Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Модел Yeti от 2009 до 2017
Karoq от 2017
Kamiq от 2019
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
Аватар
nrayanov

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1114
Регистриран на: 19.04.2018, 12:04:10
Репутация: 161
Местоположение: София
Гараж: Mitsubishi Outlander 2.0 MiVEC CVT Instyle 4WD MY2020
Toyota Corolla 1.4 D4D Hatchback MMT SOL 2WD MY2005
Обратна връзка:

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от nrayanov »

Георги Г написа:
02.12.2019, 21:28:40
На 10к - бистра главица
Или всяка година, което настъпи първо ;)

Аватар
blindbard

Škoda Фен

Мнения: 65
Регистриран на: 28.11.2019, 19:41:28
Репутация: 79
Местоположение: Силистра
Гараж: Skoda Karoq, 1.5 TSI ACT, DPCA, 150 HP, 6M, Business
Обратна връзка:

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от blindbard »

Здравейте отново! Изминати са общо 910 км. Среден разход по борд-компютър - 6.1 л./100 км. бензин ecto 100.
Последните 130 км. са само градско, с изключена старт-стоп система и съответен разход по борд-компютър 7.9 л./100 км.
Какво наблюдавам:
1. При стартиране на студен двигател оборотите са около 1100. За около 30 секунди спадат до около 900-950, а след около 1 минута - 800-850. Поддържат се при топъл двигател без проблеми.
2. За момента не се чуват прискърцвания по корите на вратите, тавана, таблото и като цяло пластмасовите сглобки, с изключение на т. 3.
3. При завъртане на волана до пълен ляв и връщането му в централна позиция/независимо от скоростта или на място/ се чува леко прискърцване, подобно на триене на пластмаса в пластмаса.
4. При изключен от хардуерния бутон инфотеймънт - камерата за заден ход и паркинг сензорите /предни и задни/ се включват автоматично, а когато "си свършат" работата инфотеймънта отново се изключва до stand by.
5. При разстояние около 15 см. до препятствие /отпред, отзад и встрани/ и скорост под 10 км./ч., автоматичната спирачка се задейства, което е страхотно, но ми създава известен дискомфорт при паркиране в гаража :), който е доста тесен.
6. Капакът на багажника е необходимо да се спуска от малко по-високо, за да се затвори плътно.
Това е засега. До скоро.

Ме4о Коди

Škoda Фен

Мнения: 121
Регистриран на: 22.09.2019, 17:36:45
Репутация: 23
Местоположение: София
Гараж: Skoda Kodiaq TDI 190 DSG , Opel Astra H
Обратна връзка:

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от Ме4о Коди »

6.1- екстра, [smilie=yahoo.gif] ,след 5-10 000 ще падне още.А защо не 95 ?

Аватар
blindbard

Škoda Фен

Мнения: 65
Регистриран на: 28.11.2019, 19:41:28
Репутация: 79
Местоположение: Силистра
Гараж: Skoda Karoq, 1.5 TSI ACT, DPCA, 150 HP, 6M, Business
Обратна връзка:

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от blindbard »

Все още я глезя [smilie=yahoo.gif] ! През м. март минавам на 95.

Аватар
blindbard

Škoda Фен

Мнения: 65
Регистриран на: 28.11.2019, 19:41:28
Репутация: 79
Местоположение: Силистра
Гараж: Skoda Karoq, 1.5 TSI ACT, DPCA, 150 HP, 6M, Business
Обратна връзка:

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от blindbard »

blindbard написа:
15.12.2019, 13:50:53
3. При завъртане на волана до пълен ляв и връщането му в централна позиция/независимо от скоростта или на място/ се чува леко прискърцване, подобно на триене на пластмаса в пластмаса.
На 19.03. имам записан час в ЕТ - Горна Оряховица за отстраняване на проблема, както и за смяна на масло. Ако имате интерес - ще споделя евентуалното решение на проблема със скърцащия волан.

Niki7262
Мнения: 1
Регистриран на: 06.03.2020, 20:50:08
Репутация: 1

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от Niki7262 »

Отскоро и аз съм собственик на Шкода Карок (същата като на автора на темата дори и цветът, разликата е, че моята е автоматик)
При предаването на автомобила от ЕТ изрично ми обърнаха внимание бензин само 95, защото високооктановите бензини повреждат този двигател.

Аватар
Taratajki

Škoda Ludicrous

Мнения: 1654
Регистриран на: 26.11.2017, 16:29:00
Репутация: 383
Местоположение: София
Гараж: Fabia 3 1.2 tsi ; Octavia 3 2.0 tdi

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от Taratajki »

Тоя ще да е първия двигател в историята на автомобилостроенето, който се прецаква от хубав бензин [smilie=sarcastic.gif]

Аватар
redalex

Škoda Racer

Мнения: 2441
Регистриран на: 23.10.2017, 09:57:10
Репутация: 391
Местоположение: София
Гараж: vRS 245
BMW K1300S

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от redalex »

Niki7262 написа:
06.03.2020, 21:03:14
ЕТ изрично ми обърнаха внимание бензин само 95, защото високооктановите бензини повреждат този двигател.
Прочети си в книжката (има го и като приложение на телефона) или на капачката на резервоара какъв бензин да ползваш.
Много хора в ЕТ нямат идея защо са там...

Аватар
blindbard

Škoda Фен

Мнения: 65
Регистриран на: 28.11.2019, 19:41:28
Репутация: 79
Местоположение: Силистра
Гараж: Skoda Karoq, 1.5 TSI ACT, DPCA, 150 HP, 6M, Business
Обратна връзка:

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от blindbard »

blindbard написа:
03.03.2020, 12:32:15
На 19.03. имам записан час в ЕТ - Горна Оряховица за отстраняване на проблема, както и за смяна на масло. Ако имате интерес - ще споделя евентуалното решение на проблема със скърцащия волан.
Колеги, към момента скърцането остава. Останах разочарован от некомпетентността на механиците в ЕТ-Горна Оряховица. Оказа се, че единият от тях досега не е махал пластмаси на волана, а другият не чуваше нищо. В общи линии предпочетох да не пипат. Ще опитам в ЕТ-Варна.
Маслото го смениха "успешно". [smilie=pleasantry.gif] Но не ми бяха оставили в багажника остатъка от 1-литровата тубичка, както им бях казал, та се наложи да се връщам обратно в сервиза. Относно приемчика нямам забележки, коректно попълни заявката и беше отзивчив.

Аватар
blindbard

Škoda Фен

Мнения: 65
Регистриран на: 28.11.2019, 19:41:28
Репутация: 79
Местоположение: Силистра
Гараж: Skoda Karoq, 1.5 TSI ACT, DPCA, 150 HP, 6M, Business
Обратна връзка:

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от blindbard »

blindbard написа:
03.03.2020, 12:32:15
ще споделя евентуалното решение на проблема със скърцащия волан.
Здравейте! След посещение в ЕТ-Варна скърцането е чуто и локализирано. Оказа се дефектен лентов кабел, който ще бъде подменен по гаранция. Поръчан е и се очаква доставка след около 10-12 работни дни, ако ситуацията не се усложни.
За подобен проблем споделят и колеги от Острова, като един от тях е публикувал клип, който точно съответства на моите симптоми. Автомобилът му също е MY 2020.

Публикувай отговор

Обратно към “Škoda Kamiq, Karoq, Yeti”