Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Класически, редки и спортни автомобили. Теми свързани с Тунинг
Fuzzy Lumpkins

Škoda Фен
Мнения: 15
Регистриран на: 15.11.2017, 12:46:08
Репутация: 4
Местоположение: София
Гараж: Cupra TFSI

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Fuzzy Lumpkins » 10.10.2019, 23:36:08

todor87 написа:
10.10.2019, 23:23:24
Fuzzy Lumpkins написа:
10.10.2019, 23:16:38
да са и от високите IAT
Не е висока тази температура.
Лог-а ти е ок, нали, като изключим овърбуста, който ние реално не виждаме :)
Не знам, чел съм, че с IAT над 35 градуса започваш да губиш аванс ... това за TFSI. Доста време и аз мислех, че нямам овърбууст, защото мап сензорът хвърля стойности до 3100 mbar, a на повечето логове не ги достигам и си мислех, че си карам на 2 - 2.1 бара, което е нормалното за този файл. Но се оказа, че над 3000 mbar сензорът вече не знае какво се случва и като сложих манометъра - изненада.



Потребителски аватар
todor87

Škoda Racer
Мнения: 1773
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Репутация: 338
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI Revo Stg3~390hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от todor87 » 10.10.2019, 23:44:15

Fuzzy Lumpkins написа:
10.10.2019, 23:36:08
чел съм, че с IAT над 35 градуса
Аз не казвам, че е перфектна, но не е и толкова висока.
Зависи каква е била околната температура и какво си правил преди лога :)
Примерно днес, на 20гр. външна, IAT на Супърба беше 24гр. при стъпка.


Изображение ECU Stg.3
tuned flashed by Performance99, tuned by me
Изображение TCU Stg.3
by DSG-doctor BG

Fuzzy Lumpkins

Škoda Фен
Мнения: 15
Регистриран на: 15.11.2017, 12:46:08
Репутация: 4
Местоположение: София
Гараж: Cupra TFSI

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Fuzzy Lumpkins » 11.10.2019, 00:02:21

Не разбрах - 4 градуса разлика при какви условия - пълна газ, на една предавка? При мен качва около 10 градуса над външната при пълна газ на 4-та, ако кулерът е около 2 гр. над външната преди ръна, които нормално ги поддържа при магистрално крузване.



Потребителски аватар
todor87

Škoda Racer
Мнения: 1773
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Репутация: 338
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI Revo Stg3~390hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от todor87 » 11.10.2019, 00:07:32

Fuzzy Lumpkins написа:
11.10.2019, 00:02:21
Не разбрах - 4 градуса разлика при какви условия - пълна газ, на една предавка?
4-та предавка, пълна газ, изкачването преди Вакарел посока София 16Х-23Х.

П.с. при нормално круизване, IAT не е максимално ниската [smilie=pardon.gif]


Изображение ECU Stg.3
tuned flashed by Performance99, tuned by me
Изображение TCU Stg.3
by DSG-doctor BG

Потребителски аватар
BlackPearl

Site Admin
Мнения: 7170
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 605
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Контакти:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от BlackPearl » 11.10.2019, 10:17:06

bega4kata написа:
10.10.2019, 23:28:23
За кви 1000 егт ми говорят.....луди ли са.
Е, ти колко мислиш, че е ЕГТо на 6та след 250+ или ако си на писта?
Нещо май не четеш правилно:
Пише си: Can hit 1000 at higher RPM on 6th gear or with prolonged track use.
И следователно , ще се намали бууста на 1.55.

Ти какво очакваш? То иначе ЕГТто си отива 900+ на 5та. Това, че гледаме на 3-4та , че отива до 850-880 нищо не значи. Нагоре на 5та и 6та се вдига със заварена газ.
На Тошето отива 990 нагоре, да не мислиш, че твоето ще е по-малко.


Изображение

Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7378
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 735
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от bega4kata » 11.10.2019, 10:20:24

Гледал съм го, НЕ ОТИВА НАД 900 НИКОГА. И С 280.
Тошето да кара още с оем генерация... Ще отива...


Revo stg3

Потребителски аватар
todor87

Škoda Racer
Мнения: 1773
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Репутация: 338
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI Revo Stg3~390hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от todor87 » 11.10.2019, 10:34:23

bega4kata написа:
11.10.2019, 10:20:24
НЕ ОТИВА НАД 900 НИКОГА
Да отива в бисери от форума [smilie=sarcastic.gif]
С чичо Ваньо заедно...

Да уточня, че съм виждал макс около 990 със герацията на 76мм.....вчера със стоковата, пръснах я 1 час, максималната беше 926 [smilie=pardon.gif]


Изображение ECU Stg.3
tuned flashed by Performance99, tuned by me
Изображение TCU Stg.3
by DSG-doctor BG

Потребителски аватар
BlackPearl

Site Admin
Мнения: 7170
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 605
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Контакти:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от BlackPearl » 11.10.2019, 10:45:01

Гледал си ти, грънци.
Кога си карал ти с 280, че и гледал бил. До вчера,логове не беше гледал.

@La Furia Roja, @Бай Миле-Шивача, аз мога още от сега да Ви кажа, как сте взривявали още от време ОНО, с моя милост редом до Вас на стейдж2. [smilie=ireful1.gif]
Човек колкото повече гледа и се задълбочава заради ............., гледа и се сеща за неща:

ПРОСПИЙД: Дино ден ан ФЕСТ 2017.
@La Furia Roja, ако си спомняш, човекът каза, че нагоре (според него) клапана на турбината не държи , издишал (уж заради слаба пружина) и за това не можела да държи наляганията. А то....просто колата е имала взривове и се лимитира: Не си спомням за кои коли го направи това предположение:

Ето я твоята графика, чичо Ваньо (взета от темата ти): Май, май- баш където надуваш на 1.9 има ........ Венгабойс- бум.бум,бум ....бум!
Снимка1245.jpg
Снимка1246.jpg
На Тошето графика (за сравнение):


И накрая е моята графика- къдравелко съм бил малко аС....... [smilie=hunter.gif]
20170331_111329.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Изображение

Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2542
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 937
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 11.10.2019, 11:41:30

Айде и аз да се намеся с мойта лагаджийка дето въртеше до 8200, ама диното я хвана само до 6800 [smilie=sarcastic.gif]
Реално 400++ kw ама графиката е конец
Изображение



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7378
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 735
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от bega4kata » 11.10.2019, 11:54:01

Аз важните работи, дето може да ти счупят мотора като налягане и егт ги гледам.Полара само заради егт-то съм го взел! Иначе 600лв.не ме сърбяха да ги давам, при положение, че имам манометър.
Аз не се раздам на нютончетата и кончета дето ми ги пише там [smilie=sarcastic.gif]
А, за детонации, признавам, не я бях гледал.
Но при положение, че съм с файл макс 98,а карам със 100,не съм предполагал. Щото не съм и усещал. Мой пропуск, но ето, човек се учи докато е жив.


Revo stg3

Отговори

Върни се в “ВИП Гараж и Тунинг”