Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Бай Миле-Шивача
- Мнения: 285
- Регистриран на: 14.03.2015, 20:57:48
- Репутация: 57
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl killer
- Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята
1.Стоково състояние на пералнята :
- Skoda Octavia VRS Challenge MK3 2.0 TSI DSG Wagon
- 220c.h.p. 350c.Nm CF DIN
- Черен Пакет включващ Черна Рамка на Маската, Черни Странични Огледала, Черна Лайстна на Страничните Прозорци
- Панорамен Покрив с Електроуправляем Шибидах
- Пакет Симпли Клевър включващ Поставка за Телефон, Пепелник, Кошче за Отпадъци - монтирано на кората на предната дясна врата
- Четири Гумени Стелки за Краката с Лого Октавия, Двулицева Стелка с Гума и Мокет за багажника
- Кожен Салон
- Подгрев на Предни Седалки
- Подгрев на Предно Стъкло
- Подгрев на Странични огледала
- Подгрев на Дюзи на Стъкломиячната Система
- Аудио Болеро плюс Радиоприемник с ДАБ функция
- Цветен Максидот Дисплей
- Подсилен Щит на Двигателя
- Еуратек Варна Октомври 2014г.
2. Списък към пералнята включващ всеки тунинг елемент и сервизa на инсталирането му:
- ЛЕД пакет - Gunter Service Varna
-OEM VW Задна Спирачна Система 310мм Вентилирани Дискове - VW Bg - Gunter Service Varna
-Фланци отзад 1,5 см - Сервиз за гуми Жижо
-REVO 2.0 TSI EA888 Gen 3 MQB Carbon Fiber Intake System - Gunter Service Varna
-REVO Carbon Fiber Turbo Inlet Pipe - Gunter Service Varna
-APR 2.0 TSI Intercooler System for MQB Platform Vehicles - Gunter Service Varna
-OEM VW Turbo IS38 - Performance 99 Tuned
-HJS 200 cell 76.2мм Катализатор - Gunter Service Varna
-REMUS cat-back system, with homologation and REMUS Sound Controller
-DV+ GFB Клапа - Awesome GTI - Gunter Service Varna
-Турбо Мъфлер Дилийт Racingline - Awesome GTI - Gunter Service Varna
-Турбо Аутлет Пайп CTS - Gunter Service Varna
-Тротъл Пайп CTS - Gunter Service Varna
- VRS Logo Badges по Предната Решетка и Задния Капак Black Design - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- VRS Logo Badges по Корите на Четирите Врати и по Реглажите на Предните Седалки - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- VRS Logo Badges по Праговете на Предните Врати
- VRS Logo Badges по Праговете на Задните Врати - SuperSkoda - Gunter Service Varna
-Revo Logo Badges - Тука няма да кажа кой ми ги лепи
- Амортисьори на Предния Капак, заместващи Стоковата Щека - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- ОЕМ Кора покриваща Манифолда и допълваща визуално ОЕМ Кората Върху Двигателя - Skoda Bg - Gunter Service Varna
- OEM Кора покриваща Вътрешната страна на Предния Капак - Skoda Bg - Gunter Service Varna
- Червен Кожен Калъф на Ръчната Спирачка - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- Червен Лед Индикатор на VRS Mode Бутона - Gunter Service Varna
- Активиране на Халогени, Следящи Ъгъла на Завой - Gunter Service Varna
- Деактивиране на Звуков Генератор - Gunter Service Varna
-CTS Oil Cooler Cap - Gunter Service Varna
-CTS B-Cool Billet DSG Filter Housing - Gunter Service Varna
-Плочки Предна Спирачна Система VRS Logo - Gunter Service Varna
-Преден DTM Спойлер Черна Перла - Тони Лак Сервиз Варна
-Заден спойлер Черна Перла - Тони Лак Сервиз Варна
-Rieger rear skirt insert - Gunter Service Varna
-Защитно фолио на Всички Фарове - Miro Folio Рогачево
-MICHELIN Pilot Sport Cup 2: Одобрена за шосейна употреба, проектирана за пистата
-Skoda 19´wheels XTREME, RS230 limited edition, originally built for Octavia III RS 230 version, 5x 112, dimensions 7,5J x 19"
-Eibach Sportline Lowering Springs Front and Rear-Gunter Service Varna
- Амортисьори Bilstein B6 Shock Absorber Kit-Gunter Service Varna
3.Ето и снимки представящи колата
И не на края искам да изкажа голямо благодаря на Сами,Искрен и брат ми (без който може би нямаше да имам Шкода ) !!! Естествено на форума и всички страхотни приятели които намерих тук !!! БЛАГОДАРЯ ВИ
- Skoda Octavia VRS Challenge MK3 2.0 TSI DSG Wagon
- 220c.h.p. 350c.Nm CF DIN
- Черен Пакет включващ Черна Рамка на Маската, Черни Странични Огледала, Черна Лайстна на Страничните Прозорци
- Панорамен Покрив с Електроуправляем Шибидах
- Пакет Симпли Клевър включващ Поставка за Телефон, Пепелник, Кошче за Отпадъци - монтирано на кората на предната дясна врата
- Четири Гумени Стелки за Краката с Лого Октавия, Двулицева Стелка с Гума и Мокет за багажника
- Кожен Салон
- Подгрев на Предни Седалки
- Подгрев на Предно Стъкло
- Подгрев на Странични огледала
- Подгрев на Дюзи на Стъкломиячната Система
- Аудио Болеро плюс Радиоприемник с ДАБ функция
- Цветен Максидот Дисплей
- Подсилен Щит на Двигателя
- Еуратек Варна Октомври 2014г.
2. Списък към пералнята включващ всеки тунинг елемент и сервизa на инсталирането му:
- ЛЕД пакет - Gunter Service Varna
-OEM VW Задна Спирачна Система 310мм Вентилирани Дискове - VW Bg - Gunter Service Varna
-Фланци отзад 1,5 см - Сервиз за гуми Жижо
-REVO 2.0 TSI EA888 Gen 3 MQB Carbon Fiber Intake System - Gunter Service Varna
-REVO Carbon Fiber Turbo Inlet Pipe - Gunter Service Varna
-APR 2.0 TSI Intercooler System for MQB Platform Vehicles - Gunter Service Varna
-OEM VW Turbo IS38 - Performance 99 Tuned
-HJS 200 cell 76.2мм Катализатор - Gunter Service Varna
-REMUS cat-back system, with homologation and REMUS Sound Controller
-DV+ GFB Клапа - Awesome GTI - Gunter Service Varna
-Турбо Мъфлер Дилийт Racingline - Awesome GTI - Gunter Service Varna
-Турбо Аутлет Пайп CTS - Gunter Service Varna
-Тротъл Пайп CTS - Gunter Service Varna
- VRS Logo Badges по Предната Решетка и Задния Капак Black Design - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- VRS Logo Badges по Корите на Четирите Врати и по Реглажите на Предните Седалки - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- VRS Logo Badges по Праговете на Предните Врати
- VRS Logo Badges по Праговете на Задните Врати - SuperSkoda - Gunter Service Varna
-Revo Logo Badges - Тука няма да кажа кой ми ги лепи
- Амортисьори на Предния Капак, заместващи Стоковата Щека - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- ОЕМ Кора покриваща Манифолда и допълваща визуално ОЕМ Кората Върху Двигателя - Skoda Bg - Gunter Service Varna
- OEM Кора покриваща Вътрешната страна на Предния Капак - Skoda Bg - Gunter Service Varna
- Червен Кожен Калъф на Ръчната Спирачка - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- Червен Лед Индикатор на VRS Mode Бутона - Gunter Service Varna
- Активиране на Халогени, Следящи Ъгъла на Завой - Gunter Service Varna
- Деактивиране на Звуков Генератор - Gunter Service Varna
-CTS Oil Cooler Cap - Gunter Service Varna
-CTS B-Cool Billet DSG Filter Housing - Gunter Service Varna
-Плочки Предна Спирачна Система VRS Logo - Gunter Service Varna
-Преден DTM Спойлер Черна Перла - Тони Лак Сервиз Варна
-Заден спойлер Черна Перла - Тони Лак Сервиз Варна
-Rieger rear skirt insert - Gunter Service Varna
-Защитно фолио на Всички Фарове - Miro Folio Рогачево
-MICHELIN Pilot Sport Cup 2: Одобрена за шосейна употреба, проектирана за пистата
-Skoda 19´wheels XTREME, RS230 limited edition, originally built for Octavia III RS 230 version, 5x 112, dimensions 7,5J x 19"
-Eibach Sportline Lowering Springs Front and Rear-Gunter Service Varna
- Амортисьори Bilstein B6 Shock Absorber Kit-Gunter Service Varna
3.Ето и снимки представящи колата
И не на края искам да изкажа голямо благодаря на Сами,Искрен и брат ми (без който може би нямаше да имам Шкода ) !!! Естествено на форума и всички страхотни приятели които намерих тук !!! БЛАГОДАРЯ ВИ
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Цун-цун, гуш-гуш!
60 и 70.....130 :))
60 и 70.....130 :))
- Бай Миле-Шивача
- Мнения: 285
- Регистриран на: 14.03.2015, 20:57:48
- Репутация: 57
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl killer
- Обратна връзка:
- ЦецоNOL
- Мнения: 9683
- Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
- Репутация: 12728
- Местоположение: Бургас/Пловдив
- Гараж: SKODA KAMIQ 2024 MONTE CARLO 1.5TSI 6M-MPA3KO
AUDI S4 B8 STAGE 2+ 500+ - SAMANTHA
AUDI A6 ALLROAD C5 2.5TDI - КАМИОНА - Обратна връзка:
Агент на ДС
Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята
Абсолютно автомобилно ПОРНО!!!
Красота и истински перформънс.
Така трябва да се правят нещата!
Красота и истински перформънс.
Така трябва да се правят нещата!
ЗА ВСЯКАКВИ АВТОЧАСТИ И КОНСУМАТИВИ
0️⃣8️⃣9️⃣ 9️⃣1️⃣1️⃣ 6️⃣9️⃣6️⃣9️⃣
- nrayanov
- Мнения: 1302
- Регистриран на: 19.04.2018, 12:04:10
- Репутация: 208
- Местоположение: София
- Гараж: Mitsubishi Outlander 2.0 MiVEC CVT Instyle 4WD MY2020
Toyota Corolla 1.4 D4D Hatchback MMT SOL 2WD MY2005 - Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята
Супер е. Толкова много ми хареса, че за момент си помислих дали и аз да не си взема vRS. Само за момент обаче.
Може ли снимки на Скаута дето е там да видим, и той изглежда много добре.
Може ли снимки на Скаута дето е там да видим, и той изглежда много добре.
- Бай Миле-Шивача
- Мнения: 285
- Регистриран на: 14.03.2015, 20:57:48
- Репутация: 57
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl killer
- Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята
Малко трябва да го поизмием и ще направим
Цун-цун, гуш-гуш!
60 и 70.....130 :))
60 и 70.....130 :))
- bega4kata
- Мнения: 12320
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4299
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium - future
0896670196 - Обратна връзка:
- Performance99
- Мнения: 337
- Регистриран на: 20.03.2016, 15:19:27
- Репутация: 48
- Местоположение: с. Съдиево|Бургас
- Гараж: VAG
- Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята
За коментар директно се обръщайте към@Бай Миле-Шивача
- BlackPearl
- Мнения: 11088
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 4972
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята
Каква поредна драма, уважаеми зрители.
Ходих до Милчо, за да закачим колата, да я замеря и да и зачистя грешките.
Първо, Милчо е бастун, че знаеше, че ще има тестове , но беше останал с 15литра гориво V-Power 100октана.
Сложихме (в последствие) добавка и още 12 литра 95- Петрол, понеже там където бяхме нямаше бензиностанции с високи октани.
Преди да сложим обаче 95, Милчо кара колата и направи няколко ръна.
Още тогава усетих и му казах- За мен тази кола ПРАВИ ДЕТОНАЦИИ между 160 и 190 се усеща най-добре. (лично мнение).
Милчо , беше споделил, че на ДИНОТО в ГОРНА като ходили, момчето му казало: Тази кола прави детонации.
След като сложи Полара и Дидо "уж" му казал, че е на ПЕРФОРМАНС Б- 98 октана хай бууст- В КОЕТО НЯМА НИЩО ВЯРНО, решихме с Милчо да проверим и замерим, направим ЛОГ-файлове.
Ето ги снимките от ПРЕДХОДНАТА СТРАНИЦА за на Милчан файла и режимите:
Аз съм казвал и за моята кола:
REVO изискват, като се направи колата, да се направят ЛОГОВЕ.
Почва се от най-ниския ПЕРФОРМАНС (на СПС суйтча). С най-добро гориво. Прави се- ОК е, вдига се следващия ...и така, докато не се появи проблем. От там нататък, клиента си знае - НА КОЕ И КАК Е и вече си преценява как да си кара.
ДОБРЕ, ЧЕ БЕШЕ ТОДОР - todor87, да каже и да "ни отвори" очите. Защото, типично по български се доверяваме, а не четем и не се интересуваме и накрая може и да си изпатим! Бая имаме да го черпим!
С Дидо, имах разговор тази седмица и бях много ясен и му казах, че това е ИЗИСКВАНЕ НА РЕВО и е редно да се спазва, а не да се казва :
Нямаме горива- карайте си НЕ НА 100ОКТАНА. (от тук, ще се види, че тя и на 98 НЕ МОЖЕ. И не само, че НЕ МОЖЕ, а е МЕГА ЗЛЕ - лично мнение).
За мен, да дам хиляди левове и да се казва така е несериозно.
След като и Цецо хал-хабера видя, че си карал колата на 100октана толкова време, а тя дава детонации и сега на 98 е по-добре, беше ред на Милчо хал-хабера.
Първо, още преди да зареждаме направихме няколко ръна с колата (100октана гориво) , за да видим какви параметри дава:(някой бяха по баир надолу, за да компенсират килата )
100-200
НА ЕКО РЕЖИМ - затворени клапи:
На Спорт Режим - отворени клапи:
И така, заредихме 12литра 95 на Петрол + добавка към 10-12 литра останали V-POWER 100 октана и започнахме да правим логове.
Искам да кажа, че дори и 100 октана да бяхме заредили и 2 добавки да сложим, НЕ МОЖЕ ДА СЕ КОМПЕНСИРАТ разликите / корекциите и повечето детонации:
НЕ ЗНАМ РЕАЛНО, колата на какъв режим е. За това , почнахме както си беше: Аз мисля, че това си беше ПЕРФОРМАНС C - 98 oктана,( но може би е била на най-високото, след като прегледах данните)
Милчо кара, аз гледам. Понеже беше на спортно събитие на сина си. Милчо трябваше да отиде да гледа, остави ми колата, аз да я карам.
Та, направих логове, както му казах и на Милчо докато кара, аз чувствам, че колата между 160 и 190 НЕ СЕ ДЪРЖИ ДОБРЕ. Той каза- Да, има го това нещо. И аз го чувствам.
Корекциите почват от 2300оборота:
ГЛЕДАЙТЕ ЗА МИНУСИ КОЛОНКИ K / M / O / Q Всеки може да види и да прецени, за какви корекции става дума: Всеки може да види и ignition timing. Как ходи като улав.
Показатели от 7.8, даже и 6 нагоре са НЕНОРМАЛНИ! И това е в хладно време, в топло не знам?
Честно, чудя се , как я е карал тази кола до сега така.
Взех си моя SPS switch: Дадох на ПОЗИЦИЯ 2, която трябва да е 97 хай бууст: (включих полара, за да видя налягането, иначе ПОЛАРА седи ИЗКЛЮЧЕН, когато кабела на VAG е пуснат. Всеки път при пускането си правя ТЕСТ и така се почва)
Тръгнах с колата, снимах ПОЛАРа, за да видя налягането:
Колата (лично на мен), на 3та се държи доста по-добре с тази настройка: Нагоре, пак се усеща (на 4та между 160 и 190), че и е мъка малко.
Тук се вижда, как корекциите почват от 3050оборота вече:
Да кажем, че САМО със 100 октана, повечето корекции ще се намалят и ще изчезнат, но тези НАД 3- никакъв шанс. Искам да поясня, че колата се кара на 17-18 градуса с ИЗКЛЮЧЕН КЛИМАТИК. Ако е топло и с включен климатик, циркът ще е по-голям!
Пак взех SPS switch-а, сложих го на ПОЗИЦИЯ 1: 97 октана
Карах с ВКЛЮЧЕН КЛИМАТИК на 18 градуса този път. Понеже, напреднахме с времето, не цъкнах (моя грешка, че бързах)отметката за по-детайлна справка.
Тук, вече нещата са най-добре. Минимални корекции , които не са фрапантни и са допустими. Със 100 октана гориво, колата ще спи. Обърнете внимание, игнишън тайминга и на 97 хай и на 97 лоу е много по-добре от 1я файл, където (уж е 98 или 98 хай- НЕ ЗНАМ НА КАКВО Е БИЛА КОЛАТА).
И така, Милчо си е карал така колата 3 години (с 1 прекъсване) . Тя си детонира зверски и си прави корекциите.
На паркинга ги изговорихме тези неща, показах му таблиците (КАТО АЗ НЕ ПРЕТЕНДИРАМ ДА СЪМ ТУНЕР И РАЗБИРАЧ), изказах лично мнение на база на тези ЛОГове.
Милчо каза- остави я на ПОЗИЦИЯ 2 - 97 хайбууст (изхождайки от файла му).
Аз му казах- твоя е колата, твоя воля. Сложих му сутча на позиция 2 и това беше.
Аз тръгнах да се прибирам, Милчо - също.
Казах му да зареди 100 октана до горе и да види и си прецени как усеща колата. За мен, тя върви по-добре отколкото беше преди, особено на 3та скорост.
Очакваме продължение!
Каква поредна драма, уважаеми зрители!
За справка, при мен - при 100октана настройка, детонациите ми се появяват след 4100оборота.
С 98 нямам проблеми, като карам със 100октана гориво.Не слагам добавки.
Ходих до Милчо, за да закачим колата, да я замеря и да и зачистя грешките.
Първо, Милчо е бастун, че знаеше, че ще има тестове , но беше останал с 15литра гориво V-Power 100октана.
Сложихме (в последствие) добавка и още 12 литра 95- Петрол, понеже там където бяхме нямаше бензиностанции с високи октани.
Преди да сложим обаче 95, Милчо кара колата и направи няколко ръна.
Още тогава усетих и му казах- За мен тази кола ПРАВИ ДЕТОНАЦИИ между 160 и 190 се усеща най-добре. (лично мнение).
Милчо , беше споделил, че на ДИНОТО в ГОРНА като ходили, момчето му казало: Тази кола прави детонации.
След като сложи Полара и Дидо "уж" му казал, че е на ПЕРФОРМАНС Б- 98 октана хай бууст- В КОЕТО НЯМА НИЩО ВЯРНО, решихме с Милчо да проверим и замерим, направим ЛОГ-файлове.
Ето ги снимките от ПРЕДХОДНАТА СТРАНИЦА за на Милчан файла и режимите:
Аз съм казвал и за моята кола:
REVO изискват, като се направи колата, да се направят ЛОГОВЕ.
Почва се от най-ниския ПЕРФОРМАНС (на СПС суйтча). С най-добро гориво. Прави се- ОК е, вдига се следващия ...и така, докато не се появи проблем. От там нататък, клиента си знае - НА КОЕ И КАК Е и вече си преценява как да си кара.
ДОБРЕ, ЧЕ БЕШЕ ТОДОР - todor87, да каже и да "ни отвори" очите. Защото, типично по български се доверяваме, а не четем и не се интересуваме и накрая може и да си изпатим! Бая имаме да го черпим!
С Дидо, имах разговор тази седмица и бях много ясен и му казах, че това е ИЗИСКВАНЕ НА РЕВО и е редно да се спазва, а не да се казва :
Нямаме горива- карайте си НЕ НА 100ОКТАНА. (от тук, ще се види, че тя и на 98 НЕ МОЖЕ. И не само, че НЕ МОЖЕ, а е МЕГА ЗЛЕ - лично мнение).
За мен, да дам хиляди левове и да се казва така е несериозно.
След като и Цецо хал-хабера видя, че си карал колата на 100октана толкова време, а тя дава детонации и сега на 98 е по-добре, беше ред на Милчо хал-хабера.
Първо, още преди да зареждаме направихме няколко ръна с колата (100октана гориво) , за да видим какви параметри дава:(някой бяха по баир надолу, за да компенсират килата )
100-200
НА ЕКО РЕЖИМ - затворени клапи:
На Спорт Режим - отворени клапи:
И така, заредихме 12литра 95 на Петрол + добавка към 10-12 литра останали V-POWER 100 октана и започнахме да правим логове.
Искам да кажа, че дори и 100 октана да бяхме заредили и 2 добавки да сложим, НЕ МОЖЕ ДА СЕ КОМПЕНСИРАТ разликите / корекциите и повечето детонации:
НЕ ЗНАМ РЕАЛНО, колата на какъв режим е. За това , почнахме както си беше: Аз мисля, че това си беше ПЕРФОРМАНС C - 98 oктана,( но може би е била на най-високото, след като прегледах данните)
Милчо кара, аз гледам. Понеже беше на спортно събитие на сина си. Милчо трябваше да отиде да гледа, остави ми колата, аз да я карам.
Та, направих логове, както му казах и на Милчо докато кара, аз чувствам, че колата между 160 и 190 НЕ СЕ ДЪРЖИ ДОБРЕ. Той каза- Да, има го това нещо. И аз го чувствам.
Корекциите почват от 2300оборота:
ГЛЕДАЙТЕ ЗА МИНУСИ КОЛОНКИ K / M / O / Q Всеки може да види и да прецени, за какви корекции става дума: Всеки може да види и ignition timing. Как ходи като улав.
Показатели от 7.8, даже и 6 нагоре са НЕНОРМАЛНИ! И това е в хладно време, в топло не знам?
Честно, чудя се , как я е карал тази кола до сега така.
Взех си моя SPS switch: Дадох на ПОЗИЦИЯ 2, която трябва да е 97 хай бууст: (включих полара, за да видя налягането, иначе ПОЛАРА седи ИЗКЛЮЧЕН, когато кабела на VAG е пуснат. Всеки път при пускането си правя ТЕСТ и така се почва)
Тръгнах с колата, снимах ПОЛАРа, за да видя налягането:
Колата (лично на мен), на 3та се държи доста по-добре с тази настройка: Нагоре, пак се усеща (на 4та между 160 и 190), че и е мъка малко.
Тук се вижда, как корекциите почват от 3050оборота вече:
Да кажем, че САМО със 100 октана, повечето корекции ще се намалят и ще изчезнат, но тези НАД 3- никакъв шанс. Искам да поясня, че колата се кара на 17-18 градуса с ИЗКЛЮЧЕН КЛИМАТИК. Ако е топло и с включен климатик, циркът ще е по-голям!
Пак взех SPS switch-а, сложих го на ПОЗИЦИЯ 1: 97 октана
Карах с ВКЛЮЧЕН КЛИМАТИК на 18 градуса този път. Понеже, напреднахме с времето, не цъкнах (моя грешка, че бързах)отметката за по-детайлна справка.
Тук, вече нещата са най-добре. Минимални корекции , които не са фрапантни и са допустими. Със 100 октана гориво, колата ще спи. Обърнете внимание, игнишън тайминга и на 97 хай и на 97 лоу е много по-добре от 1я файл, където (уж е 98 или 98 хай- НЕ ЗНАМ НА КАКВО Е БИЛА КОЛАТА).
И така, Милчо си е карал така колата 3 години (с 1 прекъсване) . Тя си детонира зверски и си прави корекциите.
На паркинга ги изговорихме тези неща, показах му таблиците (КАТО АЗ НЕ ПРЕТЕНДИРАМ ДА СЪМ ТУНЕР И РАЗБИРАЧ), изказах лично мнение на база на тези ЛОГове.
Милчо каза- остави я на ПОЗИЦИЯ 2 - 97 хайбууст (изхождайки от файла му).
Аз му казах- твоя е колата, твоя воля. Сложих му сутча на позиция 2 и това беше.
Аз тръгнах да се прибирам, Милчо - също.
Казах му да зареди 100 октана до горе и да види и си прецени как усеща колата. За мен, тя върви по-добре отколкото беше преди, особено на 3та скорост.
Очакваме продължение!
Каква поредна драма, уважаеми зрители!
За справка, при мен - при 100октана настройка, детонациите ми се появяват след 4100оборота.
С 98 нямам проблеми, като карам със 100октана гориво.Не слагам добавки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- La Furia Roja
- Мнения: 2063
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята
Потресен съм. Това е безобразно. Само да попитам това работа на Искрен ли е или на Дилърите?
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
- todor87
- Мнения: 4883
- Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
- Репутация: 1974
- Местоположение: Пловдив
- Гараж: Skoda_Superb_3_Combi_2.0_TSI_4×4=>
=>Revo Stg_2 killer😁
Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята
Каква драма....., това е пълна излагация...
Какви ти детонации, това са баси гърмежите, стойности от -5, -6, -7.8 дори
Нали за това @Бай Миле-Шивача, ходи до Дидо-Performance99, да му нагласи перформанс режима и сложи полара?
Обаче като гледам, нито ПоларФис-а, нито перформанс режима са нагласени правилно, което е меко казано смешно, направо е скандално или напараво хал-хаберско.
"Уж" или му е казал?BlackPearl написа: ↑06.10.2019, 16:22:41 Дидо "уж" му казал, че е на ПЕРФОРМАНС Б- 98 октана хай бууст
Защото, ако е казал това, то няма никаква връзка с реалноста...ясно се вижда от инсталирания софтуер, че "перформанс Б" режима е 98 lb - 98 лол буст. Следващия "режим Це(С)" вече е 98. Това, че няма букви след цифрите означава, че режима е с фул буст или както ние му казваме в случая хай буст.
То добре все пак, че е бил на "Б" лол буст, че не ми се мисли какви детонации ще прави на "Це" режима...
За Полара направо си е нищо, сравнено с това..., че ти е пуснал определената/зададената стойност плюс атмосферното налягане, които взети заедно, а дори и по отделно не интересуват никой, камо ли Милчо
Да пуснеш някой от сервиза си с такива показания е меко казано Не професионално.
Това е за 15мин. работа!
В потрес съм, за мен това е пълно БЕЗХАБЕРИЕ...ще ме прощавате...
п.с. Разгледах лог файловете и аз бих карал на 97lb, позия 1 на спс суича. Данните са идентични във високите обороти след 4к. със 97 фул буст режима и разгъща плавно мощноста в целия диапазон на оборотомера.
Лично мнение.
Последно промяна от todor87 на 06.10.2019, 17:24:35, променено общо 2 пъти.
- BlackPearl
- Мнения: 11088
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 4972
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята
Спред мен, колата е била на най-високото?
Зверски корекции прави, много голяма разлика има между тях и позиция 1 и 2 на СПС-а и като детонации и като тайминги.
А, ако не е била на най-високо, не ми се мисли...на най-високото какви взривове ще има.
Поне на мен ми стана ясно, че това е много ЗДРАВ мотор. Корав е, Ванката на почти 2 бара си боца вече 60к.+ км. При Милчан се пази вече 3 години.
Модерна е техниката, доволен съм!
Зверски корекции прави, много голяма разлика има между тях и позиция 1 и 2 на СПС-а и като детонации и като тайминги.
А, ако не е била на най-високо, не ми се мисли...на най-високото какви взривове ще има.
Поне на мен ми стана ясно, че това е много ЗДРАВ мотор. Корав е, Ванката на почти 2 бара си боца вече 60к.+ км. При Милчан се пази вече 3 години.
Модерна е техниката, доволен съм!
- La Furia Roja
- Мнения: 2063
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята
Аз като гледам пърфоманс В режима е 97 Хай Бууст.
И това, което е дадено като файл няма нищо общо с официалния им сайт на Рево.
Файлът който е даден е 97ЛоуБууст 97ХайБууст 98ЛоуБууст 98ХайБууст
В сайта е 97 98 100 102.........
Върви разбери..........Пълно безхаберие или някой МНОО лъже.
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
- todor87
- Мнения: 4883
- Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
- Репутация: 1974
- Местоположение: Пловдив
- Гараж: Skoda_Superb_3_Combi_2.0_TSI_4×4=>
=>Revo Stg_2 killer😁
Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята
La Furia Roja, не гледай сайта.
Гледай файла, какво е инсталирано.
При мен, до сега, нито един файл/софт Не е отговарял на написаното в сайта
Гледай файла, какво е инсталирано.
При мен, до сега, нито един файл/софт Не е отговарял на написаното в сайта
Последно промяна от todor87 на 06.10.2019, 17:32:10, променено общо 1 път.
- ЦецоNOL
- Мнения: 9683
- Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
- Репутация: 12728
- Местоположение: Бургас/Пловдив
- Гараж: SKODA KAMIQ 2024 MONTE CARLO 1.5TSI 6M-MPA3KO
AUDI S4 B8 STAGE 2+ 500+ - SAMANTHA
AUDI A6 ALLROAD C5 2.5TDI - КАМИОНА - Обратна връзка:
Агент на ДС
Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята
Най-общо казано, ВАГ още правят здрави ДВГ-та, че как не е окотил колата, не знам.....единият файл няма празно в целият диапазон.La Furia Roja написа: ↑06.10.2019, 17:06:55 Потресен съм. Това е безобразно. Само да попитам това работа на Искрен ли е или на Дилърите?
Ако бяха направили 4-5 ръна и щеше да е още по-зле, пък при 30+ навън не ми се мисли.
При мен 98->100 - тайминга е 6 еденици разлика по-зле при 100-цата, а това само при един рън на 21 градуса.
Нямам показания при 100-цата повече от 590нм и 1340кг въздух
А при картата за 98 има 604нм и 1359кг
ЗА ВСЯКАКВИ АВТОЧАСТИ И КОНСУМАТИВИ
0️⃣8️⃣9️⃣ 9️⃣1️⃣1️⃣ 6️⃣9️⃣6️⃣9️⃣
- La Furia Roja
- Мнения: 2063
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Пералнята
Е файла гледам. 97лб 97 98лб 98 Това не значи ли А, B, C, D
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.