Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята

Всичко за Шкода Октавия, произведена от 2013г. до днес
Потребителски аватар
Бай Миле-Шивача

Škoda Racer
Мнения: 246
Регистриран на: 14.03.2015, 20:57:48
Репутация: 41
Местоположение: Шумен
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl killer
Контакти:

Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята

Мнение от Бай Миле-Шивача » 18.11.2016, 08:20:21

1.Стоково състояние на пералнята :
- Skoda Octavia VRS Challenge MK3 2.0 TSI DSG Wagon
- 220c.h.p. 350c.Nm CF DIN
- Черен Пакет включващ Черна Рамка на Маската, Черни Странични Огледала, Черна Лайстна на Страничните Прозорци
- Панорамен Покрив с Електроуправляем Шибидах
- Пакет Симпли Клевър включващ Поставка за Телефон, Пепелник, Кошче за Отпадъци - монтирано на кората на предната дясна врата
- Четири Гумени Стелки за Краката с Лого Октавия, Двулицева Стелка с Гума и Мокет за багажника
- Кожен Салон
- Подгрев на Предни Седалки
- Подгрев на Предно Стъкло
- Подгрев на Странични огледала
- Подгрев на Дюзи на Стъкломиячната Система
- Аудио Болеро плюс Радиоприемник с ДАБ функция
- Цветен Максидот Дисплей
- Подсилен Щит на Двигателя
- Еуратек Варна Октомври 2014г.
2. Списък към пералнята включващ всеки тунинг елемент и сервизa на инсталирането му:
- ЛЕД пакет - Gunter Service Varna
-OEM VW Задна Спирачна Система 310мм Вентилирани Дискове - VW Bg - Gunter Service Varna
-Фланци отзад 1,5 см - Сервиз за гуми Жижо
-REVO 2.0 TSI EA888 Gen 3 MQB Carbon Fiber Intake System - Gunter Service Varna
-REVO Carbon Fiber Turbo Inlet Pipe - Gunter Service Varna
-APR 2.0 TSI Intercooler System for MQB Platform Vehicles - Gunter Service Varna
-OEM VW Turbo IS38 - Performance 99 Tuned
-HJS 200 cell 76.2мм Катализатор - Gunter Service Varna
-REMUS cat-back system, with homologation and REMUS Sound Controller
-DV+ GFB Клапа - Awesome GTI - Gunter Service Varna
-Турбо Мъфлер Дилийт Racingline - Awesome GTI - Gunter Service Varna
-Турбо Аутлет Пайп CTS - Gunter Service Varna
-Тротъл Пайп CTS - Gunter Service Varna
- VRS Logo Badges по Предната Решетка и Задния Капак Black Design - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- VRS Logo Badges по Корите на Четирите Врати и по Реглажите на Предните Седалки - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- VRS Logo Badges по Праговете на Предните Врати
- VRS Logo Badges по Праговете на Задните Врати - SuperSkoda - Gunter Service Varna
-Revo Logo Badges - Тука няма да кажа кой ми ги лепи [smilie=sarcastic.gif]
- Амортисьори на Предния Капак, заместващи Стоковата Щека - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- ОЕМ Кора покриваща Манифолда и допълваща визуално ОЕМ Кората Върху Двигателя - Skoda Bg - Gunter Service Varna
- OEM Кора покриваща Вътрешната страна на Предния Капак - Skoda Bg - Gunter Service Varna
- Червен Кожен Калъф на Ръчната Спирачка - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- Червен Лед Индикатор на VRS Mode Бутона - Gunter Service Varna
- Активиране на Халогени, Следящи Ъгъла на Завой - Gunter Service Varna
- Деактивиране на Звуков Генератор - Gunter Service Varna
-CTS Oil Cooler Cap - Gunter Service Varna
-CTS B-Cool Billet DSG Filter Housing - Gunter Service Varna
-Плочки Предна Спирачна Система VRS Logo - Gunter Service Varna
-Преден DTM Спойлер Черна Перла - Тони Лак Сервиз Варна
-Заден спойлер Черна Перла - Тони Лак Сервиз Варна
-Rieger rear skirt insert - Gunter Service Varna
-Защитно фолио на Всички Фарове - Miro Folio Рогачево
-MICHELIN Pilot Sport Cup 2: Одобрена за шосейна употреба, проектирана за пистата
-Skoda 19´wheels XTREME, RS230 limited edition, originally built for Octavia III RS 230 version, 5x 112, dimensions 7,5J x 19"
-Eibach Sportline Lowering Springs Front and Rear-Gunter Service Varna
- Амортисьори Bilstein B6 Shock Absorber Kit-Gunter Service Varna

3.Ето и снимки представящи колата


И не на края искам да изкажа голямо благодаря на Сами,Искрен и брат ми (без който може би нямаше да имам Шкода [smilie=friends.gif] ) !!! Естествено на форума и всички страхотни приятели които намерих тук !!! БЛАГОДАРЯ ВИ браво
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



Потребителски аватар
Бай Миле-Шивача

Škoda Racer
Мнения: 246
Регистриран на: 14.03.2015, 20:57:48
Репутация: 41
Местоположение: Шумен
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl killer
Контакти:

Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята

Мнение от Бай Миле-Шивача » 05.02.2019, 09:33:56

Обновена !!! [smilie=yahoo.gif]



Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2542
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 937
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 05.02.2019, 10:14:58

Абсолютно автомобилно ПОРНО!!!
Красота и истински перформънс.
Така трябва да се правят нещата!
браво



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Потребителски аватар
nrayanov

Škoda Фен²
Мнения: 549
Регистриран на: 19.04.2018, 12:04:10
Репутация: 81
Местоположение: София
Гараж: Все още в процес на избор на правилната Skoda
Контакти:

Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята

Мнение от nrayanov » 06.02.2019, 13:31:27

Супер е. Толкова много ми хареса, че за момент си помислих дали и аз да не си взема vRS. Само за момент обаче.

Може ли снимки на Скаута дето е там да видим, и той изглежда много добре. [smilie=sarcastic.gif]



Потребителски аватар
Бай Миле-Шивача

Škoda Racer
Мнения: 246
Регистриран на: 14.03.2015, 20:57:48
Репутация: 41
Местоположение: Шумен
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl killer
Контакти:

Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята

Мнение от Бай Миле-Шивача » 07.02.2019, 10:06:24

nrayanov написа:
06.02.2019, 13:31:27
Може ли снимки на Скаута дето е там да видим, и той изглежда много добре.
Малко трябва да го поизмием и ще направим ;)



Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7378
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 735
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята

Мнение от bega4kata » 15.05.2019, 00:14:48

ИзображениеИзображение


Revo stg3

Потребителски аватар
Performance99

Škoda Фен²
Мнения: 341
Регистриран на: 20.03.2016, 15:19:27
Репутация: 48
Местоположение: с. Съдиево|Бургас
Гараж: VAG
Контакти:

Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята

Мнение от Performance99 » 03.10.2019, 17:51:56



Изображение

Изображение

За коментар директно се обръщайте към @Бай Миле-Шивача



Потребителски аватар
BlackPearl

Site Admin
Мнения: 7170
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 605
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Контакти:

Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята

Мнение от BlackPearl » 06.10.2019, 16:22:41

Каква поредна драма, уважаеми зрители.
Ходих до Милчо, за да закачим колата, да я замеря и да и зачистя грешките.
Първо, Милчо е бастун, че знаеше, че ще има тестове , но беше останал с 15литра гориво V-Power 100октана.
Сложихме (в последствие) добавка и още 12 литра 95- Петрол, понеже там където бяхме нямаше бензиностанции с високи октани.

Преди да сложим обаче 95, Милчо кара колата и направи няколко ръна.
Още тогава усетих и му казах- За мен тази кола ПРАВИ ДЕТОНАЦИИ между 160 и 190 се усеща най-добре. (лично мнение).
Милчо , беше споделил, че на ДИНОТО в ГОРНА като ходили, момчето му казало: Тази кола прави детонации.
След като сложи Полара и Дидо "уж" му казал, че е на ПЕРФОРМАНС Б- 98 октана хай бууст- В КОЕТО НЯМА НИЩО ВЯРНО, решихме с Милчо да проверим и замерим, направим ЛОГ-файлове.
Ето ги снимките от ПРЕДХОДНАТА СТРАНИЦА за на Милчан файла и режимите:
ИзображениеИзображение

Аз съм казвал и за моята кола:
REVO изискват, като се направи колата, да се направят ЛОГОВЕ.
Почва се от най-ниския ПЕРФОРМАНС (на СПС суйтча). С най-добро гориво. Прави се- ОК е, вдига се следващия ...и така, докато не се появи проблем. От там нататък, клиента си знае - НА КОЕ И КАК Е и вече си преценява как да си кара.
ДОБРЕ, ЧЕ БЕШЕ ТОДОР - todor87, да каже и да "ни отвори" очите. Защото, типично по български се доверяваме, а не четем и не се интересуваме и накрая може и да си изпатим! Бая имаме да го черпим!
С Дидо, имах разговор тази седмица и бях много ясен и му казах, че това е ИЗИСКВАНЕ НА РЕВО и е редно да се спазва, а не да се казва :
Нямаме горива- карайте си НЕ НА 100ОКТАНА. (от тук, ще се види, че тя и на 98 НЕ МОЖЕ. И не само, че НЕ МОЖЕ, а е МЕГА ЗЛЕ - лично мнение).
За мен, да дам хиляди левове и да се казва така е несериозно.
След като и Цецо хал-хабера видя, че си карал колата на 100октана толкова време, а тя дава детонации и сега на 98 е по-добре, беше ред на Милчо хал-хабера.

Първо, още преди да зареждаме направихме няколко ръна с колата (100октана гориво) , за да видим какви параметри дава:
100-200
НА ЕКО РЕЖИМ - затворени клапи:
Изображение

На Спорт Режим - отворени клапи:
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение

И така, заредихме 12литра 95 на Петрол + добавка към 10-12 литра останали V-POWER 100 октана и започнахме да правим логове.
Искам да кажа, че дори и 100 октана да бяхме заредили и 2 добавки да сложим, НЕ МОЖЕ ДА СЕ КОМПЕНСИРАТ разликите / корекциите и повечето детонации:


НЕ ЗНАМ РЕАЛНО, колата на какъв режим е. За това , почнахме както си беше: Аз мисля, че това си беше ПЕРФОРМАНС C - 98 oктана,( но може би е била на най-високото, след като прегледах данните)
Милчо кара, аз гледам. Понеже беше на спортно събитие на сина си. Милчо трябваше да отиде да гледа, остави ми колата, аз да я карам.
Та, направих логове, както му казах и на Милчо докато кара, аз чувствам, че колата между 160 и 190 НЕ СЕ ДЪРЖИ ДОБРЕ. Той каза- Да, има го това нещо. И аз го чувствам.
Корекциите почват от 2300оборота:
ГЛЕДАЙТЕ ЗА МИНУСИ КОЛОНКИ K / M / O / Q
LOG-01-IDE00021_&amp;7Milcho98octane.zip
Всеки може да види и да прецени, за какви корекции става дума: Всеки може да види и ignition timing. Как ходи като улав.
Показатели от 7.8, даже и 6 нагоре са НЕНОРМАЛНИ! И това е в хладно време, в топло не знам?
Честно, чудя се , как я е карал тази кола до сега така. [smilie=kiss3.gif]

Взех си моя SPS switch: Дадох на ПОЗИЦИЯ 2, която трябва да е 97 хай бууст: (включих полара, за да видя налягането, иначе ПОЛАРА седи ИЗКЛЮЧЕН, когато кабела на VAG е пуснат. Всеки път при пускането си правя ТЕСТ и така се почва)
Тръгнах с колата, снимах ПОЛАРа, за да видя налягането:

Колата (лично на мен), на 3та се държи доста по-добре с тази настройка: Нагоре, пак се усеща (на 4та между 160 и 190), че и е мъка малко.
Тук се вижда, как корекциите почват от 3050оборота вече:
Да кажем, че САМО със 100 октана, повечето корекции ще се намалят и ще изчезнат, но тези НАД 3- никакъв шанс.
LOG-01-IDE00021_&amp;7Milcho97highboost.zip
Искам да поясня, че колата се кара на 17-18 градуса с ИЗКЛЮЧЕН КЛИМАТИК. Ако е топло и с включен климатик, циркът ще е по-голям!

Пак взех SPS switch-а, сложих го на ПОЗИЦИЯ 1: 97 октана
Карах с ВКЛЮЧЕН КЛИМАТИК на 18 градуса този път. Понеже, напреднахме с времето, не цъкнах (моя грешка, че бързах)отметката за по-детайлна справка.
Тук, вече нещата са най-добре. Минимални корекции , които не са фрапантни и са допустими. Със 100 октана гориво, колата ще спи.
LOG-01-IDE00021_&amp;7Milcho97low.zip
Обърнете внимание, игнишън тайминга и на 97 хай и на 97 лоу е много по-добре от 1я файл, където (уж е 98 или 98 хай- НЕ ЗНАМ НА КАКВО Е БИЛА КОЛАТА).

И така, Милчо си е карал така колата 3 години (с 1 прекъсване) [smilie=sarcastic.gif] . Тя си детонира зверски и си прави корекциите.
На паркинга ги изговорихме тези неща, показах му таблиците (КАТО АЗ НЕ ПРЕТЕНДИРАМ ДА СЪМ ТУНЕР И РАЗБИРАЧ), изказах лично мнение на база на тези ЛОГове.
Милчо каза- остави я на ПОЗИЦИЯ 2 - 97 хайбууст (изхождайки от файла му).
Аз му казах- твоя е колата, твоя воля. Сложих му сутча на позиция 2 и това беше.
Аз тръгнах да се прибирам, Милчо - също.
Казах му да зареди 100 октана до горе и да види и си прецени как усеща колата. За мен, тя върви по-добре отколкото беше преди, особено на 3та скорост.

Очакваме продължение!
Каква поредна драма, уважаеми зрители!
За справка, при мен - при 100октана настройка, детонациите ми се появяват след 4100оборота.
С 98 нямам проблеми, като карам със 100октана гориво.Не слагам добавки.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Изображение

Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Мнения: 1701
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Репутация: 126
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята

Мнение от La Furia Roja » 06.10.2019, 17:06:55

Потресен съм. Това е безобразно. Само да попитам това работа на Искрен ли е или на Дилърите?



Потребителски аватар
todor87

Škoda Racer
Мнения: 1773
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Репутация: 338
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI Revo Stg3~390hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T

Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята

Мнение от todor87 » 06.10.2019, 17:08:00

BlackPearl написа:
06.10.2019, 16:22:41
Каква поредна драма, уважаеми зрители.
Каква драма....., това е пълна излагация...
Какви ти детонации, това са баси гърмежите, стойности от -5, -6, -7.8 дори [smilie=fool.gif]

Нали за това @Бай Миле-Шивача ходи до Дидо-Performance99, да му нагласи перформанс режима и сложи полара?
Обаче като гледам, нито ПоларФис-а, нито перформанс режима са нагласени правилно, което е меко казано смешно, направо е скандално или напараво хал-хаберско.
BlackPearl написа:
06.10.2019, 16:22:41
Дидо "уж" му казал, че е на ПЕРФОРМАНС Б- 98 октана хай бууст
"Уж" или му е казал?
Защото, ако е казал това, то няма никаква връзка с реалноста...ясно се вижда от инсталирания софтуер, че "перформанс Б" режима е 98 lb - 98 лол буст. Следващия "режим Це(С)" вече е 98. Това, че няма букви след цифрите означава, че режима е с фул буст или както ние му казваме в случая хай буст.
То добре все пак, че е бил на "Б" лол буст, че не ми се мисли какви детонации ще прави на "Це" режима...
За Полара направо си е нищо, сравнено с това..., че ти е пуснал определената/зададената стойност плюс атмосферното налягане, които взети заедно, а дори и по отделно не интересуват никой, камо ли Милчо [smilie=pardon.gif]
Да пуснеш някой от сервиза си с такива показания е меко казано Не професионално.
Това е за 15мин. работа!

В потрес съм, за мен това е пълно БЕЗХАБЕРИЕ...ще ме прощавате... [smilie=ireful1.gif]

п.с. Разгледах лог файловете и аз бих карал на 97lb, позия 1 на спс суича. Данните са идентични във високите обороти след 4к. със 97 фул буст режима и разгъща плавно мощноста в целия диапазон на оборотомера.
Лично мнение.
Последна промяна от todor87 на 06.10.2019, 17:24:35, променено общо 2 пъти.


Изображение ECU Stg.3
tuned flashed by Performance99, tuned by me
Изображение TCU Stg.3
by DSG-doctor BG

Отговори

Върни се в “Octavia III”