Новобранец с 120

Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Аватар
skodko

Ретро Škoda

Мнения: 1404
Регистриран на: 24.02.2015, 22:28:06
Репутация: 117
Местоположение: Бургас/Чирпан
Гараж: Skoda 120 L/ Skoda Fabia 1.2 HTP/ BMW E28 520I
Обратна връзка:

Новобранец с 120

Мнение от skodko »

След реглаж на клапаните може и да се върне малко компресия. При степен на сгъстяване 8.5:1, мисля че трябва да е малко по-висока компресията. От моята ми останаха нови носачи и още доста части, ако решиш, че имаш нужда от нещо свиркай. ;)
Белята каза: Айде бягай, че ми писна от тебе! Никой не ти чете суперлативите, работнико на ЕТ!

Аватар
Баш Майстора

Ретро Škoda

Мнения: 1699
Регистриран на: 25.02.2015, 22:29:04
Репутация: 92
Местоположение: Плевен
Гараж: Шкода120L-52hp,
Обратна връзка:

Новобранец с 120

Мнение от Баш Майстора »

skodko, Да свирна за амортисьори? :)
А относно компресията, и аз казах на Петьо, че вероятно губи компресия от клапаните, но не толкова от реглаж, а от неплътности (той скоро ги е регулирал). Иначе, аз карах колата с реновирания карбуратор и сега е в кондиция, но има още какво да се желае от 52-те конски сили на 742.
Всъщност, сега ми хрумна, че можеше да проверим клапаните как са, но не се сетих като се видяхме. Другия път.

Публикувай отговор

Обратно към “105, 120, 130”