Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- ЦецоNOL
- Мнения: 5505
- Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
- Репутация: 2874
- Гараж: 089 911 69 69
- Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
@bega4kata,
Кутията как ще я мятате?
Би трябвало да е с S-tronic 333кс
Но пък чак две ролки?
Как ще я охлаждате в жегите?
Изобщо какъв е проекта ?
Кутията как ще я мятате?
Би трябвало да е с S-tronic 333кс
Но пък чак две ролки?
Как ще я охлаждате в жегите?
Изобщо какъв е проекта ?
- bega4kata
- Мнения: 9510
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 1797
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Цецо, проекта е сейфти. Аз нали знаеш че съм ро сейфти туренга.
Сложили сме топлообменник (радиатор) на Мерк рейсинг. Според мен, няма нужда от друг кръг. Щото когато е обезвъздешена, кръга си е ОТДЕЛЕН. Има си карта за помпата и върти постоянно. Компа само променя оборотите и (циркулацията). На високи обороти дава на 80%, което е макса. Сложихме от на Бай миле стария интейк апр ския, филтъра-спортния вътре в оем кутията.
Кутията скоростната обаче леко притреперва при смяна. Прeтреперването е свързано леко и препукване много леко в ауспусите и не можем да разберем от какво е. На средна газ го прави.
Ще кажеш за турбина е, ама е на малко км.колата. И с оем файла го правеше.
Ролки поръчани са.Комплект са 2. Променят съотношението от 2,5 на 3,5![hunter [smilie=hunter.gif]](./images/smilies/hunter.gif)
Сложили сме топлообменник (радиатор) на Мерк рейсинг. Според мен, няма нужда от друг кръг. Щото когато е обезвъздешена, кръга си е ОТДЕЛЕН. Има си карта за помпата и върти постоянно. Компа само променя оборотите и (циркулацията). На високи обороти дава на 80%, което е макса. Сложихме от на Бай миле стария интейк апр ския, филтъра-спортния вътре в оем кутията.
Кутията скоростната обаче леко притреперва при смяна. Прeтреперването е свързано леко и препукване много леко в ауспусите и не можем да разберем от какво е. На средна газ го прави.
Ще кажеш за турбина е, ама е на малко км.колата. И с оем файла го правеше.
Ролки поръчани са.Комплект са 2. Променят съотношението от 2,5 на 3,5
![hunter [smilie=hunter.gif]](./images/smilies/hunter.gif)
- BlackPearl
- Мнения: 8832
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 1768
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Вчера имах работа в Шумен.
Звъннах на Милчо и на Иван, ако искат нещо да правим.
Милчан каза: Идвай, 100 октана съм до горе, боцаме, ще гледаме, ако трябва сменяме и тн.
Бай Иван отказа категорично: Каза, да идва Самун, да го пръскам на Гернана. Ако паднел, тогава щял да гледа.
В процеса на тези файлове, гледането, четенето на информация и тн.- задълбочаването (уж) в нещата, започват да ти правят впечатление детайлите.
Споделих на Милчо, че нашите коли, вдигне ли се Ingition timing degrees над 6.5-7 и като тръгне 7-8-9 и нещата НЕ СЕ получават.
Файловете/позициите за 97, който са с до 6/6.5 тайминг- нямаме проблеми : Аз, Тошето, Милчо, Сами
И за това му предложих, първо да направим така със 100октана на тази позиция 2 на СПС-а.
И така, свърших аз към 20:30ч. работа и метнахме Милчо пералнята му:
- направихме 2 ръна на 7-8 градуса външна температура:
Добре са нещата с 100октана В-Пауър. Казах му (нали Цецо писа), да пробва и с Лукойл 100, да види как е:
Има, съвсем леко минаване на границата с това 3+, но му казах да си знае и да има едно наум в жегите. И така, пуснах му един скан, направих му още една интервенция през VCDSa, да се усмихне още повече и всеки от където е.
Ето ги сравнени 2та файла:
Ето го на Сами - 97 lb: Колонки C и I можете да гледате: Обороти и въртящ момент
Сами достига 500нм. при 4330об и нагоре.
Милчо достига 500нм. при 3400об. И ги държи почти до 6000оборота.
Което, просто потвърждава, че разликата на 97LB и 97 е леко лимитиране в ниските обороти за коли със стокови съединители и механични кутии.
Това е за сега.
Всеки може да си прецени, как и на коя позиция да си кара колата.
Звъннах на Милчо и на Иван, ако искат нещо да правим.
Милчан каза: Идвай, 100 октана съм до горе, боцаме, ще гледаме, ако трябва сменяме и тн.
Бай Иван отказа категорично: Каза, да идва Самун, да го пръскам на Гернана. Ако паднел, тогава щял да гледа.
В процеса на тези файлове, гледането, четенето на информация и тн.- задълбочаването (уж) в нещата, започват да ти правят впечатление детайлите.
Споделих на Милчо, че нашите коли, вдигне ли се Ingition timing degrees над 6.5-7 и като тръгне 7-8-9 и нещата НЕ СЕ получават.
Файловете/позициите за 97, който са с до 6/6.5 тайминг- нямаме проблеми : Аз, Тошето, Милчо, Сами
И за това му предложих, първо да направим така със 100октана на тази позиция 2 на СПС-а.
И така, свърших аз към 20:30ч. работа и метнахме Милчо пералнята му:
- направихме 2 ръна на 7-8 градуса външна температура:
Добре са нещата с 100октана В-Пауър. Казах му (нали Цецо писа), да пробва и с Лукойл 100, да види как е:
Има, съвсем леко минаване на границата с това 3+, но му казах да си знае и да има едно наум в жегите. И така, пуснах му един скан, направих му още една интервенция през VCDSa, да се усмихне още повече и всеки от където е.
![kiss3 [smilie=kiss3.gif]](./images/smilies/kiss3.gif)
Ето ги сравнени 2та файла:
Ето го на Сами - 97 lb: Колонки C и I можете да гледате: Обороти и въртящ момент
Сами достига 500нм. при 4330об и нагоре.
Милчо достига 500нм. при 3400об. И ги държи почти до 6000оборота.
Което, просто потвърждава, че разликата на 97LB и 97 е леко лимитиране в ниските обороти за коли със стокови съединители и механични кутии.
Това е за сега.
Всеки може да си прецени, как и на коя позиция да си кара колата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- Бай Миле-Шивача
- Мнения: 285
- Регистриран на: 14.03.2015, 20:57:48
- Репутация: 58
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl killer
- Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
беше точно 15 градуса
![kiss3 [smilie=kiss3.gif]](./images/smilies/kiss3.gif)
Цун-цун, гуш-гуш!
60 и 70.....130 :))
60 и 70.....130 :))
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 15.11.2017, 12:46:08
- Репутация: 4
- Местоположение: София
- Гараж: Cupra TFSI
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Кои блокове логвате за timing? Телефонът ми отваря csv. файловете странно. Досега съм логвал блок - 003-4 (ignition timing BTDC) и група 020 (timing retardation по цилиндър). Като ignition timing-ът се очаква да гони 11- 12 поне във високите, а retardation-ът да не надвишава 4.
- BlackPearl
- Мнения: 8832
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 1768
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Значи,
Отново потретвам: Това са ИЗИСКВАНИЯТА за моята кола , следователно и другите РСки със Стейдж 3 (променени турбини).
При теб какво изискват- Не знам
.
Ти гледаш по CAN на Межъринг блокс ли- 08? Не на Адванс межъринг?
Ето, черно на бяло, официално от РЕВО какво пишат: Ето и какво си пишат за таймингите, които се припокриват на тестовете: Който следи внимателно, ще види , че от 1 година, РЕВО изискват за Стейжд 4 и ъпгрейд на помпите вече- високо и ниско налягане.
Това се налага, поради факта, че в другите страни карат на 100октана настройка, а някой и на 102 октана в перфектни условия. И след 1-2 годишен бой и експлоатация, помпите "умалят /сгъват". За това , РЕВО се "застраховат" вече, изисквайки ъпгрейд за софтовете си (новите вече, за мен не важи в момента, а само е препоръчително).
П.С: Ти ако правиш 11-12 на градусите, не знам....
Ще се взривиш....
![hunter [smilie=hunter.gif]](./images/smilies/hunter.gif)
@Бай Миле-Шивача, не разбрах само....кога ще почерпиш за продажбата:
Отново потретвам: Това са ИЗИСКВАНИЯТА за моята кола , следователно и другите РСки със Стейдж 3 (променени турбини).
При теб какво изискват- Не знам
![pardon [smilie=pardon.gif]](./images/smilies/pardon.gif)
Ти гледаш по CAN на Межъринг блокс ли- 08? Не на Адванс межъринг?
Ето, черно на бяло, официално от РЕВО какво пишат: Ето и какво си пишат за таймингите, които се припокриват на тестовете: Който следи внимателно, ще види , че от 1 година, РЕВО изискват за Стейжд 4 и ъпгрейд на помпите вече- високо и ниско налягане.
Това се налага, поради факта, че в другите страни карат на 100октана настройка, а някой и на 102 октана в перфектни условия. И след 1-2 годишен бой и експлоатация, помпите "умалят /сгъват". За това , РЕВО се "застраховат" вече, изисквайки ъпгрейд за софтовете си (новите вече, за мен не важи в момента, а само е препоръчително).
П.С: Ти ако правиш 11-12 на градусите, не знам....
![sarcastic [smilie=sarcastic.gif]](./images/smilies/sarcastic.gif)
Ще се взривиш....
![hunter [smilie=hunter.gif]](./images/smilies/hunter.gif)
@Бай Миле-Шивача, не разбрах само....кога ще почерпиш за продажбата:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- bega4kata
- Мнения: 9510
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 1797
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
- ЦецоNOL
- Мнения: 5505
- Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
- Репутация: 2874
- Гараж: 089 911 69 69
- Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Сами,bega4kata написа: ↑09.10.2019, 20:59:53 Цецо, проекта е сейфти. Аз нали знаеш че съм ро сейфти туренга.
Сложили сме топлообменник (радиатор) на Мерк рейсинг. Според мен, няма нужда от друг кръг. Щото когато е обезвъздешена, кръга си е ОТДЕЛЕН. Има си карта за помпата и върти постоянно. Компа само променя оборотите и (циркулацията). На високи обороти дава на 80%, което е макса. Сложихме от на Бай миле стария интейк апр ския, филтъра-спортния вътре в оем кутията.
Кутията скоростната обаче леко притреперва при смяна. Прeтреперването е свързано леко и препукване много леко в ауспусите и не можем да разберем от какво е. На средна газ го прави.
Ще кажеш за турбина е, ама е на малко км.колата. И с оем файла го правеше.
Ролки поръчани са.Комплект са 2. Променят съотношението от 2,5 на 3,5![]()

![music [smilie=music.gif]](./images/smilies/music.gif)
Имам един-два въпроса - как така кръгът е само е един като е обезвъздушена?Никъде ли не се събират в 1 кръг?
Защото има ли омесване , жегата лятото ще е брутална и само по-голям радиатор няма да спаси положението.
Не разбрах с каква кутия е таз бангия?
За мен не е удачно да се слага ролка на коляновият вал, но си е мое мнение, ще изхвърли веднага катализаторите колата, какво сте планирали за генерацията?
Поздрави
- ЦецоNOL
- Мнения: 5505
- Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
- Репутация: 2874
- Гараж: 089 911 69 69
- Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
С оглед новата образователна програма на ШФБ, реших и аз да си логна колата, благодарение на@todor87, @Black Devil,
Замервания при равни условия, на едно и също място с
ШЕЛ В ПОВЕР 100+ОКТАН БУСТЕР
ГАЗПРОМ 100 - ЧИСТ
ЛУКОЙЛ 100 + ОКТАН БУСТЕР
ЛУКОЙЛ 100+ГОРИВНА ДОБАВКА НА ХАДО БЕЗ БУСТЕР
ГОРИВНИ КАРТИ ЗА 98/100 ОКТАНА
За моя голяма изненада, колата се държи най-добре и балансирано с лукойл 100 октана, дори без бустер.
После Газпром
Последни Шел
Вчера направих логфайл без така нареченият snow screen , който масово американците наричат Мод номер 1 след монтаж на интейк
Говорим за ей тая шитня>
Без нея изкарах още 7кг въздух/час или около 3кс хахаххахах, но определено е рестриктор за потока.Особено след мивка става мазаляк, а за да го свалям, трябва да махам кората върху радиаторите всеки път и да разглабям интейка.



Логове
Замервания при равни условия, на едно и също място с
ШЕЛ В ПОВЕР 100+ОКТАН БУСТЕР
ГАЗПРОМ 100 - ЧИСТ
ЛУКОЙЛ 100 + ОКТАН БУСТЕР
ЛУКОЙЛ 100+ГОРИВНА ДОБАВКА НА ХАДО БЕЗ БУСТЕР
ГОРИВНИ КАРТИ ЗА 98/100 ОКТАНА
За моя голяма изненада, колата се държи най-добре и балансирано с лукойл 100 октана, дори без бустер.
После Газпром
Последни Шел
Вчера направих логфайл без така нареченият snow screen , който масово американците наричат Мод номер 1 след монтаж на интейк
![sarcastic [smilie=sarcastic.gif]](./images/smilies/sarcastic.gif)
Говорим за ей тая шитня>
Без нея изкарах още 7кг въздух/час или около 3кс хахаххахах, но определено е рестриктор за потока.Особено след мивка става мазаляк, а за да го свалям, трябва да махам кората върху радиаторите всеки път и да разглабям интейка.



Логове
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ЦецоNOL
- Мнения: 5505
- Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
- Репутация: 2874
- Гараж: 089 911 69 69
- Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
И ШЕЛ 100
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.