ТЕСТ ДРАЙВ СУПЪРБ IV
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- ЦецоNOL
- Мнения: 9508
- Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
- Репутация: 12053
- Местоположение: Бургас/Пловдив
- Гараж: SKODA KAMIQ 2023 MONTE CARLO MPA3KO
AUDI S4 B8 STAGE 2+ 500+ SAMANTHA - Обратна връзка:
Агент на ДС
ТЕСТ ДРАЙВ СУПЪРБ IV
Привет на всички!
Днес разгледах и покарах SUPERB IV
1.5TSI 150 DSG
2.0TDI 190 DSG
Пускам отделна тема, за да не потъне клипа в общата за момента тема и да бъде намиран лесно.
За мен лично автомобилът е голям скок.
Много е уютен и на живо няма нищо общо със снимки и прочее виртуални ревюта.
Доста системи са вкарани дори и за 1.5 на предно.
Колата е с 19” джанти
Тъча е 13” но е позициониран точно до ръба таблото откъм стъклото и не пречи.
Дигиталното табло при нормална позиция на седалката изобщо не се вижда как стърчи - дъгата на волана го прикрива и при движение изобщо забравяш за визията му.
Много се изкефих на двете предни седалки - автоматично се местят назад при гасене и после до запаметената позиция напред при запалване.
На отстояние 2+ метра се заключва сама , а под 2м се отключва сама.
Жабката с двойно отваряне ме изкефи на макс.
А въздуховодите са вградени в декорацията на таблото и изглеждат супер.
Задницата , особено при включени светлини е доста агресивна и е изчистена .
Имам забележка към надписа ŠKODA , който при светли коли просто се губи.
Много е просторно с каченият до волана джойстик за скоростите.
Кутията в режим Спорт е много добре настроена за моите разбирания.
Прик кик Даун от 90 на 7ма сваля на 3-та и се държи адекватно.
За нормално придвижване двигателят си е достатъчен.
Обезшумяването е много добро и при 140+ е тихо.
Ако някой има въпроси да пита, каквото мога съм споменал в клипа, че трябваше и с Кодиака да се разправям.
Днес разгледах и покарах SUPERB IV
1.5TSI 150 DSG
2.0TDI 190 DSG
Пускам отделна тема, за да не потъне клипа в общата за момента тема и да бъде намиран лесно.
За мен лично автомобилът е голям скок.
Много е уютен и на живо няма нищо общо със снимки и прочее виртуални ревюта.
Доста системи са вкарани дори и за 1.5 на предно.
Колата е с 19” джанти
Тъча е 13” но е позициониран точно до ръба таблото откъм стъклото и не пречи.
Дигиталното табло при нормална позиция на седалката изобщо не се вижда как стърчи - дъгата на волана го прикрива и при движение изобщо забравяш за визията му.
Много се изкефих на двете предни седалки - автоматично се местят назад при гасене и после до запаметената позиция напред при запалване.
На отстояние 2+ метра се заключва сама , а под 2м се отключва сама.
Жабката с двойно отваряне ме изкефи на макс.
А въздуховодите са вградени в декорацията на таблото и изглеждат супер.
Задницата , особено при включени светлини е доста агресивна и е изчистена .
Имам забележка към надписа ŠKODA , който при светли коли просто се губи.
Много е просторно с каченият до волана джойстик за скоростите.
Кутията в режим Спорт е много добре настроена за моите разбирания.
Прик кик Даун от 90 на 7ма сваля на 3-та и се държи адекватно.
За нормално придвижване двигателят си е достатъчен.
Обезшумяването е много добро и при 140+ е тихо.
Ако някой има въпроси да пита, каквото мога съм споменал в клипа, че трябваше и с Кодиака да се разправям.
ЗА ВСЯКАКВИ АВТОЧАСТИ И КОНСУМАТИВИ
0️⃣8️⃣9️⃣ 9️⃣1️⃣1️⃣ 6️⃣9️⃣6️⃣9️⃣
- ЦецоNOL
- Мнения: 9508
- Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
- Репутация: 12053
- Местоположение: Бургас/Пловдив
- Гараж: SKODA KAMIQ 2023 MONTE CARLO MPA3KO
AUDI S4 B8 STAGE 2+ 500+ SAMANTHA - Обратна връзка:
Агент на ДС
- oggie
- Мнения: 487
- Регистриран на: 21.04.2023, 21:25:48
- Репутация: 284
- Местоположение: Варна
- Гараж: Škoda Octavia Combi 1.5 TSI
ТЕСТ ДРАЙВ СУПЪРБ IV
Колата е супер ама това табло направо вади очи. Все едно някой сръчен гаражен тунер си е хвърлил таблото със стрелките и е посадил един таблет на негово място ама някакъв произволен таблет с дебела рамка от евтина черна лъскава пластмаса, който дори не се връзва с другия на мултимедията. Чак се чудя как са го одобрили това да влезе в производство. И изобщо тая гадна черна лъскава пластмаса изобщо няма място в автомобил не знам защо продължават да я натрапват навсякъде. Магнит за прах и отпечатъци, вечно мърлява.
- FaKeR
- Мнения: 270
- Регистриран на: 02.02.2024, 14:52:03
- Репутация: 90
- Местоположение: гр. София
- Гараж: Kamiq Vision 1.0 TSI 95HP MY23; Peugeot 208 1.4 HDI 2012;
ТЕСТ ДРАЙВ СУПЪРБ IV
И аз споделям същите впечатления за интериора - таблета на километража изглежда като подарен, дисплея на мултимедията също изглежда като паднал се от зрънчо и пляснат там... да го има. Лайстните от пиано лак около слота за телефон са ужасни. А бутончетата, които са скрити между врътките, според мен са безумни човек да оперира с тях по време на движение. И то само ако човек няма пръсти като кебапчета...
Мисля, че можеше да измислят един нов волан, този някак не се връзва на по-модерната визия на интериора. Иначе като при всеки друг модел вероятно и тук се свиква с всички наглед дразнещи неща. За мен модела е 50/50 дали е стъпка напред спрямо С3, но времето и продажбите ще покажат. Знаеш ли колко е цената на този екземпляр (било то и за Чешкият пазар)?
Мерси, че сподели с нас преживяването ти!
Мисля, че можеше да измислят един нов волан, този някак не се връзва на по-модерната визия на интериора. Иначе като при всеки друг модел вероятно и тук се свиква с всички наглед дразнещи неща. За мен модела е 50/50 дали е стъпка напред спрямо С3, но времето и продажбите ще покажат. Знаеш ли колко е цената на този екземпляр (било то и за Чешкият пазар)?
Мерси, че сподели с нас преживяването ти!
- Драгомир
- Мнения: 838
- Регистриран на: 17.05.2015, 23:08:09
- Репутация: 1110
- Местоположение: Пловдив / София
- Гараж: Octavia 3, 1.4 TSI, 140к.с., 6M
Octavia 4, 1.5 TSI, 150к.с., 6М
ТЕСТ ДРАЙВ СУПЪРБ IV
@ЦецоNOL, добре си си покарал днес
Чакаме и клипове от тест драиФ-а, за да видим как е ускУрениетУ
Чакаме и клипове от тест драиФ-а, за да видим как е ускУрениетУ
- spaldingrs
- Мнения: 434
- Регистриран на: 19.04.2023, 23:45:25
- Репутация: 493
- Местоположение: Пловдив
- Гараж: Карок Вижън 1.5 TSI DSG 2024
Ford Focus 3 1.0 ecoboost 125 кс 6M 2017
ТЕСТ ДРАЙВ СУПЪРБ IV
Аз предполагам, че бих свикнал с "таблата" на медията, но "приборите" не мога да ги приема. Напомням, преди да ми се е скарал някой, че това е мое впечатление . На мен Карока ми хареса затова, че медията е вградена и таблото е съобразено с екрана, който е вътре. Може би съм старомоден .
Благодаря и аз за клиповете, много са полезни. Такава е линията на всички автомобили. По-лесно е за монтаж, по-евтино е и така. Всеки производител търси първо спестяване, после се правят компромиси с визията, които съответно са съобразени с проучвания разбира се.
Благодаря и аз за клиповете, много са полезни. Такава е линията на всички автомобили. По-лесно е за монтаж, по-евтино е и така. Всеки производител търси първо спестяване, после се правят компромиси с визията, които съответно са съобразени с проучвания разбира се.
Колекционирай спомени, не вещи!
- i_popov
- Мнения: 53
- Регистриран на: 29.12.2023, 11:41:39
- Репутация: 84
- Местоположение: София
- Гараж: Superb III L&K, 2.0 TSI, EA888.4
ТЕСТ ДРАЙВ СУПЪРБ IV
Недей така, че сега ще те налази киселия салам.
- ЦецоNOL
- Мнения: 9508
- Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
- Репутация: 12053
- Местоположение: Бургас/Пловдив
- Гараж: SKODA KAMIQ 2023 MONTE CARLO MPA3KO
AUDI S4 B8 STAGE 2+ 500+ SAMANTHA - Обратна връзка:
Агент на ДС
ТЕСТ ДРАЙВ СУПЪРБ IV
Не защо всички скачат на медията?
Пак казвам изобщо не се забелязва даже при шофиране и следене на пътя и горният ръб е под линията на стъклото и не създава никакъв дискомфорт.
Чуйнете в гугъл да видите повечето производители какви телевизори са избухали вътре.И за какъв кич и особено при Е класата 2024+ е все едно с дъвка плеснато там дигиталното табло
Е Класа
5-та серия
Пежо някакво
Toyota
Пак казвам изобщо не се забелязва даже при шофиране и следене на пътя и горният ръб е под линията на стъклото и не създава никакъв дискомфорт.
Чуйнете в гугъл да видите повечето производители какви телевизори са избухали вътре.И за какъв кич и особено при Е класата 2024+ е все едно с дъвка плеснато там дигиталното табло
Е Класа
5-та серия
Пежо някакво
Toyota
ЗА ВСЯКАКВИ АВТОЧАСТИ И КОНСУМАТИВИ
0️⃣8️⃣9️⃣ 9️⃣1️⃣1️⃣ 6️⃣9️⃣6️⃣9️⃣
- odo
- Мнения: 4092
- Регистриран на: 06.08.2015, 14:09:21
- Репутация: 719
- Гараж: Х3 М40i
- YYakovliev
- Мнения: 3096
- Регистриран на: 16.08.2020, 17:55:25
- Репутация: 5810
- Местоположение: София
- Гараж: Superb III Facelift L&K, 2.0 TSI, EA888 Gen.4, 7DSG, 4x4, 426 PS, 561 Nm
ТЕСТ ДРАЙВ СУПЪРБ IV
Коя е разликата?gbuyukliev написа: ↑22.05.2024, 09:52:36 Също така, излезе интересна информация за 265-те коня - https://www.auto-data.net/bg/skoda-supe ... -dsg-51750. 400 nm при 1650 - 4350 оборота. Драстична разлика спрямо предната генерация.
тема коментари: viewtopic.php?f=37&t=3706 | тема проект: viewtopic.php?t=4340
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.10.2023, 16:59:20
- Репутация: 155
- Местоположение: София
- Гараж: Skoda Superb III Combi Facelift L&K, 2.0 TSI, 280hp
ТЕСТ ДРАЙВ СУПЪРБ IV
Кой ще връща февруарските и мартенските супърби?
Чакай малко кисело грозде - защо ми се струва, че еквивалентен автомобил е по-евтин сега? Моята, която няма теглич, стъклен таван и подгряване, по ценова листа беше 110к. Гледам, ако съдя по предварителната ценова листа, колата излиза 101к.
Чакай малко кисело грозде - защо ми се струва, че еквивалентен автомобил е по-евтин сега? Моята, която няма теглич, стъклен таван и подгряване, по ценова листа беше 110к. Гледам, ако съдя по предварителната ценова листа, колата излиза 101к.
Current: Skoda Superb III Combi Facelift L&K, 2.0 TSI 280hp - 2024г
Ex: Opel Insignia A Sports Tourer FL 2.0 TDI Automatic 170hp - 2016г
Ex: Opel Vectra C FL 2.2 Direct Automatic 150hp - 2008г
Ex: Audi A6 Avant C4 Quattro 2.5 TDI 140hp - 1996г
Ex: Opel Insignia A Sports Tourer FL 2.0 TDI Automatic 170hp - 2016г
Ex: Opel Vectra C FL 2.2 Direct Automatic 150hp - 2008г
Ex: Audi A6 Avant C4 Quattro 2.5 TDI 140hp - 1996г
- marcas
- Мнения: 389
- Регистриран на: 24.08.2023, 11:21:32
- Репутация: 181
- Местоположение: София
- Гараж: Skoda Superb III L&K 272 PS, 7 DSG
- Драгомир
- Мнения: 838
- Регистриран на: 17.05.2015, 23:08:09
- Репутация: 1110
- Местоположение: Пловдив / София
- Гараж: Octavia 3, 1.4 TSI, 140к.с., 6M
Octavia 4, 1.5 TSI, 150к.с., 6М
ТЕСТ ДРАЙВ СУПЪРБ IV
Този heads up и двете глави ли държи вдигнати
Извинявам се за спама, но не се сдържах. Вече няколко пъти чета за heads up и ми стана смешно.
Последно промяна от Драгомир на 22.05.2024, 20:04:47, променено общо 1 път.
- ostavime
- Мнения: 167
- Регистриран на: 04.01.2018, 16:49:49
- Репутация: 77
- Гараж: Cadillac DeVille
ТЕСТ ДРАЙВ СУПЪРБ IV
Тези, които си мислеха, че сключват сделката на живота си, а сега ще карат стара (морално, визуално и технологично) кола, която няма голяма разлика в цената. Е, няма да ги връщат де, но със сигурност ще съжаляват, което естествено никога няма да признаят, но дълбоко в себе си, ще знаят, че са направили грешка с покупката на стар модел, уж, само за да ги кара от точка А до точка Б. Все едно старата не им е вършила същата работа.
Въпрос на личен избор и предпочитания, разбира се.
- zloQQ
- Мнения: 3761
- Регистриран на: 25.03.2017, 23:29:31
- Репутация: 1409
- Местоположение: София
- Гараж: ŠKODA Octavia L&K 1.9 TDI AHF
ŠKODA Octavia vRS 2.0 TDI CR CEGA - Обратна връзка:
ТЕСТ ДРАЙВ СУПЪРБ IV
Алоу, собствениците на морално, визуално и технологичните остарели коли! Бръкнете и заделете някаква сума все пак за сеанса от психолога, бръкнал дълбоко в душите Ви и изкарал наяве същността Ви!
Последно промяна от zloQQ на 28.05.2024, 15:55:14, променено общо 1 път.