Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Класически, редки и спортни автомобили. Теми свързани с Тунинг
Потребителски аватар
todor87

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1146
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI 220 DSG
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190 M/T

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от todor87 » 12.08.2018, 16:24:43

werz написа:
11.08.2018, 23:21:49
много скъпи Бош бобини
Нашите са Беру, сега вече ги смениха с Вагнер, обаче това, ако се окаже истина е баси х.я...
Наистина има малко измишльотини в описанието им, ама пък да лепят само там една емблемка е направо престъпно [smilie=punish.gif]



Потребителски аватар
BlackPearl

Site Admin
Мнения: 6404
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Контакти:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от BlackPearl » 12.08.2018, 16:26:37

Верцуне, това Дидо го показа и каза преди година и повече.
А за другото....всеки сам си преценява как и за какво да си харчи парите.
Не един път съм казвал, че най-най кефя на хора дето дават акъл, сметка, или в момента ми казват (оценка/нагласа???) за нещо за което нямат хабер.
Но, всеки си има право на мнение.
Клипове и статии има и с + и с -.
Влади ги разбира, ама и бая си противоречи. Все говори за евтино и по-добри оферти...като кулер с ядро на гарет и заварчик, вместо да се вземе готов, изчислен за няколко 100така повече, ама пък автопарка му после говори обратното.
[smilie=sarcastic.gif]



Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7223
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от bega4kata » 12.08.2018, 16:57:52

Еееейй, и аз да не се набутам един път ;)



werz

Škoda Фен
Мнения: 187
Регистриран на: 24.02.2015, 23:57:28
Гараж: C292 AMG SPORT

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от werz » 12.08.2018, 21:51:43

Искрене,най-обичам като говориш с факти-каква оценка/нагласа,какви 5лева.Относно кулера-Вагнер ползва ниско среднокачествено китайско ядро,а Гарет и Турбонетикс(Спеарко) ползват висококачествени ядра с характеристики по избор(прешър дроп/КПД охлаждане),но за какво се занимавам изобщо.Тук дискусиите са мерене на пишки и това ,кой е по-добър майстор(Пинокио).



Потребителски аватар
BlackPearl

Site Admin
Мнения: 6404
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Контакти:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от BlackPearl » 12.08.2018, 22:09:19

Влади, никой не го е отрекъл,за ядрото на Гарет- говоря.
Ти , така като ми говориш, все едно по-цял ден съм на Ринга, че да ми трябва такъв кулер. И, като ги сравниш, мега яката разлика ли ще намериш за БГ ежедневието и пътуването?
Само че, някой предпочитат , да си вземат нещо и да си го сложат направо, а не да боцат: ядро, да намерят качествен заварчик, да им прави казани и тн, планки, да се намества на челарката.
Ти , като желаеш така : Избоцай си го на GLE-то, или на Турбо С-а, или на ГТРа.
Въпрос на избор, въпрос на вкус.
И въпрос на мнение. Ти имаш такова мнение: ОК.
Аз пък имам друго .....и кво......
Аз съм ти звънял много пъти, да те питам за съвет и тн, ама дай да не ставаме като в други теми: АЗ КАТО КАЖА ТАКА, значи е така.
Никой не е роден научен . Всеки чете, пита, интересува се. И никой не може да каже, това е най-доброто защото (глобално).... Може да каже, аз с това карам: доволен съм защото...така, така и така. Всичко друго е, така ми казаха и тн.
Всеки има право на избор и мнение, да се повторя. И накрая, всичко се свежда до факти.
П.С: И Фабията е с Фордж кулер, с вал ...дето Сами и някой ореваха, че ДБИЛАС са боклуци (те и в последно време си развалиха нещо качеството), с БОСИО рейс и тем подобни, дето половината не ги харесват(а слагаха Фирад и тем подобни), ама Фабията от слагането им на 80хилки, вече е на 200хилки , кара се на пълен бой и няма никакви проблеми (чак, чудно за мен), само консумативи.Нито и е "изяден" вала, нито има други проблеми.
Тук, трябва да се отдаде и заслугата на Самунчо, за ремапа и.
Всичко друго, е чесане на езици по форумите! Един харесва едно, друг- друго.
Хич не ми пука, дали съм си взел "ребрандирани" бобини. Докато не дават проблеми и колата върви и аз да съм доволен, дреме ми на .....кой какво си мисли.
Който не го кефи, супер, НЯМА ДА СИ ВЗЕМЕ такива за неговата кола, щом са лоши и като цяло набутвация и лоша инвестиция.
Ето, това също е информация с която всеки може да си прецени, да се съобрази ли, няма ли!
Ето, сигурно колегите са нямали представа за Бош бобини на 2.0ТСИ. Могат да отидат сега и да си поръчат, а не да се занимават с Беру, Бьорг и тн. [smilie=sarcastic.gif]



Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Мнения: 1638
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от La Furia Roja » 13.08.2018, 09:40:57

BlackPearl написа:
12.08.2018, 22:09:19
Ето, сигурно колегите са нямали представа за Бош бобини на 2.0ТСИ
Аз съм много изненадан, заради тази история с ребрандирането.
Японците се излагат. Голям Резил. Отделно това си е Чиста лъжа спрямо клиентите.
Окада ли са, кви са, страшно тъпо е това. Аз на мястото на Искрен, щях да избеснея.
Това е, както историята с Ребрандираните отбори напоследък [smilie=sarcastic.gif]

1. Бош по принцип навсякъде се слагат. Произвеждат какво ли не. На Нисана ми преди време беше умряла Ламбда сондата и трябваше нова.
Сложихме БОШ, струваше около 200лв имам спомен. Пълна лъжа. С нея е без нея, все същото.
Сложих NGK NTK така пишеше на Сондата 400лв. Колата полудя. Не даваше да я настъпиш. Атмосферка 2.0л 16в. два вала беше, една сонда имаше.

2. Нашите Бобини за Пореден път пиша бяха Беру заводските. Излезли са големи Боклуци и за това вече Борг Ворнер ги правят.
Моите Беру на 45 000км бяха заминали и като я нацепихме с АПРа, почнаха пробемите. АПР консултанта от Гърция като разбра за Мисфайърите, веднага каза Coil Plugs ......... Fucking VAG bullshits Coil Plugs....... Replace them. Проблемите се оправиха. С Борг Варнера на съм имал грижи, но профилактично и тях ги смених наскоро, защото навъртяха и те 45 000км.

3. Отделно Беру са правели преди и На РС7 свещите, които ползвам. Също вече не ги правят. NGK ги прави за Ауди. Защо ли???????? [smilie=sarcastic.gif]



Потребителски аватар
todor87

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1146
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI 220 DSG
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190 M/T

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от todor87 » 13.08.2018, 13:30:36

Беру и те имат два ъпгрейда/ревизии на бубините си за Октавия. Явно са имали проблеми с първите серии. Сега е ясно, че са Бьорг Вагнер последните.
Изображение

Обаче на мен друго ми се набива на очи.
Защо всички топ бегачки/резачки РС3, РС7 и С8 примерно са с турски бобини Елдор?
Изображение

Да взема да забия аз една турска "плазма" за проба [smilie=pardon.gif]



Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О

Škoda Фен
Мнения: 141
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Ц-Е-Ц-О » 14.08.2018, 11:56:30

Всеки сам решава какво, как и защо да направи по колата си.
Но това , което се пише и тества в пространството би трябвало да се докаже с едно дино и логове.
Ицака требеше да направи едно дино и после да сложи плазмата още на валците и щеше да се види.
Или някакви UDS VCDS логове преди и след и щеше да се разбере.
Идеален вариант при читаво засилена кола за тест.
Така като чета, се предлагат извънземни неща и 20+ коне за моя мотор.........ибаааах това запалване аз


ex:AudiA4B5 500ps
ex:AudiA4 B5 600ps
ex:AudiRS4 B5 570ps
ex:AudiA6 4F 320ps/700nm
now:AudiA6 C5 Allroad 180ps
now:AudiS4 B8 2011~500ps/650nm S-Tronic/REVO Stage 2/Revo DSG Stage 1/Revo Chargecooler/CTS Air Intake/Revo Pulley tuned by PERFORMANCE99

Потребителски аватар
todor87

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1146
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI 220 DSG
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190 M/T

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от todor87 » 14.08.2018, 12:42:10

Ц-Е-Ц-О, да внимаваш, че за твоя модел пък много ментак има...червеното ги привлича [smilie=sarcastic.gif]
Изображение



werz

Škoda Фен
Мнения: 187
Регистриран на: 24.02.2015, 23:57:28
Гараж: C292 AMG SPORT

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от werz » 14.08.2018, 15:48:09

Всички ТФСИ,ТСИ и тн имат проблеми със свещите не с бобините.Като тунинговате колите увеличавате температурата и налягането в цилиндрите,което води до ускорено износване на свещите.Проблемът не е в Беру-проблемът е във вашия телевизор-ФАГ са дали на Беру задание да направи бобина с тези характеристики за такива свещи,а свещите работят при дадени условия.Аз съм правил опити със различни свещи,най добре работи ТФСИ с платинени свещи на НГК и медни свещи на БРИКС.Иридиевите свещи на Денсо работят грубо,но на 40000км електродът е като нов и бобината няма ядове.Няма бобина на този свят,която да издеяни дълго време при намалена дължина на електрода на свещта,та така.При положение ,че гръмне бобина-сменяте бобина и свещи,вадите другите бобини и свещи и при наличие на износена свещ,сменяте и бобината.



Отговори

Върни се в “ВИП Гараж и Тунинг”