Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Класически, редки и спортни автомобили. Теми свързани с Тунинг
Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 3239
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 1160
Гараж: ::

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА »

Не съм се изразил правилно.
Като почне засилването иииииии смятам си проверил и знаеш [smilie=hunter.gif]


Изображение
AUDI S4 B8 2011 a.k.a. Samantha
Revo Stage 2+ ECU
Revo Stage 1 TCU
Revo Chargecooler System
CTS Turbo Intake
Custom De-Cat

Tuned By D-Bros Automotive and 121 Performance Garage

werz

Škoda Фен
Мнения: 250
Регистриран на: 24.02.2015, 23:57:28
Репутация: 18
Гараж: C292 AMG SPORT

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от werz »

Хора,които предлагат части за хиляди левове,в крайна сметка не могат да ги монтират,а за какво ги предлагат никой не знае



Потребителски аватар
m_g

Škoda Фен
Мнения: 12
Регистриран на: 01.04.2016, 11:32:39
Репутация: 26
Местоположение: София
Гараж: Škoda 120GLS, 2xŠkoda 120L, Warszawa 223, Волга М–21М, ВАЗ 2101, Nysa 522

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от m_g »

Въпросът за основния ремонт на ГТР сам по себе си е интересен. Имам подозрение, че самите японци не са предвидили опцията такъв двигател да се ремонтира в повече или по-малко гаражни условия. Ако гаранцията е ключова и бюджетът е без лимит - бих препоръчал да се разходите до колегите от Нисан и да изясните какво предлага в случая производителя. Нов двигател е сигурно 6 -цифрена сума. Едва ли предлагат заводски рециклирани комплекти, но не пречи да се пита.
Предвид, че такава кола се кара екстремно, едва ли някой извън оторизирания сервиз ще се навие да ти даде гаранция. Още повече ако колата е допълнително форсирана, а тя сигурно ще е. Дали ще се счупи днес или утре, няма кой да каже. Рискове на занаята. V6 с две турбини и стандартни 5-600 коня от 3,8 литра е всичко друго, но не и нещо, дето не е натоварено.
Иначе вариантът е да се търси мотор от катастрофирала кола и да се сади, естествено гаранция няма да има, но и парите ще са други.
По темата за шлайф, набиване и така нататъка - не го препоръчвам на никой, който прави свръх прецизен двигател. Ако правиш Шкода 120 или Москвич, да. И пак на няколкото места в София, където се занимават с шлайф и т.н., навсякъде могат да ти прецакат частите. Не е случайно, че при съвременните двигатели няма ремонтни размери и такива операции се правят по изключение - като се гони бюджетен ремонт колкото да се закрепи колата за още някоя година.



Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7721
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 865
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от bega4kata »

Не разбирам, защо трябва да се засилва гтр-а, при положение, че всички знаят, че е чуплив, а и е предостатъчно мощен по-принцип.
Ако някой ми подари такъв, ще си го карам заводски.


Revo stg3

Потребителски аватар
BlackPearl

Site Admin
Мнения: 7464
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 668
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Контакти:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от BlackPearl »

Аха,
Като те накаже чичо Ваньо и веднага ще му сложиш един ремап/бокс, малко само да го вдигнеш! Да има..... [smilie=hunter.gif]


Изображение

Потребителски аватар
georgemilev

Škoda Фен
Мнения: 211
Регистриран на: 10.05.2018, 19:01:02
Репутация: 67
Местоположение: София
Гараж: Fabia vRS Mk1 2007

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от georgemilev »

Офтопик!
BlackPearl написа:
13.09.2019, 10:26:03
Аха,
Като те накаже чичо Ваньо и веднага ще му сложиш един ремап/бокс, малко само да го вдигнеш! Да има.....
Извинявай, без да искам дадох отрицателно мнение, че още спя! Имам роднина с Мерцедес АМГ ГТС Едишън 1. Дъпрали се с някво Ауди Р8 много натупано и го наказали. Наскоро ремапна и ми каза, че се надява пак да види този с Аудито... [smilie=sarcastic.gif]



Потребителски аватар
Kaloyan_vRS

Škoda Фен²
Мнения: 457
Регистриран на: 27.01.2017, 10:00:57
Репутация: 182
Местоположение: Sliven
Гараж: Octavia 3 vRS TDI DSG

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Kaloyan_vRS »

Едно питане към тунинг мастърите.
Моята печка е с воден кулер и имам допълнителна електрическа помпа и допълнителен радиатор който са за кулера, но всичко е на един кръг(мотор, кулер)
Та въпроса ми е
Може ли да се отделят, да стане на два кръга чрез допълнително казанче?
Кулера да се охлажда отделно, не с мотора?Да се намали температура на кулера по тоя начин?
Не го разбирам тунинга, дано сте ми разбрали въпроса [smilie=sarcastic.gif]


Skoda Octavia vRS TDI DSG-Revo Stage1 228ps.470Nm
Air Filter Revo
H&R от червената фурия +20кс
DSG Stage 2+ TVS engineering
Revo Carbon Series Intake Kit MQB 2.0TDi CR

by PERFORMANCE99 Tuned and DSG-doctor BG

Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7721
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 865
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от bega4kata »

Сложно е да обясня,зв.ми.Но с 2 думи,файда ще има ако сложиш по-голям,не да го правиш на отделен кръг.


Revo stg3

werz

Škoda Фен
Мнения: 250
Регистриран на: 24.02.2015, 23:57:28
Репутация: 18
Гараж: C292 AMG SPORT

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от werz »

В нисан е колата,но отговорът е прост,ние тук сме само монтажници,но можем да ви продадем всичко необходимо.Ако искате гаранция 98хиляди лева за цял агрегат.По сервизите е пълно с коли ,които никой не може да ремонтира в Бг,а части има.Нивото е смешно просто,няма инструмент точен за замерване,камъни и машини за нещата ,които са трябва да са точни.Не е реално да пращам колата в контейнер до Англия или Гърция,защото в Бг няма условия,но ще се наложи.Причината да се случи фал,е във веригата,не е дала грешка,но е разтеглена и е почнала да износва композитния банан, а от там стружките в картера и от там в смукателят на маслената помпа.Блокът на 220000 е като чисто нов,има видима промяна на цвета,но на смотан микрометър не мога да хвана износване,прецизен няма.
Последна промяна от werz на 17.09.2019, 23:02:31, променено общо 1 път.



Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 3239
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 1160
Гараж: ::

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА »

Kaloyan_vRS написа:
17.09.2019, 22:04:57
Едно питане към тунинг мастърите.
Моята печка е с воден кулер и имам допълнителна електрическа помпа и допълнителен радиатор който са за кулера, но всичко е на един кръг(мотор, кулер)
Та въпроса ми е
Може ли да се отделят, да стане на два кръга чрез допълнително казанче?
Кулера да се охлажда отделно, не с мотора?Да се намали температура на кулера по тоя начин?
Не го разбирам тунинга, дано сте ми разбрали въпроса [smilie=sarcastic.gif]
Щом имаш воден кулер и две водни помпи всичко може да стане.
Това мега малоумие да правят два кръга и да се събират .
При мен ефекта е брутален, трябва ти казанче - най-добре от Фолксваген Т5 например, маркучи и някой за монтаж.
Обикновено двата кръга се събират около електрическата помпа.
За твоята мощност и с тоя кулер би трябвало да ти е ОК, ако ги разделиш


Изображение
AUDI S4 B8 2011 a.k.a. Samantha
Revo Stage 2+ ECU
Revo Stage 1 TCU
Revo Chargecooler System
CTS Turbo Intake
Custom De-Cat

Tuned By D-Bros Automotive and 121 Performance Garage

Отговори

Върни се в “ВИП Гараж и Тунинг”