Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела

Всичко за Шкода Октавия, произведена от 2013г. до днес
Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7468
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела

Мнение от bega4kata » 18.04.2018, 19:57:39

Ходих днес на диното.
Пледния път беше дала 238 киловата на гуми.

Вдигнала е 16 киловата на колелата. Тоест 22 коня на колелата и 26 коня на мотора.
От интейка и колера.

Изображение

Изображение



Интейк и интеркулер. 26 коня,за 4 бона [smilie=sarcastic.gif]
Доволен съм.Колата е отзивчива,без турбо лаг,мощността е равномерно разгръщаща се и прецизно контролируема.Стоковия съединител (ПЕРЦЕ) си държи.На първа и втора предавки ,въртящият момент и мощността са редуцирани съобразно това ,че колата е на предно само.Стартира перфектно от място.
Супер е.
Това е НАМАЛЕН ФАЙЛ-лоу буст или такъв за механична кутия със стоков съединител с намален въртящ момент.
Относно колко вдига един интейк и един колер... видя се колко вдигат коне, всеки може да си прецени ВЕЧЕ дали си заслужават.Направиха се и ОТНОВО се предоставиха като информация във форума,нужните замервания.
За мен лично, за по 12-13 коня увеличение всеки средно да кажем , е спорно малко дали си струва да се дават по 2 хиляди лева за интейци и колери.
Но пък е манияшко [smilie=sarcastic.gif] както казва чичо Ваньо. Сега колата е оригинален Рево кар. Всичко и е оем Рево [smilie=sarcastic.gif]


Revo stg3 by PERFORMANCE99 Tuned

Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Мнения: 1706
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела

Мнение от La Furia Roja » 18.04.2018, 22:23:02

Чудесен резултат.
346к.с. на колела, което значи 403 к.с. на двигател при 14процента загуби и 412 к.с. при 16 процента загуби.
За мен колата има 400к.с.
Има и чудесните 560Нм на двигател.
Графиката е плавна и е видно, че мощността е изтеглена в по-високите обороти.
За това сток съединителят издържа.


Като цяло колата даде:Dynojet Dynamometer
238.1 Кв на гуми с Катализатор и оем интейк и оем колер от Голф Р.
241.4 Кв на гуми без Катализатор и оем интейк и оем колер от Голф Р.
254.7 Кв на гуми с Катализатор и Рево Интейк и Рево Кулер.

16.6Кв или 22.6 К.с на гуми има печалба от Кулера и Интейка.
26к.с. на двигател е това.



Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7468
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела

Мнение от bega4kata » 18.05.2018, 22:05:58

Като цяло колата даде-ъпгрейдите както следва:Dynojet Dynamometer
161,2 Кв на гуми с Катализатор HJS-200cpsi,генерация Бащук 70мм.и оем интейк и оем колер с ооригинален софтуер.
193,0 Кв на гуми с Катализатор HJS-200cpsi,генерация Бащук 70мм.и оем интейк и оем колер и Щайнбауер бокс.
238.1 Кв на гуми с Катализатор HJS-200cpsi,генерация Булхикс 76мм.и оем интейк и оем колер от Голф Р.-Рево ст.3 софт.
241.4 Кв на гуми без Катализатор,генерация Булхикс 76мм.и оем интейк и оем колер от Голф Р.-Рево ст.3 софт.
254.7 Кв на гуми с Катализатор HJS-200cpsi,генерация Булхикс 76мм.и Рево Интейк и Рево Кулер.-Рево ст.3 софт.

16.6Кв или 22.6 к.с. на гуми е печалбата от Кулера и Интейка на Рево.
Тоест 26к.с. на двигател.

Катализатора HJS съм го върнал,за да съм отговорен за околната среда,да е по-тиха и да не мирише на гадно зад автомобила.Без катализатор е адска смрад лютива отзад.
Беше грешка декатпайпа(катлеса).Дава само 5 к.с.печалба,спрямо спортния катализатор HJS с 200 клетки на квадратен инч-Евро 6.


Revo stg3 by PERFORMANCE99 Tuned

Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7468
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела

Мнение от bega4kata » 27.05.2018, 22:54:22

Зная,че по турбопътищата има много силна рестрикция-завоя веднага след турбото. Заглушителя на турбото също нарушава и забавя въздушния поток. Бях си купил mufler делийтер на APR,но той беше доста несполучлив според мен и си върнах оем-ския.
Бях разочарован и от тунинг турбопътищата на колегите.Нямаха планки за зкрепване като оем-ските и стояха във въздуха държащи се на маркучите и се опираха тук и там.Протриваха се,трябваше да се прикрепват със свински опашки,изолирбанд.Подобни творчества и импровизации не ми харесват.
Появиха се адекватни тръби вече,които са със захвати за мотора както са оем-ските,както и със захвати за инсталацията.Най-перформанс тръбата ми се стори,тази която идва в комплект с мъфлър делийта, които е конусен и най-голям от на всички други тунинг фирми.Дугите фирми предлагат turbo muffler delete със заводско фи. Чрез конусния разширяващ се мъфлър делитер, се освобождава най-добре издухването на турбото и първия най-рестриктивен завой става с най-голямо фи от на всички други фирми предлагащи турбопътища.
Това е най-рестриктивната част на снимката по долу.

Изображение

Изображение

Обърнете внимание,каква огромна пречка и рестрикция са сътворили от оем. [smilie=fool.gif]

Изображение

Не стига че е малко,ами има и брутален ръб на пътя на въздуха.

Изображение

Това е нещото което трябва да се премахне и ъпгрейдне.

Изображение


Revo stg3 by PERFORMANCE99 Tuned

Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7468
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела

Мнение от bega4kata » 27.05.2018, 23:09:26

Поръчах това за стрелата. Мъфлер делийт конусен (разширяващ се),силиконов маркуч за завоя и тръба.

Изображение

Изображение

Тук се вижда конуса на заглушителя.И колко по-голям е от оем-ския в задния си край,както и от на другите тунинг фирми,които ги правят с оем-ско фи.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Тръбата си има планки към оригриналните маста за закрепване-към главата и блока.Прехвърляш си гумичките с болтчетата от оем-ския турбопът.Има и място за закрепване на инсталацията.

Изображение

Изображение

Изображение


Revo stg3 by PERFORMANCE99 Tuned

Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7468
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела

Мнение от bega4kata » 27.05.2018, 23:22:31

Тук се вижда разликата много добре :)

Изображение

Изображение

реалната разлика [smilie=pardon.gif]

Изображение

Изображение


Revo stg3 by PERFORMANCE99 Tuned

Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7468
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела

Мнение от bega4kata » 27.05.2018, 23:39:49

Това е завоя с новия маркуч.Пасва идеално,отстояниятя са ок.

Изображение

Изображение

Изображение

Така стои към мъфлър делийта.

Изображение

И така застава и се свързва отдолу към маркуча на Рево.

Изображение

Изображение

Изображение

Много голяма разлика усетих.Аз от кулера и интейка не усетих такава сила да и дойде. След 4500 до 6500.


Revo stg3 by PERFORMANCE99 Tuned

Потребителски аватар
BlackPearl

Site Admin
Мнения: 6642
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Контакти:

Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела

Мнение от BlackPearl » 28.05.2018, 09:28:39

[smilie=sarcastic.gif]
Много е добре тръбата. Те , заедно със Спулън (Spullen) бяха едни от първите към 2015г. които пуснаха тази "конверсия" за МК7.
Искал е да е като заводско, ето го. Е, развали малко визията си и "нахока" ОЕМ, сложи друго , а не ОЕМ РЕВО.
Но, това са бели кахъри.
браво

П.С: Сами си разпитва из фейса, за коли с IS38ETR- турбо лаг пита :) руските тунери.....
Аз бях писал отдавна:
- кулерче, интейк, тръби- това вече мина (и за тях не знаеше, че ще слага)
....остана сега и онази версия на съединител да си сложи между АУДИ и Шкода и да скача на турбо, ама той още не го знае!
[smilie=sarcastic.gif]

П.С: В Килърбрейкс-а излязоха спирачки пак: Скачай, пак е оферта за 370мм. предни:
http://www.killerbrakes.com/product/aud ... e-kit-gti/



Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7468
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела

Мнение от bega4kata » 31.05.2018, 22:35:09

Както каза един колега,-ямурлуче тунинг [smilie=sarcastic.gif] Голяма тъпотия е.Тренирах и на сухо със старата турбина и Рево катлеса :) Навсякъде ме сърби.

Изображение

Изображение


Revo stg3 by PERFORMANCE99 Tuned

Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7468
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела

Мнение от bega4kata » 10.07.2018, 15:50:15

Тази година неочаквано за мен,получих най-престижната според мен награда на Събора.
Проект на годината.
Благодаря [smilie=thank_you2.gif] Голяма чест е за мен да я получа.

Изображение

Изображение





Revo stg3 by PERFORMANCE99 Tuned

Отговори

Върни се в “Octavia III”