Предварително ревю на Skoda Superb IV

Всичко свързано с модела Супърб, произведен след 2024г.
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 14417
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 5312
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium
0896670196
Обратна връзка:

Предварително ревю на Skoda Superb IV

Мнение от bega4kata »

Мен и малко ме съмнява,че конете са реално 265. Леко са поизлъгали заради регулации. До 100 няма да окаже въздействие въздушното. И двата са с добра аеродинамика,пренебрежимо е.
Може да е по лек,не съм гледал кг.
Черен много ме кефи :)
Последно промяна от bega4kata на 27.11.2024, 09:52:10, променено общо 1 път.
GUNTER SERVICE
Изображение
450дизел bega4ka няма
Аватар
vankissa

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1658
Регистриран на: 12.08.2019, 13:56:49
Репутация: 976
Местоположение: София
Гараж: > VW Golf MK4
> Skoda Superb 3 FL, L&K, 2.0TSI/272HP, Revo PP
> Renault Captur TCe 154

Предварително ревю на Skoda Superb IV

Мнение от vankissa »

Sawyer написа: 26.11.2024, 18:49:30 Това беше толкова по-добре

Изображение
Да призная - аз много се колебаех между дизел 200 коня или бензин 272. Гледах цифрите - разлика около 50 лева в лизинга - нищо не е. Като дизелджия (до този момент) и аз гледах много разликата в разхода...

НО - много бях залитнал по тези 2 ауспуха - те, в НАЙ-ГОЛЯМА степен наклониха везните в полза на големия бензин. Изключително хармоничен завършек за този автомобил - елегантно, без да се натрапва, но нашепва, че не е баш заспало комби.

И те така - после ясно - форума подля вода и стана дори малко по-живо комби...
Аватар
MHlebarov

Škoda Фен²

Мнения: 818
Регистриран на: 11.06.2021, 16:04:45
Репутация: 1575
Гараж: 2.0 TDi 4x4 L&K 2018

Предварително ревю на Skoda Superb IV

Мнение от MHlebarov »

Някой попадал ли е на сравнение между 1во и 2ро поколение DCC - така нареченото DCC pro.
Аватар
marcas

Škoda Фен²

Мнения: 801
Регистриран на: 24.08.2023, 11:21:32
Репутация: 256
Местоположение: София
Гараж: Skoda Superb III L&K 272 PS, 7 DSG

Предварително ревю на Skoda Superb IV

Мнение от marcas »

Sawyer написа: 26.11.2024, 18:49:30 Това беше толкова по-добре
Аз продължавам да твърдя, че просто колите вече се правят за азиатския пазар и тамошните вкусови предпочитания. :)

Вижда се по VW, BMW, Skoda - само Mercedes още не са се пуснали с пълна сила май.
DasSkoda

Škoda Фен²

Мнения: 383
Регистриран на: 05.09.2024, 14:21:12
Репутация: 83

Предварително ревю на Skoda Superb IV

Мнение от DasSkoda »

MHlebarov написа: 27.11.2024, 15:04:18 така нареченото DCC pro.
е с 2 клапана. Предходното поколение е с един.
На тест драйва, имаше осезаема разлика между различните режими. На comfort се клатеше като лодка при много ниски скорсоти, като с 2-3км/ч при преминване през ж.п релси. На sport и normal, такова нещо нямаше.
Сега, колко е по-добре от предходното поколение или не, или дали не е предпоставака за още един усложнен агрегат с потенцилани проблеми след време [smilie=search.gif]
Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 14417
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 5312
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium
0896670196
Обратна връзка:

Предварително ревю на Skoda Superb IV

Мнение от bega4kata »

marcas написа: 27.11.2024, 15:16:01 само Mercedes още не са се пуснали с пълна сила май.
Чакаме някоя S-клас с квадратен кубичен и майнкрафтски пиксел стайл [smilie=sarcastic.gif]
Супербчето е добре,хубаво е. Като го гледаш,няма нещо което да те подразни. Да,не е Уау,както беше като излезе тройката,но е хубав.
GUNTER SERVICE
Изображение
450дизел bega4ka няма
Аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER

Мнения: 18087
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 5969
Местоположение: София
Гараж: BKC+, DTUA
ex CFGB, ex ALH

Предварително ревю на Skoda Superb IV

Мнение от Цецо75 »

DasSkoda написа: 27.11.2024, 15:29:33 На comfort се клатеше като лодка при много ниски скорсоти, като с 2-3км/ч при преминване през ж.п релси. На sport и normal, такова нещо нямаше.
То това и на старото беше така. Лично за мен с окачване на Голф, колкото и клапана да му сложат, все тая. DCC то помага донякъде, но не може да компенсира недостатъците на окачването. Все тая кое поколение е, в тоя клас - това е положението
Бееееее.....
Аватар
MHlebarov

Škoda Фен²

Мнения: 818
Регистриран на: 11.06.2021, 16:04:45
Репутация: 1575
Гараж: 2.0 TDi 4x4 L&K 2018

Предварително ревю на Skoda Superb IV

Мнение от MHlebarov »

би трябвал 2рата клапа да не позволява завихрянето при клатенето.. но никъде не съм видял сравнение.
Аватар
tsb

Škoda Фен²

Мнения: 842
Регистриран на: 09.08.2022, 16:18:19
Репутация: 432
Местоположение: София
Гараж: Шкода Карок 1.0TSI DKRF 2019г.
Мазда 626 GF 1.8 бензин/газ 2000г.

Предварително ревю на Skoda Superb IV

Мнение от tsb »

Това е за Пасат, ама надали е различно при Шкода.

The new DCC Pro in detail. The electronic active damping control reacts continuously to the road conditions and driving situation and takes into account parameters such as steering, braking and acceleration. The ideal damping is calculated for each wheel and is adjusted via the shock absorbers within fractions of a second. The driver has the option of individually adjusting the DCC system to settings ranging from very comfortable to very sporty. For the first time in the Passat, the lateral dynamics components of the adaptive chassis control are also coordinated and optimised by means of the Vehicle Dynamics Manager for optimum driving comfort and outstanding driving dynamics at all times. Compared to the precedessor’s DCC with 1-valve dampers, the dampers in the new DCC Pro are equipped with two valves. This change is accompanied by an adapted control algorithm for separate rebound and compression stage control. The faster two-valve shock absorbers permit realisation of a better and quieter connection between the body and running gear at the same time as optimised driving dynamics – thanks to the even more precise control of the rebound and compression stages. Two-valve shock absorbers were previously only used in combination with multi-link suspension in the premium and luxury class; integration in MacPherson struts is new. DCC Pro once more significantly increases the spread between the dynamic and comfort characteristics. Thanks to the interaction of these characteristics, Passat drivers will enjoy an extremely pleasant driving experience and a sense of security even on poor road surfaces.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.
Аватар
Sawyer

ŠKODA MASTER

Мнения: 3467
Регистриран на: 11.10.2015, 15:24:09
Репутация: 618
Местоположение: София
Гараж: ///

Предварително ревю на Skoda Superb IV

Мнение от Sawyer »

bega4kata написа: 27.11.2024, 15:33:54 Да,не е Уау,както беше като излезе тройката,но е хубав
Точно това е - Superb 3 беше (и все още е) кола с впечатляващ дизайн, особено на фона на предните поколения Superb. Superb 4 e просто окей
vankissa написа: 27.11.2024, 09:50:03 много бях залитнал по тези 2 ауспуха - те, в НАЙ-ГОЛЯМА степен наклониха везните в полза на големия бензин. Изключително хармоничен завършек за този автомобил - елегантно, без да се натрапва, но нашепва, че не е баш заспало комби
Много елегантен елемент от дизайна - едновременно завършва задната част на колата и загатва, че под капака има нещо по-сериозно. За по-новите поколения купувачи на коли вероятно няма особено значение, но по-old school настроените от нас свързват performance с този външен белег - трябва да се виждат "кюнци" :D
Изображение
marcas написа: 27.11.2024, 15:16:01 само Mercedes още не са се пуснали с пълна сила май
И те са много сериозно в играта с всичките лъскави елементи, които слагат - пример за това са Maybach колите. В Азия много харесват такива неща
Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 14417
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 5312
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium
0896670196
Обратна връзка:

Предварително ревю на Skoda Superb IV

Мнение от bega4kata »

Sawyer, ти ся що дразниш с тез ауспуси.
GUNTER SERVICE
Изображение
450дизел bega4ka няма
Аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER

Мнения: 18087
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 5969
Местоположение: София
Гараж: BKC+, DTUA
ex CFGB, ex ALH

Предварително ревю на Skoda Superb IV

Мнение от Цецо75 »

И бутона за режима ли го няма вече? [smilie=fool.gif]

Аз съм сядал да карам само Кодиака и там май си го имаше? Ама може и да бъркам...
Бееееее.....
DasSkoda

Škoda Фен²

Мнения: 383
Регистриран на: 05.09.2024, 14:21:12
Репутация: 83

Предварително ревю на Skoda Superb IV

Мнение от DasSkoda »

През централния бутон на климатика се сменя много бързо. Въпрос на навик е.
Аватар
Архимандрит Дионисий

Škoda Мод

Мнения: 3239
Регистриран на: 26.02.2015, 08:25:47
Репутация: 1707
Местоположение: Варна
Гараж: SKODA SUPERB L&K
2.0 TSI 190 к.с.
Старата любов:
SKODA OCTAVIA 1.4 TSI
150 к.с.

Предварително ревю на Skoda Superb IV

Мнение от Архимандрит Дионисий »

Жегов написа: 27.11.2024, 17:55:01 То самата система не е правена за България, а за някакви нормални пътища и просто тук или е прекалено мека или е прекалено твърда, щото нито една улица не ни е като света.
То надали има кола правена за нашите пътища.
Аз всеки път излизайки извън България с колата го разбирам това.
Мене DCC точно това ме кефи в града по гадните улици си карам на комфорт, извън града основно на нормал, а по завои на спорт.
Аз намирам тази система за много добра за моя начин на предвижване.
Аз като карах новия Супърб ми хареса как стой на пътя. Возеше много добре, то реално го сравнявам с моята която вече окачването е на 100хил.км. То като карах и на бащами колата на 18хил.км. определено возеше по стегнато и хубаво от моята.
Режима на новата се сменя от средната врътка много бързо.
Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 14417
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 5312
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium
0896670196
Обратна връзка:

Предварително ревю на Skoda Superb IV

Мнение от bega4kata »

Архимандрит Дионисий написа: 28.11.2024, 09:23:44 То надали има кола правена за нашите пътища.
Няма.
Както каза Димитрий,направено е точно да си го цъкаш,според пътя и условията и предпочитанията.Програмираш си централния бутон на режимите и имаш бърз директен достъп.
GUNTER SERVICE
Изображение
450дизел bega4ka няма
Публикувай отговор

Обратно към “Superb IV”