Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Модел Yeti от 2009 до 2017
Karoq от 2017
Kamiq от 2019
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Аватар
Pijomir

Škoda Ludicrous

Мнения: 1757
Регистриран на: 02.12.2017, 22:41:37
Репутация: 223
Местоположение: София
Интереси: VW Polo 1996г./ O3 FL 1.4TSI Style 2018г.

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от Pijomir »

Честита кола. С кеф да си я караш.
„Времето е наркотик, твърде много от него убива.“

blindbard

Škoda Фен

Мнения: 24
Регистриран на: 28.11.2019, 19:41:28
Репутация: 10
Местоположение: Силистра
Интереси: Skoda Karoq, 1.5 TSI ACT, DPCA, 150 HP, 6M, Business

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от blindbard »

Здравейте отново! Вчера получих автомобила и ще споделя първи впечатления:
1. Изминати са 580 км., от които 70 - градско и 510 извънградско. Първоначалното зареждане е с бензин ecto 100 от бензиностанция на "Л....л". Резервоарът събра 47.21 л., докато изключи пистолета, без да допълвам.
2. Резервоарът на течността за чистачките събра около 2 л., т.е. фабричното зареждане е около 1 л.
3. Капакът на двигателния отсек е оборудван с кора за обезшумяване, което учуди и дилъра. Самият двигател работи доста тихо, като при спрял автомобил човек трябва да се заслуша, за да го чуе.
4. След изминати 580 км. разходът на гориво по борд-компютър е 5.9л./100 км. Следва да отбележа, че не съм прехвърлял 2600 оборота и скорост от 120 км. в час.
5. Автомобилът ускорява точно от 1500 оборота и като цяло "дърпа" добре. "Съветникът за превключване на предавки" показва знак за необходимост от повишаване на предаваката между 1500 и 1700 оборота.
6. Предните паркинг сензори работят много точно. Когато "запищят" с постоянен звуков сигнал и светнат червените ленти на дисплея - имам още 20 см. до препятствието. Днес за малко да отнеса един улук като маневрирах назад /въпреки камерата за заден ход и паркинг сензорите/, но се включи и автоматичната спирачка. Усещането е като задействан ABS при рязко спиране - кратко претракване.
7. Инфотеймънт "Болеро" не е най-доброто, което съм слушал, но е с прилично качество на звука и има възможности за допълнителни настройки.
8. От дилъра получих като подарък комплект гумени стелки тип "вана" с логото "Karoq". Допълнително в багажника имаше мрежи за организация на товар, "арматури" за фиксиране на багаж, куки за фиксиране на гърба на задните облегалки и др.
Ако имате въпроси, питайте. Поздрави!
Последно промяна от blindbard на 01.12.2019, 17:38:39, променено общо 2 пъти.

Аватар
Pijomir

Škoda Ludicrous

Мнения: 1757
Регистриран на: 02.12.2017, 22:41:37
Репутация: 223
Местоположение: София
Интереси: VW Polo 1996г./ O3 FL 1.4TSI Style 2018г.

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от Pijomir »

Единственото, което не ми допада в тая кола, е че ми е тясна, което е странно, защото на ширина е, уж, колкото Октавията ми. Не мога да си обясня този феномен, но специално тествах с Карока на баща ми... :) Всичко останало и е супер на колицата.

Отново, само да се возиш и да нямаш проблеми.
„Времето е наркотик, твърде много от него убива.“

RK_
Мнения: 3
Регистриран на: 16.11.2019, 14:13:57
Репутация: 0

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от RK_ »

Честито, колега!
Моята ще дойде уж тези дни. Оборудването ще е почти сходно, но заради цвета и едно-две неща, отидох на поръчка, съответно голямооо чакане.
Както и да е, можеш ли да споделиш, колко ти взеха за стоманени джанти + гуми от ЕТ?
Тасове дали ги "замаскират" прилично?

blindbard

Škoda Фен

Мнения: 24
Регистриран на: 28.11.2019, 19:41:28
Репутация: 10
Местоположение: Силистра
Интереси: Skoda Karoq, 1.5 TSI ACT, DPCA, 150 HP, 6M, Business

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от blindbard »

RK_ написа:
02.12.2019, 01:30:10
Както и да е, можеш ли да споделиш, колко ти взеха за стоманени джанти + гуми от ЕТ?
Тасове дали ги "замаскират" прилично?
16" стоманени джанти+вентили+зимни гуми Barum 215/60/R16, DOT 34/19г.+тасове "Borneo"+демонтаж, баланс и монтаж=1234 лв.
В допълнение имаше и комплект предпазни капачки и инструмент за слагането/махането върху болтовете на стоманените джанти.
Визията на тасовете е като на алуминиева джанта "Castor", централната им част покрива добре болтовете. Според мен изглежда добре.

Аватар
безделник

Škoda Фен

Мнения: 44
Регистриран на: 07.09.2019, 10:33:28
Репутация: 16
Интереси: Karoq SportLine 1.5 petrol 4х4 DSG

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от безделник »

Честито и от мен!
Абе колеги, какви са тия смени на маслото на 2000-5000 км дето ги говорите тука, това нещо от шкода ли се препоръчва или от фолксваген, при мен няма такова нещо, сервизирането със задължителна смяна на маслото се прави всяка година или на 15000 км.

Аватар
makaveli

Škoda Фен²

Мнения: 302
Регистриран на: 27.07.2018, 11:50:40
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Интереси: Skoda Octavia 2 FL, 1,6 TDI/CR CAYC
Обратна връзка:

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от makaveli »

безделник написа:
02.12.2019, 07:42:18
2000-5000 км
Това не е интервал за смяна наложен от производителя. Ако човек си има и най-малко хабер от ДВГ и то нов, неразработен ДВГ, първата смяна винаги е на тези километри... Всичко се върти около опасения за здравословното състояние на моторя! [smilie=sarcastic.gif]

Rangel

ŠKODA MASTER

Мнения: 3067
Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
Репутация: 399
Интереси: Superb 3 TDI/140 kW/190к.c./7DSG/4х4

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от Rangel »

makaveli написа:
02.12.2019, 08:55:09
Това не е интервал за смяна наложен от производителя. Ако човек си има и най-малко хабер от ДВГ и то нов, неразработен ДВГ, първата смяна винаги е на тези километри... Всичко се върти около опасения за здравословното състояние на моторя!
Това го пише по всичките теми, интересно ми е някой от пишещите дали е бил при сглобяването, при тестовете? Може пък те да правят след някакво разработване смяната? Едно време всички казваха обратно в сервиза след 2к за смяна, сега вече все по рядко. Ако може да се сметне, колко пари са загубили ЕТ само защото не правят тази смяна. Хиляди коли по 200-300 лв.

Аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER

Мнения: 4131
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 821
Местоположение: София
Интереси: BKC+, CFGB, ALH

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от Цецо75 »

Е точно щото го пише по всички теми, не ти трябваше пак да го зачекваш... ;)
"Среден пръст - вече 50 години лидер на пазара на мигновените съобщения!"
3ти закон на Нютон - след удара , чукът го боли точно толкова СИЛНО колкото и Вашият пръст !!!

Аватар
makaveli

Škoda Фен²

Мнения: 302
Регистриран на: 27.07.2018, 11:50:40
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Интереси: Skoda Octavia 2 FL, 1,6 TDI/CR CAYC
Обратна връзка:

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от makaveli »

Карайте си колите със здраве, сменяйте както и каквото ви кажат в сервиза, тя колата днешно време така или иначе е по- умна от шофьора си, даже и сама ще си каже! [smilie=sarcastic.gif]

Публикувай отговор

Обратно към “Škoda Kamiq, Karoq, Yeti”