
Проблем при запалването
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- muumyy
- Мнения: 4
- Регистриран на: 11.12.2018, 08:19:24
- Репутация: 0
- Местоположение: Варна
- Гараж: Шкода Октавия 2014
Проблем при запалването
Здравейте колеги! От една година съм горд собственик на Октавия 3, 2.0 TDI 150 коня, автомат 6 скорости DSG, и напоследък забелязвам, че понякога трудно пали, при първото запалване(върти, но не пали), а после като я загася или покарам - пали без проблем. И два пъти ми се е случвало да запали и веднага да угасне все едно имобилайзер. Сменял съм всички ремъци и филтри. Свещите в сервиза казаха, че са ОК. Какъв може да е проблемът? Благодаря Ви предварително! 

- PRO
- Мнения: 7013
- Регистриран на: 15.02.2015, 22:02:14
- Репутация: 517
- Местоположение: Бургас
- Гараж: VAG PQ46 3T
Powered by CAXC
- muumyy
- Мнения: 4
- Регистриран на: 11.12.2018, 08:19:24
- Репутация: 0
- Местоположение: Варна
- Гараж: Шкода Октавия 2014
Проблем при запалването
Не съм го сменял, майстора го замерва и каза, че е добре, ако беше слаб трябваше да има затруднение при завъртането при запалването. Тя върти без проблем, когато запалва трудно от 5-6 сек. въртене.
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 17.05.2015, 23:02:21
- Репутация: 152
- Местоположение: Враца
- Гараж: Октавиа 3 2.0D
Проблем при запалването
Няма никакви проблеми, коментирали сме го. Необяснимо е общо взето. Лично аз, ако при стартиране задържа ключа (напънат в крайно положение - стартер) имам чувството, че веднага пали. Ако просто чукна на крайно положение и пусна ключа, имам чувството, че колата по дълго върти докато си запали.
- VALDO
- Мнения: 2947
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:18:52
- Репутация: 141
- Местоположение: Bayern
- Гараж: Škoda Octavia L&K 1.8TSI DSG
Yamaha Neo's 4 - Обратна връзка:
- muumyy
- Мнения: 4
- Регистриран на: 11.12.2018, 08:19:24
- Репутация: 0
- Местоположение: Варна
- Гараж: Шкода Октавия 2014
Проблем при запалването
Уви не е, защото съм в Германия 

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 27.11.2017, 20:07:07
- Репутация: 0
Проблем при запалването
И аз съм със същия проблем. При мен се появи ноември, малко след смяната на филтрите в ЕТ.muumyy написа: ↑29.12.2018, 22:27:08 Здравейте колеги! От една година съм горд собственик на Октавия 3, 2.0 TDI 150 коня, автомат 6 скорости DSG, и напоследък забелязвам, че понякога трудно пали, при първото запалване(върти, но не пали), а после като я загася или покарам - пали без проблем. И два пъти ми се е случвало да запали и веднага да угасне все едно имобилайзер. Сменял съм всички ремъци и филтри. Свещите в сервиза казаха, че са ОК. Какъв може да е проблемът? Благодаря Ви предварително!![]()
....
Преди това палеше от раз - завъртам си ключа и след като изгасне лампата за подгревните свещи, автоматично си палеше с първото завъртане на стартера дори и при -10 градуса.
Днес ми го направи номера при +10, което ме вбеси.
![ireful1 [smilie=ireful1.gif]](./images/smilies/ireful1.gif)
.......
Забелязах обаче, че има подобрение когато се изчакат всички лампи да изгаснат и тогава да се завърти ключа.Тогава пали от второто завъртане на стартера.
....
Който казва, че е необяснимо явление, не е прав, защото вариантите са два:
1. Помпата да подава гориво със забавяне.
2. В системата да има въздух.
За уточнение Шкодата е ноември 2016, 2.0TDI 150 кс, с ръчна скоростна кутия на 26000км.
- todor87
- Мнения: 3173
- Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
- Репутация: 891
- Местоположение: Пловдив
- Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI Revo Stg3~390hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T
Проблем при запалването
Advokaat, а защо не се обърнеш към ЕТ отново?
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 27.11.2017, 20:07:07
- Репутация: 0
Проблем при запалването
Защото съм изправен пред дилемата дали да не скъсам гаранцията.
Дори и да ги посетя, ще я приемат и закачат с кабелчето. Там няма да покаже грешка, защото всички уреди работят и на никого няма да му се занимава да замерва за колко време помпата подкачва и дали системата е херметизирана.
![hunter [smilie=hunter.gif]](./images/smilies/hunter.gif)
Дори и да ги посетя, ще я приемат и закачат с кабелчето. Там няма да покаже грешка, защото всички уреди работят и на никого няма да му се занимава да замерва за колко време помпата подкачва и дали системата е херметизирана.
- BlackPearl
- Мнения: 8835
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 1770
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Проблем при запалването
След като колата е в гаранция, ти си клиент и след като представиш проблема, те са длъжни да ти обърнат внимания.
Да кажа и за акумулаторите.
Октавия си има опция да се провери за 5 секудни: Ето :
Почти всички Октавии я имат (без най-ниските нива).
Падне ли около 40% и тн. - има проблеми. Ако е ОК показва масово 70%.
Да кажа и за акумулаторите.
Октавия си има опция да се провери за 5 секудни: Ето :
Почти всички Октавии я имат (без най-ниските нива).
Падне ли около 40% и тн. - има проблеми. Ако е ОК показва масово 70%.
