релси. На sport и normal, такова нещо нямаше.
Сега, колко е по-добре от предходното поколение или не, или дали не е предпоставака за още един усложнен агрегат с потенцилани проблеми след време
marcas написа: 27.11.2024, 15:16:01
само Mercedes още не са се пуснали с пълна сила май.
Чакаме някоя S-клас с квадратен кубичен и майнкрафтски пиксел стайл
Супербчето е добре,хубаво е. Като го гледаш,няма нещо което да те подразни. Да,не е Уау,както беше като излезе тройката,но е хубав.
DasSkoda написа: 27.11.2024, 15:29:33
На comfort се клатеше като лодка при много ниски скорсоти, като с 2-3км/ч при преминване през ж.п релси. На sport и normal, такова нещо нямаше.
То това и на старото беше така. Лично за мен с окачване на Голф, колкото и клапана да му сложат, все тая. DCC то помага донякъде, но не може да компенсира недостатъците на окачването. Все тая кое поколение е, в тоя клас - това е положението
The new DCC Pro in detail. The electronic active damping control reacts continuously to the road conditions and driving situation and takes into account parameters such as steering, braking and acceleration. The ideal damping is calculated for each wheel and is adjusted via the shock absorbers within fractions of a second. The driver has the option of individually adjusting the DCC system to settings ranging from very comfortable to very sporty. For the first time in the Passat, the lateral dynamics components of the adaptive chassis control are also coordinated and optimised by means of the Vehicle Dynamics Manager for optimum driving comfort and outstanding driving dynamics at all times. Compared to the precedessor’s DCC with 1-valve dampers, the dampers in the new DCC Pro are equipped with two valves. This change is accompanied by an adapted control algorithm for separate rebound and compression stage control. The faster two-valve shock absorbers permit realisation of a better and quieter connection between the body and running gear at the same time as optimised driving dynamics – thanks to the even more precise control of the rebound and compression stages. Two-valve shock absorbers were previously only used in combination with multi-link suspension in the premium and luxury class; integration in MacPherson struts is new. DCC Pro once more significantly increases the spread between the dynamic and comfort characteristics. Thanks to the interaction of these characteristics, Passat drivers will enjoy an extremely pleasant driving experience and a sense of security even on poor road surfaces.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.
bega4kata написа: 27.11.2024, 15:33:54
Да,не е Уау,както беше като излезе тройката,но е хубав
Точно това е - Superb 3 беше (и все още е) кола с впечатляващ дизайн, особено на фона на предните поколения Superb. Superb 4 e просто окей
vankissa написа: 27.11.2024, 09:50:03
много бях залитнал по тези 2 ауспуха - те, в НАЙ-ГОЛЯМА степен наклониха везните в полза на големия бензин. Изключително хармоничен завършек за този автомобил - елегантно, без да се натрапва, но нашепва, че не е баш заспало комби
Много елегантен елемент от дизайна - едновременно завършва задната част на колата и загатва, че под капака има нещо по-сериозно. За по-новите поколения купувачи на коли вероятно няма особено значение, но по-old school настроените от нас свързват performance с този външен белег - трябва да се виждат "кюнци"
marcas написа: 27.11.2024, 15:16:01
само Mercedes още не са се пуснали с пълна сила май
И те са много сериозно в играта с всичките лъскави елементи, които слагат - пример за това са Maybach колите. В Азия много харесват такива неща
Жегов написа: 27.11.2024, 17:55:01
То самата система не е правена за България, а за някакви нормални пътища и просто тук или е прекалено мека или е прекалено твърда, щото нито една улица не ни е като света.
То надали има кола правена за нашите пътища.
Аз всеки път излизайки извън България с колата го разбирам това.
Мене DCC точно това ме кефи в града по гадните улици си карам на комфорт, извън града основно на нормал, а по завои на спорт.
Аз намирам тази система за много добра за моя начин на предвижване.
Аз като карах новия Супърб ми хареса как стой на пътя. Возеше много добре, то реално го сравнявам с моята която вече окачването е на 100хил.км. То като карах и на бащами колата на 18хил.км. определено возеше по стегнато и хубаво от моята.
Режима на новата се сменя от средната врътка много бързо.
Архимандрит Дионисий написа: 28.11.2024, 09:23:44
То надали има кола правена за нашите пътища.
Няма.
Както каза Димитрий,направено е точно да си го цъкаш,според пътя и условията и предпочитанията.Програмираш си централния бутон на режимите и имаш бърз директен достъп.