Страница 6 от 8
Закупуване на superb IV ген
Публикувано: 08.12.2024, 15:39:25
от OctavianNot
Е, 4х4 за сцеплението е полезно?
DasSkoda написа: 06.12.2024, 21:30:10
И след 100км/ч започва да пречи вместо да помага.
Защо е така?
Закупуване на superb IV ген
Публикувано: 08.12.2024, 17:04:10
от bega4kata
Защото има двойно повече съпротивление при търкаляне,което със скоростта нараства в прогресия.
Закупуване на superb IV ген
Публикувано: 08.12.2024, 18:01:04
от maiden
DasSkoda написа: 06.12.2024, 21:30:10
Колко често правиш 0-100, и колко 100-200?
В реалния живот, втория показател е по-важен.
А не тръгни и спри на следващия светофар!
Питай хората с електричките кое е по-важно според тях
![pardon [smilie=pardon.gif]](./images/smilies/pardon.gif)
Закупуване на superb IV ген
Публикувано: 08.12.2024, 18:22:23
от DasSkoda
Да продънят ушите на околните ,че електрически тротинетка на 4 гуми е върха на сладоледа
![sarcastic [smilie=sarcastic.gif]](./images/smilies/sarcastic.gif)
Закупуване на superb IV ген
Публикувано: 08.12.2024, 18:35:03
от stefan L
bega4kata написа: 08.12.2024, 17:04:10
Защото има двойно повече съпротивление при търкаляне
Като Мерца, който чакаш
![sarcastic [smilie=sarcastic.gif]](./images/smilies/sarcastic.gif)
При електричките са 2 отделни мотора и загуби няма
Дисциплината 0-100 присъства в заводските характеристики на всеки автомобил, за разлика от 100-200, защото второто може да се тества само на НЯКОИ немски магистрали, а първото - навсякъде.
Закупуване на superb IV ген
Публикувано: 08.12.2024, 19:16:58
от bega4kata
Ееее,при електричките е друга работа
Сега обясних за суперба. Няма нищо общо с електички и Мерцедеси.
Като стана на въпрос за него,да така е. И е още по зле със загубите защото е по малко аеродинамичен и е с хидротрансформаторна скоростна кутия,не с дсг като въпросния Суперб.
Стига го намесвахте тоз Мерцедес във всяка тема ,ще го урочасате
![sarcastic [smilie=sarcastic.gif]](./images/smilies/sarcastic.gif)
Закупуване на superb IV ген
Публикувано: 08.12.2024, 19:23:45
от DasSkoda
stefan L написа: 08.12.2024, 18:35:03
При електричките са 2 отделни мотора и загуби няма
загуба нямаш от раздатка и диференциали които свързват задният диференциал.
Но пак, има два диференциала които малко или много оказват влияние на съпротивлението.
Закупуване на superb IV ген
Публикувано: 08.12.2024, 19:44:54
от lpetrovv
bega4kata написа: 08.12.2024, 19:16:58
Стига го намесвахте тоз Мерцедес във всяка тема ,ще го урочасате
Ако беше Кодиак.....
Закупуване на superb IV ген
Публикувано: 08.12.2024, 20:11:04
от bega4kata
Хептен
Закупуване на superb IV ген
Публикувано: 09.12.2024, 22:27:43
от maiden
Форумът все повече заприличва на БМВ форум
300 коня били малко, stage 2, 3, 4..
Кожи, алкантари, пиано лак, дехром.
Фолиа, спойлери, антикрила, керамика.
Други си карали колата на Спорт в задръстване, защото кутията била глупава.
![sarcastic [smilie=sarcastic.gif]](./images/smilies/sarcastic.gif)
Малко да се осъзнаем, че това е Шкода, а не Ролс Ройс.
Закупуване на superb IV ген
Публикувано: 09.12.2024, 22:29:09
от bega4kata
Всеки луд с номера си
![sarcastic [smilie=sarcastic.gif]](./images/smilies/sarcastic.gif)
Закупуване на superb IV ген
Публикувано: 09.12.2024, 23:05:52
от Stoyanov
“glorious” написа: 06.12.2024, 21:06:00
При кола над 150 к.с. и желание да се изтреляш на някое кръстовище или светофар- дренки...или въртиш на място или отнемаш от газта, тоест не ползваш всичките коне. Така
Това малко тип всеки си гледа от неговата камбанария. Ако караш кола на предно, съответно и не много широки гуми - нормално. Затова обикновено и колите със значително повече мощност са или задно или 4х4. А тия със задно като са с широки гуми нямат проблем със старта, дори с много повече коне.
stefan L написа: 08.12.2024, 18:35:03
Дисциплината 0-100 присъства в заводските характеристики на всеки автомобил, за разлика от 100-200, защото второто може да се тества само на НЯКОИ немски магистрали, а първото - навсякъде.
Това е от едно време. Да не говорим, че 100-200 дори много коли няма да могат да го покрият. По смислено е 0-100 за колите като цяло, но за по бързите коли е безсмислено.
Аз подкрепям тезата, че кола, която върви повече 100-200 е много по приятна за каране от такава бърза 0-100. Едното ти създава усещане все едно не му достига мощност, другото, че разполагаш с много потенциал.
Закупуване на superb IV ген
Публикувано: 09.12.2024, 23:12:21
от stefan L
Stoyanov написа: 09.12.2024, 23:05:52
Аз подкрепям тезата, че кола, която върви повече 100-200 е много по приятна за каране от такава бърза 0-100. Едното ти създава усещане все едно не му достига мощност, другото, че разполагаш с много потенциал.
Да де, ама кола, която е бърза 0-100 е също толкова бърза и 100-200

Закупуване на superb IV ген
Публикувано: 09.12.2024, 23:19:51
от Stoyanov
stefan L написа: 09.12.2024, 23:12:21
Да де, ама кола, която е бърза 0-100 е също толкова бърза и 100-200
Въобще не е така. Като сравняваш коли на сходни коне, ама едната със задвижване на всички колела, а другата само задно, разликата в поведението е огромна. Съответно и тази на задно върви много повече след 100 и обратното.
Закупуване на superb IV ген
Публикувано: 09.12.2024, 23:35:00
от stefan L
Дори и да е така тоя вървеж къде ще го пробваш? Къде ще го практикуваш? В Германия?
![sarcastic [smilie=sarcastic.gif]](./images/smilies/sarcastic.gif)